Stran 1 od 2

cukanje?

Objavljeno: Če sep 24, 2009 5:24 pm
Napisal/-a Renault_user
avto: Clio3 1.2 TCE, 15000km

Ko zjutraj avto vžgem, lepo počasi speljem in se kar nekaj časa vozim okrog 50km/h v 3. prestavi. Ves ta čas pa je na gasu občutiti rahlo cukanje (pa tudi že 2. prestava sprva sploh ne zagrabi), res rahlo, ampak moteče, saj je noga na gasu v istem položaju, vmes pa skoz rahlo prekinja... saj ne vem kako bolje razložiti...neodzivni in cukajoči so prvi kilometri. Ko je avto ogret to v večji meri izgine. Je to zaradi turbine? Ko je bil nov tega ni bilo... sam menim, da bi se avto nekako tudi pri ogrevanju peljati normalno kot potem, le da se ga ne priganja...

Pa tudi na avtocesti se vse skupaj zaustavi nekje pri 150 km/h, potem pa mučno lezenje... Ko je bil bolj nov je šel gladko do 170 ali čez nekako po ravni črti navora...

Zelo rad bi avtu prišel enkrat do dna, saj vsak pozna občutek, ko veš, da nekaj ni čisto ok, pa me zanima, kaj bi to znalo biti. Avto je še brez 1. servisa... je možno, da je kak filter ipd.? Npr. prej sem gladko švignil mimo 80-90 konjcev, zdej pa mi vsega skupaj zmanjka in sem praktično kot bi imel 85 KM in ne 100. V glavnem, občutna razlika. Pa tudi na 1. servisu pomoje sploh ni v planu menjava svečk, tako da ne vem, če bo po 1. servisu kej boljš... če je kaj na svečah recimo...

Se mogoče komu kaj sanja, se mu je godilo kdaj enako? Hvala za odgovore!

Objavljeno: Če sep 24, 2009 6:33 pm
Napisal/-a Misak
Meni diši po "neodločnem" ventilu (ne bomt rdil ampak mislim da je N75), ki regulira količino plinov, ki gredo v oz. mimo turbine (wastegate). Mogoče se ne odpira/zapira pravilno in posledično spušča pline v wastegate, ko jih turbina rabi za zagon v nizkih obratih in kasneje preveč plinov spusti mimo turbine za doseganje končne moči. Predvidevam, da je avto še v garanciji, torej se sploh ne sekiraj preveč ;). Pojamraš na servisu, zahtevaš nadomestno vozilo (upaš na kaj strupenega :twisted: ) in čakaš da popedenajo. Za Renault priporočam Avto servis Volk, sicer je v Trebnjem ampak v Lj in okolici edino za Volka še nisem slišal žal besede.

Objavljeno: Če sep 24, 2009 7:38 pm
Napisal/-a Renault_user
jah, omenil jim bom, potem naj pa pogledajo... samo sigurno bo računalnik spet pokazal, da je vse ok...

ne vem zakaj potem so ti računalniki, da v 90% pokažejo da je vse ok? pokažejo pa samo grobe okvare, nobenih fines...

mi je pa na renault servisu rekel, da tele avte hudo zajebava elektronika...kar pa se je tudi pri meni že pokazalo poleti pri vklapljanju in izklapljanju klime...

Objavljeno: Če sep 24, 2009 8:42 pm
Napisal/-a aquariumwild
a ni mel en uporabnik popolnoma enak problem z enakim avtomobilom kakšne dva tedna nazaj?


http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=#1215732

Objavljeno: Če sep 24, 2009 8:51 pm
Napisal/-a MacTron
aquariumwild je napisal/-a:a ni mel en uporabnik popolnoma enak problem z enakim avtomobilom kakšne dva tedna nazaj?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=#1215732


aquariumwild: Ce bos dobro pogledal bos opazil, da je to taisti :)

Objavljeno: Če sep 24, 2009 8:56 pm
Napisal/-a Renault_user
ja no, oprostite, če vam gre to v nos...
samo verjemite, ko ne bom imel nobenega problema, bom seveda tiho kajpada...
a ni forum namenjen za nasvete in pomoč? očitno sem zgrešil:)

je pa bistveno bolje, odkar tankam 98 bencin, za to se je pa šlo v prejšnji debati... pa kljub vsemu ni samo bencin, mora biti še kaj, ker mi je danes cukal... verjetno res nekaj okrog turbine...

Objavljeno: Če sep 24, 2009 8:59 pm
Napisal/-a MacTron
Renault_user: off:
Nicesar nisi zagresil, kot pa vidis sem odgovarjal uporabniku aquariumwild-u. Tvoja
prejsnja tema se je zaprla, ker je bilo tako zeljeno iz tvoje strani. Torej nobenemu
ne gre v nos, pac pa si malo prehitro "skocil" ob odgovoru drugemu uporabniku... vse jasno?.

Objavljeno: Če sep 24, 2009 9:30 pm
Napisal/-a Jerch_
upam da uporabnik nebo jezen.. malo bi si sposodil temo..
imam passata TDI, čipanega na 160km. zasledil sem podobne simptome.
torej; danes se peljem in turbina se ne vklopi ko bi mogla. včasih butne ko zmešan pri 2500 obratih, spet drugič dela normalno, nato pa pri 3000 obratih. Peljal sem se le domov, si naredil sramoto pri prehitevanju traktorja, ugasnil avto vprašal soseda, ki je sicer vulkanizer ga prižgal spet in sosed pravi da je 99% ta ventil. avto ne pije olja, turbina ni mastna. šliši se pa neko brundanje vsake 2-3sekunde na vrhu motorja (nevem če ima to kak vpliv).
torej znaima me, glede na to da sosedu verjamem.. koliko me bo prišel servis pribljižno, če je samo ventil kriv. Aja, lučka nobena ne gori.
hvala!

Objavljeno: Če sep 24, 2009 9:33 pm
Napisal/-a sašo5
Jerch_ je napisal/-a:upam da uporabnik nebo jezen.. malo bi si sposodil temo..
imam passata TDI, čipanega na 160km. zasledil sem podobne simptome.
torej; danes se peljem in turbina se ne vklopi ko bi mogla. včasih butne ko zmešan pri 2500 obratih, spet drugič dela normalno, nato pa pri 3000 obratih. Peljal sem se le domov, si naredil sramoto pri prehitevanju traktorja, ugasnil avto vprašal soseda, ki je sicer vulkanizer ga prižgal spet in sosed pravi da je 99% ta ventil. avto ne pije olja, turbina ni mastna. šliši se pa neko brundanje vsake 2-3sekunde na vrhu motorja (nevem če ima to kak vpliv).
torej znaima me, glede na to da sosedu verjamem.. koliko me bo prišel servis pribljižno, če je samo ventil kriv. Aja, lučka nobena ne gori.
hvala!

LMM ali pa zapacane lopatice na turbini...

Objavljeno: Če sep 24, 2009 9:37 pm
Napisal/-a Jerch_
aha.. kaj pa ceno mogoče kdo ve?
hvala sašo5

Objavljeno: Če sep 24, 2009 9:54 pm
Napisal/-a Skorpjon
Podoben problem je mel kolega na golfu stirki in so ble zapacane loputce v turbini. Kar je dal potem spucat in je blo vredu.

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 7:35 am
Napisal/-a Renault_user
@mactron: Vse je ok, seveda. Upam, da bom enkrat spravi ltega cliiča mojga v red...

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 9:40 am
Napisal/-a Jerch_
da zaključim mojo zgodbo.. ki se bo upam, da v kratkem rešila.
tester je pokazal prevelik pritisk polnjenja zraka za turbino oz. nekaj takega ali po domače je šel nek senzor za polnjenje po gobe.. toliko sem še ujel, potem sem moral it. potem je vendarle LMM ali kakšen drug senzor? skratka strah o dragem servisu je mimo..

tebi Renault_user pa želim, da boš kmalu rešil problem. ker zdej vem kako je ko imaš bolane kobile pod avtom, ki pospešijo včasih v pol minute do sto, drugič pa v 10s..

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 12:19 pm
Napisal/-a Renault_user
ja ni fajn...
je pa zanimivo, da v srednjem območju hitrosti od 50-100km/h ni nekih odstopanj... pa tut v klanec dobro vleče.. v breg npr. v 3. prestavi pri nekih 70 gre kot metek, moč tut ok, turbina zagrabi, čeprav dokler ne pohodiš 3. je tut mal neodločna.. čudno...

Objavljeno: Pe okt 02, 2009 2:20 pm
Napisal/-a Renault_user
Še eno vprašanje imam:

Ali mogoče lahko pride do kakih težav z ventili, turbino ipd., če sem avto pri ene 2000-3000 prevozenih km enkrat zjutraj pozimi pri -15 stopinjah celzija mrzlega vžgal (brez pohojene sklopke), ne da bi opazil, da imam v prestavi. Avto je seveda grdo sunilo naprej. Nato sprva celo vžgal ni, potem pa sem ga oživil in od tedaj se vozim tako kot se... Nekam se mi je mudilo in glej ga zlomka, pri takem mrazu se mi je to naredilo..

Objavljeno: Pe okt 02, 2009 2:57 pm
Napisal/-a GiGi1985
kakor sem razumel si kupil ta avto nov. opravljenih imaš 15k km, kar pomeni da boš moral vsak čas na servis (sklepam da se delajo na 15k, popravi me če se motim) imaš tudi garancijo. Ne razumem zakaj "jokaš" tu po forumu že več kot 2 tedna in se ukvarjaš z nekimi problemi ki to sploh niso!?
a je tako težko zapeljat avto na servis in ga naj pregledajo ljudje ki so usposobljeni in plačani za to?! :ue
A preprosto nimaš časa ali nimaš denarja it naredit servis? saj če je kaj večjega crknalo ti krije garancije, tako da bo brezplačno! :wink: Če se pa pustite, da vas na servisu odslovijo po 2 minutah, potem pa res škoda besed.


brez zamere, ampak res ne razumem takega folka.

Objavljeno: Pe okt 02, 2009 5:11 pm
Napisal/-a Renault_user
Jst sem postavil vpršanje... Če nimaš pametnega odgovora bodi rajši tiho.

Ja, kaj pa bodo naredili na servisu, filtre bo zamenjal pa olje pa računal in to bo to... dej ga no seri, a misliš, da ti bodo vsak šrauf pri skoraj novem avtu gledali... pojma nimajo tisti mehankarji za kaj drucga kot naredit to kar je na plani za 1. servis. pa tut ce kaj odkrijejo so tiho, da poteče garancija... dej no dej, nikoli mi mehankar se sam ni ničesar odkril...

Objavljeno: Pe okt 02, 2009 5:55 pm
Napisal/-a Misak
No potem je dejansko bil tisti slavni N75 ventil. Zakaj takrat dela normalno - ker takrat gre ves izpuh skozi turbino in je vse ok :). Kasneje in prej pa ne špila normalno.

Objavljeno: Pe okt 02, 2009 7:42 pm
Napisal/-a GiGi1985
Renault_user je napisal/-a:Jst sem postavil vpršanje... Če nimaš pametnega odgovora bodi rajši tiho.

Ja, kaj pa bodo naredili na servisu, filtre bo zamenjal pa olje pa računal in to bo to... dej ga no seri, a misliš, da ti bodo vsak šrauf pri skoraj novem avtu gledali... pojma nimajo tisti mehankarji za kaj drucga kot naredit to kar je na plani za 1. servis. pa tut ce kaj odkrijejo so tiho, da poteče garancija... dej no dej, nikoli mi mehankar se sam ni ničesar odkril...


no potem se pa iskreno opravičujem, nisem vedel da mehaniki nimajo pojma. se strinjam s teboj, res je boljše imet nov avto pa sam tavat v temi več tednov, tako se vsaj izogneš nesposobnih servisov.

veliko sreče z popravilom ti želim.

Objavljeno: So okt 03, 2009 6:38 pm
Napisal/-a Renault_user
Hvala.

Vprašal sem za nasvet, da vem v ktero smer vprašati mehanike... Res se bodo sami od sebe spomnili pogledat npr. "wastegate", N75 ali turbino v povezavi z ostalimi deli motorja... malo morgen...

Pa še nekaj je: Kaj naj pa rečem mehaniku? Če ne vem ne s kaerimi besedami opisati te finese... Če bi mu rekel tako kot Vam, bi se mi vsak smejal, nato vprašal, če je avto vozen, ga mogoče zapeljal en krog in rekel da je vse ok, brez da bi poskusil mrzlega, brez da bi videl neodzivnost nad 150kmh in pri nizkih hitrostih... Če pa samo jst vem, da je ta avto prej vlekel do 180 premosorazmerno, s tem, da ko si pohodil stopalko, si čutil kako vleče turbina... Je neka specifika, to ni tako, kot da se ti obrabijo ploščice in jih zamenjajo in je ok... lahko je veliko vzrokov, lahko je gas za naštelat, kaj vem, svečke, ventili za pogledat, tlak v turbini... kaj jst vem...

Gigi, brez zamere. Samo res rajši berem lastne izkušnje, nasvete... :oops: