Stran 1 od 1
KIA SPORTAGE
Objavljeno: Če sep 24, 2009 9:14 pm
Napisal/-a seat
Ok fantje nevem ali naj dam tole pod popravila in okvare ali pod sam svoj mojster pa bom vseeno kr tuki nalimal.
Namreč dobil sem rabljeno Kio Sportage 2.0 mrdi l.97 in jo nameravam pač imeti kot drugi avto za čez zimo,ker avto je nenormalno ohranjen od prvega lastnika (tast

) in mi je zgodovina avtomobila poznana.Kot rečeno je tast oz. prejšni lastnik vozil ta avto kot po jajcih in je zastan u ,,,,,,,
Do sedaj sem obnovil oz. popravil vse kar je v zvezi z zavorami,ker mi je varnost najpomembnejša in sem pač menjal zavorne ploščice in pa čeljusti ter menjal vse gumice pri zavornih batih.
Notranjosti se niti nebom loteval,ker je kot nova.Zdaj me muči sama odzivnost motorja.do sedaj sem naredil cca 2000 km in sem jo sprva pač vozil oz, tretiral kot novo vozilo in prvih 1000km naredil pač počasi ter postopoma dvigoval oz. stopnjeval obrate.Avto je sicer dobil na sami odzivnosti in gre v višje obrate a po moje še vedno ne dovolj.Ker to ni 16V motor vem,da to ni raketa amak neki več odzivnosti bi vseeno moral imeti.Ok sej potegne in tut navora je neki sam mislim,da bi zadeva morala delovat še malo bolj agresivno.In sem se spravil tuhtat kaj bi to lahko za vraga bilo in na misel mi je prišlo samo čisčenje dovoda goriva in podobne stvari.In pa morebiti bi se lotil tudi čiščenja oz. poliranja sesalnih in izpušnih kanalov pa me v isti sapi zanima ali je to neka znanost ali ne.
Menjal sem že olja in vse filterje pa se sprašujem kako je z tistimi dodatki za gorivo oz. dodatki za olja,ki jih nekateri dlivajo.
Kaj lahko pričakujem,če se spravim polirat sesalne in izpušne kanale z tem mislim na samo odzivnost,ker mislim,da je to vse skupaj zapacano da je joj prejoj. Mislim,da avto v svojih 120000 kilometrih ni videl kakšne konkretne hitrosti 5 prestava pa je po moje še kot nova.
Kaj mi predlagate oz. kateri dodatki bi mi prišli v poštev.
Re: KIA SPORTAGE
Objavljeno: Če sep 24, 2009 10:50 pm
Napisal/-a lumpii
Kaj pa pričakuješ od "terenca" z 2.0 zastarelim ( iz leta 85 le pridodano elektroniko ) motorjem.
Če ga boš kaj preveč teral ti bo še kako ojnico povilo ali pa blok odneslo.....Pusti kot je in se vozi dokler gre, niti ne vlagaj kaj preveč vanj, kajti tudi sama vrednost celega avta ni kaj prida visoka.
Ne rečem osnovne stvari kot si napisal, zavore, olje in podobno......za take malenkosti pa se vsaj jaz pri takem "low budget" avtu nebi sekiral kaj preveč....
Lahko prečekiraš še kablovje, svečke in loputo zraka, ki zna bit pošteno zapacana...
Objavljeno: Če sep 24, 2009 11:21 pm
Napisal/-a lisko
slabih 130 konjev.....bencinar z manj navora kot dizel....verjetno tono in pol težak avto z ogromnimi gumami in dokaj slabo aerodinamiko....
S samim avtom verjetno ni nič narobe kar bi verjetno opazil. Tako da avto pusti pri miru in ga izkoristi za to kar je namenjen. Terenci pač niso neke rakete za divjanje....čeprav se glede na težišče dobro držijo ceste.
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 5:37 am
Napisal/-a seat
Ja ne sej rakete ne pričakujem.Samo pač sem mislil,da bi mu vrnil malo tistega kar je z leti šparanja izgubil in to je malce živahnosti.Pa tudi pri recmo obnovi bi se sproti kaj novega naučil.
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 7:29 am
Napisal/-a Templar
Malo potrpelžljivosti, ko boš ziher da si že malo utekel motor ga pelji na AC na kako relacijo ali kaj podobnega, da bo na cca 4k obratih malo dlje časa, to so mi za "prepihanje" starih avtov rekli že nešteti mehaniki(sicer je to treba jemat z rezervo in NE pretiravat, ampak če je olje in utekanje OK pol ni problema) več pa v bistvu nima smisla delat...
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 8:19 am
Napisal/-a Energetik81
seat je napisal/-a:Ja ne sej rakete ne pričakujem.Samo pač sem mislil,da bi mu vrnil malo tistega kar je z leti šparanja izgubil in to je malce živahnosti.Pa tudi pri recmo obnovi bi se sproti kaj novega naučil.
Pa kaj ti misliš, da je avto živo bitje, ki ga je treba trenirati? S šparanjem (sploh ne vem, kako to misliš?) je kvečjemu kaj pridobil in to manjšo obrabo vseh delov. Ker pod šparanje si jaz predstavljam vožnjo pri nizkih obratih (pod 3000), nežno speljevanje, počasna vožnja skozi ovinke.
In tole utekavanje je malodane smešno - avto je rabljen in ne nov. Kar lahko narediš je to, da zamenjaš svečke, kable, pregledaš vakuumske cevke in senzorje mašine.
Razen, če je že tako zmahan, da ima manjšo kompresijo. Ampak si itak napisal, da ga je prejšnji lastnik "šparal".
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 9:52 am
Napisal/-a seat
Energetik81 je napisal/-a:seat je napisal/-a:Ja ne sej rakete ne pričakujem.Samo pač sem mislil,da bi mu vrnil malo tistega kar je z leti šparanja izgubil in to je malce živahnosti.Pa tudi pri recmo obnovi bi se sproti kaj novega naučil.
Pa kaj ti misliš, da je avto živo bitje, ki ga je treba trenirati? S šparanjem (sploh ne vem, kako to misliš?) je kvečjemu kaj pridobil in to manjšo obrabo vseh delov. Ker pod šparanje si jaz predstavljam vožnjo pri nizkih obratih (pod 3000), nežno speljevanje, počasna vožnja skozi ovinke.
In tole utekavanje je malodane smešno - avto je rabljen in ne nov. Kar lahko narediš je to, da zamenjaš svečke, kable, pregledaš vakuumske cevke in senzorje mašine.
Razen, če je že tako zmahan, da ima manjšo kompresijo. Ampak si itak napisal, da ga je prejšnji lastnik "šparal".
Lej avto je zastan kot sem napisal.Ni živo bitje čeprav ga tretiram kot,da bi bil.tudi rabljen avto moraš utečti,če je prej bil "navajen" počasne vožnje pod nizkimi obrati.vsekakor ga raje na začetku malo utečem kot,da mi karkol poči ali spusti kakšno tesnilo.
Pod šparanje mislim zgolj na to,da se je vozil počasi nikol motor ni videl visokih bratov in zato je zaspan,ker vsi vemo,da se pri počasni vožnji nabira umazanija in na samem dovodu doriva in v izpušnih kanalih in usedline nikol niso bile dobre.Precej lepše tečejo motorji,ki kdaj vidijo rdeče polje.
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 11:28 am
Napisal/-a Energetik81
Jeklo, aluminij in elektronika postaneta zaspana?
In malo napačne predstave imaš glede umazanije. Pri najvišjih obratih je izgorevanje vse prej kot dobro. Najboljše je tam okoli največjega navora. Torej pri večini bencinarjev nekje 2500-4000rpm. Če ga je lastnik laufal na 2000-3000rpm, je predel ko mucka s praktično optimalnim izgorevanje in majhnim trenjem.
Svinjarija se nabere v glavnem pri kratkih vožnjah, ko se mašina ne ogreje enakomerno in se nabirajo kondenzi itd. Če se pa pelješ relacije z 2000rpm, je pa to odlično.
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 11:39 am
Napisal/-a seat
Energetik81 je napisal/-a:Jeklo, aluminij in elektronika postaneta zaspana?
In malo napačne predstave imaš glede umazanije. Pri najvišjih obratih je izgorevanje vse prej kot dobro. Najboljše je tam okoli največjega navora. Torej pri večini bencinarjev nekje 2500-4000rpm. Če ga je lastnik laufal na 2000-3000rpm, je predel ko mucka s praktično optimalnim izgorevanje in majhnim trenjem.
Svinjarija se nabere v glavnem pri kratkih vožnjah, ko se mašina ne ogreje enakomerno in se nabirajo kondenzi itd. Če se pa pelješ relacije z 2000rpm, je pa to odlično.
No nevem kako ti naj razložim.Ja material kao,da postane "zaspan" in iz lastnih izkušenj vem,da tut rabljene avte lahko nanovo utečeš.Če ga je prej vozu penzinist je avto zaspan in potrebuje malo bolj konkretno nogo na pedalu za plin.
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 12:02 pm
Napisal/-a Energetik81
Hmm, glede na
te specifikacije je to 2,0L DOHC mašina 16V. Najvišji navor 182Nm doseže šele pri 4000rpm.
Ali pa gre za
podobno mašino, z še manjšo možjo in navorom?
Avto pa ima prazen 1,5 tone in velik zračni upor. Jasno, da se potem pri 2000 rpm bolj malo dogaja. Če hočeš od te mašine dobre pospeške, jo moraš kar v visoke obrate vrtet. Tako da če si bil prej navajen na kakšne 8V VAG mašine, imaš zaradi tega zgleda občutek, da ne gre nikamor. Ne pa zaradi "zaspanosti" mašine.
EDIT: tudi glede na
tole je to 16V mašina. Ne vem, zakaj si omenjal da ni.
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 12:10 pm
Napisal/-a seat
Prej oz. sedaj še vozim Civic-a 8.gen pa mi je zato mogoče tak filing.no sej kakor sem reku sprašujem za raznimi aditivi k gorivu,ki bi lahko kaj očistili dovode goriva pa kakšno umazanijo skurli.
Objavljeno: Pe sep 25, 2009 12:18 pm
Napisal/-a Energetik81
Aditivi so bolj kot ne brez veze. Lahko poskusiš mogoče s tistim, ki ga daš v bencin za čiščenje injektorjev. Vprašanje pa je, če res kaj deluje.
Ti samo redno menjavaj predpisano olje (verjetno 10W-40 za ta letnik in tip mašine), zračni in bencinski filter, preglej vakuumske cevke in senzorje in to je to.
Če hočeš pa na vsak način šraufati, pa razstavi oba kolektorja in poglej, če notri res toliko "umazanije", kot praviš. Potem pa samo s ščetko saje odstraniš. Pri poliranju in brušenju kanalov moraš pa že vedeti, kaj delaš, da kaj še bolj ne zaj..
Če hočeš pa kakšne morebitne saje z batov/ventilov skurit, bo dosti da greš na neko 200km AC turo, kjer lepo enakomerno voziš pri nekih 3500rpm.