Stran 1 od 1

golf 3 1.9tdi 90 km - 1 z motor še vedno cuka

Objavljeno: Če sep 24, 2009 9:00 pm
Napisal/-a TDIBORIS
kot sem že omenil, mi moj golf cuka pod nizkimi obrati sepravi do 2000 obratov, drugače pod obrati normalno vleče, kaj bi lahko to bilo

avto normalno užiga, ne pije olja, in tudi pri porabi nafte je skromen

že napravljeno
- avto na testerju ni kazal napak
- menjani vsi filtri in očiščene vse cevi za dotok goriva
- blendiran egr ventil
- testno zamenjan luftmeser
- preverjen zobati jermen

me pa zanima kakšno funkcijo ima ta ventil turbochargerwastegate regulating valve, ker mi je mal sumljiv, včasih je klacku, ko sem imel samo kontakt, sedaj pa je čisto tih,
slike mi neuspe dodat sem jo pa dodal v mojem prejšnem vprašanju

Objavljeno: Po okt 05, 2009 4:47 pm
Napisal/-a samo mesarec
če ti ne uspe dodati slike, poizkusi tako, da daš slike v Moj album, klikneš nanjo, da jo povečaš, z desno tipko klikni in odpre se properties, klik na img, klik desno tipko na miški, daš paste in na koncu zopet img. Primer sem ti dal spodaj.
Slika

Objavljeno: To okt 06, 2009 9:56 am
Napisal/-a Misak
Tisti ventil ti regulira količino plinov, ki gredo v turbino in količino, ki gre mimo turbine naravnost v izpuh. Logično je, da več plinov pomeni večji pritisk, večji pritisk pomeni več zrak in s tem več bencina, kar pomeni več plinov in zato zopet še večji pritisk itd. prej ali slej bi nekaj odpovedalo, najbolj verjetno pa turbina :). Zato ta ventil. Napake, ki se pojavljajo so posledica slabega delovanja tega ventila, ki je verjetno zataknjen nekje v srednji legi in zato v nizkih obratih spusti del plinov v wastegate, kar ni zaželjeno in posledica tega je, da avto v nizkih obratih nima prave moči, zaradi resonanc izpušnih plinov pa gre ob istem položaju tega ventila enkrat več plinov v turbino, drugič pa v wastegate, kar enkrat bolj,drugič manj zavrti turbino, iz tega naslova cukanje...

Priporočal bi pregled tega ventila in eventuelno čiščenje/zamenjavo. Cene ti pa ne vem povedat, vendar ne bi smela bit astronomska, saj je ta ventil relativno lahko dosegljiv. Sporoči kaj si rešil.

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 5:59 pm
Napisal/-a TDIBORIS
kako naj spucam ta ventil.

Objavljeno: Ne okt 11, 2009 10:57 am
Napisal/-a strela55
V zadnje sem imel enako težavo na identičnem avtomobilu, na njem sem pustil vsaj 6h diagnostike ,v nizkih in povišanih obratih ni bilo cukanja v kolikor pa si pa hotel vzdrževati hitrost in obrate pa je bila vožnja nemogoča, nazadnje pa je bila okvara na črpalki nafte, potencoimeter s tuljavo 420€

Objavljeno: Ne okt 11, 2009 1:05 pm
Napisal/-a TDIBORIS
točno to se men dogaja
in kje ja ta potencimeter na boch črpalki
ali je potrebno črpalko snet in dat obnovit ali jo je bolje kr zamenja z drugo, glede na stroške

Objavljeno: Ne okt 11, 2009 3:42 pm
Napisal/-a valvoline
Mogoče počena kšna gumi ali kovinska cev,mogoče kšno tesnilo pr turbini ali usisnem kolektorju zažgano in vleče zraka od zunaj. Tak ko si napisal jaz bi skoraj ziher reku da ti fauš zraka vleče nekje po nepotrebnem.

Objavljeno: Ne okt 11, 2009 9:07 pm
Napisal/-a strela55
Najdi rabljeno, delujočo, z obnavljanjem bo preveč stroška

Objavljeno: Ne okt 11, 2009 10:01 pm
Napisal/-a TDIBORIS
kako se lahko 100% prtepričam, da je napaka v pupmpi, ker si nebi rad naredil brezveznega stroška.

stela povej mi če lahko izpraznjen katalizator vpliva na to, ker se mi zdi da se mi to dogaja že od takrat ko sem ga izpraznil, je pa to že ful dolgo nazaj

zanima me ali se to cukanje lahko še bolj pošlabša ali bo pač ostalo tako in na kaj slabo vpliva na motorji ali zaradi česa tega motor trpi.

Objavljeno: Po okt 12, 2009 8:22 am
Napisal/-a strela55
Katalizator ne vpliva na to, trpi pa sklopka in tvoji živci!
Tester bi moral pokazati napako na pumpi!

Objavljeno: Po okt 12, 2009 7:34 pm
Napisal/-a Fan
strela55 je napisal/-a:Katalizator ne vpliva na to, trpi pa sklopka in tvoji živci!
Tester bi moral pokazati napako na pumpi!


Pozdravljeni

x2

Lep pozdrav

Objavljeno: Po okt 12, 2009 8:58 pm
Napisal/-a TDIBORIS
a mora bit avto pržgan, da tester pokaže napake ali je dovolj da je samo kontakt, ker testirali so mi ga da je bil avto ugasnjen, sepravi pod kontaktom samo in ni pokazalo napak

za sklopko me ni strah, sem dal novo pred 50000 km, za živce grem pa juter po apaurin :)

Objavljeno: Po okt 12, 2009 11:00 pm
Napisal/-a strela55
Morala bi biti shranjena napaka, tudi če jo zbrišeš se pojavi lahko šele čez 50km, drugače se pa vidi na merilnih blokih v prostem teku vrednost potenciometra, ampak je treba točno vedeti kateri parametr in kakšna vrednost, jst sem že pozabil... žal
Obvezno še enkrat na tester!

Objavljeno: Če okt 15, 2009 9:07 pm
Napisal/-a TDIBORIS
dobu črpalko za 85 eur
jo zamenjam mogoče za vikend
pa da vidim kaj bo

sem pa testiral vse senzorje iz enakega tipa motorja

ni bil luftmeser
merilez pretoka tud ne
ta n75 ventil ki krmili turbino tudi ne

tk da probam še pumpo

a morm, na kaj pazit pri menjavi
jo sam zamenja nastavim pike in to je to

ali bi lahko sklopka vplivala ali polosovine, da vi cukal
prva in druga ne cukata, ker je verjeten dovolj navora takoj
sepravi mal 3 in ostale naprej do 2000 obratov

Objavljeno: Pe okt 16, 2009 3:03 am
Napisal/-a strela55
Pokrov ventilov dol pa kajlo med odmično, potem pa pokroček z menjalnika in najdit oznako na vztrajniku!
Predno vžeš, ga 3x ročno prevrti s ključem!