Stran 1 od 1

''zlavfan'' avtomobil hitrejši?

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 7:25 pm
Napisal/-a busterslo
Lp, vsem ter že vnaprej hvala za odgovore.

Sem lastnik Renault megane coupe avomobila. Avto je 1.9dti ima 98konjev, letnik 1999. Pred kratkim si je punca kupila isti avotmobil, razlikuje se samo v tem da je njen classic, moj pa coupe. Mašina in letnik avtomobila sta popolnoma enaka, v kilometrih pa je razlika le par tisoč. Avtomobila se kar močno razlikujeta v pospeševanju in predvsem moči pri prehitevanju (iz višje brzine v nižjo). Sam mislim da je takšna razlika zaradi načina vožnje prejšnega lastnika Renault classica(od punce)ki je imel avto za vožnjo v službo iz Kopra v LJ(vsak dan/1 leto,po avtocesti cca.150km/h), mojega pa je imel gospod, ki se je vozil samo v Kopru/mestu(50-90km/h).

Zanima me vaše mnenje o tem ali bi lahko bila razlika v ''zlavfanem'' avtomobilu ali kaj drugega. Naj še povem, da sem imel avto na testerju in z avtomobil je vse ok, zelo lepo teče, mašina je čista, in tudi vse drugo je v najlepšem redu. Puncin avto pa tudi ni čipiran ali kaj podobnega.

Vsem hvala za vaše odgovore, Matic

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 7:36 pm
Napisal/-a sebaveh
Za Megana nevem, lahko ti pa povem kako je bilo v primeru Vectre A:

Leta '91 smo jo kupili, 1,6i motor s 75 KM, in do lanskega leta naredili z njo 380.000 km. Torej praktično vsak dan po vsaj 10 km in še en kup preostalih tur. V prtljažniku pa pogostokrat okoli 100 kg tovora. In avto je šel. Ni da ni.

Lansko leto pa kupimo leto mlajšo ('92) Vectro, enak motor, enaka oblika, ampak z 175.000 prevoženimi. Imel pa jo je en gospod iz mesta, ki jo je večinoma uporabljal le po mestu. In pa na hrib v Jožef nad Bistrico. In še to največkrat z hladnim motorjem, ker je pač bil doma pod hribom.

Torej - navkljub pol manj prevoženim kilometrom, je avto bil precej bolj zamorjen od našega prvega. Šele po menjavi svečk, kablov, nekaj malenkosti in predvsem - konkretnem "turiranju", se je nekako le približal v to kar smo pričakovali. Tako da nekaj zagotovo je na tem. ;)

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 7:37 pm
Napisal/-a aquariumwild
že ena daljša tura po avtocesti (ca.1000km) ti prebudi avto iz spanca ;)

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 7:45 pm
Napisal/-a lancia hf
Res da je zamorjen motor, samo ni ga pa treba zdaj kar naenkrat preganjati do onemoglosti, ker boš naredil več škode kot koristi. Začni poočasi z dneva v dan, ker čene ti bo vsa tesnila vničlo+izpušni sistem ti lahko kar dobro zamašio. Lastne izkušnje kako uničiti motor :oops: ;)

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 7:52 pm
Napisal/-a GiGi1985
lancia hf je napisal/-a:Res da je zamorjen motor, samo ni ga pa treba zdaj kar naenkrat preganjati do onemoglosti, ker boš naredil več škode kot koristi. Začni poočasi z dneva v dan, ker čene ti bo vsa tesnila vničlo+izpušni sistem ti lahko kar dobro zamašio. L


podpis

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 8:10 pm
Napisal/-a Matjazy
Nekaj verjetno pripomore, da je coupe lažji in posledično mora bit hitrejši.

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 8:33 pm
Napisal/-a busterslo
Matjazy je napisal/-a:Nekaj verjetno pripomore, da je coupe lažji in posledično mora bit hitrejši.

ne dlih obratno... coupe gre manj, pa je lažji

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 8:37 pm
Napisal/-a Jerch_
kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 8:41 pm
Napisal/-a čare
tester ne pokaže mehanskih okvar kot so recimo slaba turbina(ni dovolj pritiska),počena kakšna turbo cev,slabe šobe (dti ima še klasične),ravno tako ne bo pokazal slabe bosch pumpe....

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 8:56 pm
Napisal/-a primozek68
Kukr jest vem, tester pokaže pritisk polnjenja zraka, vsaj meni ga je- 1,2 bara (kaže sicer 2,2 ampak odšteješ atm. tlak (1015mBa=1bar))

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 9:09 pm
Napisal/-a čare
ja pokaže sam je lahko 5%manj pa bo še zmer v redu avto bo šel pa slabše,moraš pa tud najt tazga serviserja ki bo pregledal vse parametre in se šel tudi vozit da bo med vožnjo spremljal parametre,ker tisto kar dela 90% serviserjev je enako 0,ker tester priklopit in pogledat če so kakšne napake je pesek v oči.

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 9:17 pm
Napisal/-a lancia hf
OK. zdaj smo že na testerjih, ki pokažejo razlike, ki se jih skoraj da ne občuti.
busterslo pa sprašuje glede na občutne razlike :? Ko verjetno niso 0.1 bara. ali 5% drugačne :?:

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 9:54 pm
Napisal/-a busterslo
lancia hf je napisal/-a:OK. zdaj smo že na testerjih, ki pokažejo razlike, ki se jih skoraj da ne občuti.
busterslo pa sprašuje glede na občutne razlike :? Ko verjetno niso 0.1 bara. ali 5% drugačne :?:

res je, da to ni tako male razlike... pač pozna se ko v 3 pohodiš gas, je pri njenem za okoli 20-30% večja moč, oz. večji/močnejši pospešek. Pri classico prav za teh 20-30% hireje nabiješ obrate.

Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?

ne razlike ni v moči motorja(premagovanje klancov,..), razlika je samo v pospeških/živahnosti... npr. sem za test probal en večji klanec.. z obema sem prišel z enaki prestavi prb. enaka hitrost, vendar pospešek avtomobila/živhatnost je pri classico očitno večja.

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 10:06 pm
Napisal/-a lumpii
busterslo je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?

ne razlike ni v moči motorja(premagovanje klancov,..), razlika je samo v pospeških/živahnosti... npr. sem za test probal en večji klanec.. z obema sem prišel z enaki prestavi prb. enaka hitrost, vendar pospešek avtomobila/živhatnost je pri classico očitno večja.


Classic je lepo spihan, se pravi šobe lepo delujejo, EGR je lepo skurjen nič zapacan, turbina verjetno lepo suha, kolektorji nič zapacani itd....Zato je bolj živahen.

Dizel, ki pa je v mestu pa je ponavadi ves zapacan, sajast, zamorjen itd....to bi bla po domače povedana razlika.

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 10:21 pm
Napisal/-a busterslo
lumpii je napisal/-a:
busterslo je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?

ne razlike ni v moči motorja(premagovanje klancov,..), razlika je samo v pospeških/živahnosti... npr. sem za test probal en večji klanec.. z obema sem prišel z enaki prestavi prb. enaka hitrost, vendar pospešek avtomobila/živhatnost je pri classico očitno večja.


Classic je lepo spihan, se pravi šobe lepo delujejo, EGR je lepo skurjen nič zapacan, turbina verjetno lepo suha, kolektorji nič zapacani itd....Zato je bolj živahen.

Dizel, ki pa je v mestu pa je ponavadi ves zapacan, sajast, zamorjen itd....to bi bla po domače povedana razlika.

pa misliš da je lahko pri vseh teh naštetih stvareh razlika takšna, (20-30%) ?

Objavljeno: So sep 26, 2009 12:12 pm
Napisal/-a tristan01
busterslo je napisal/-a:
lumpii je napisal/-a:
busterslo je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?

ne razlike ni v moči motorja(premagovanje klancov,..), razlika je samo v pospeških/živahnosti... npr. sem za test probal en večji klanec.. z obema sem prišel z enaki prestavi prb. enaka hitrost, vendar pospešek avtomobila/živhatnost je pri classico očitno večja.


Classic je lepo spihan, se pravi šobe lepo delujejo, EGR je lepo skurjen nič zapacan, turbina verjetno lepo suha, kolektorji nič zapacani itd....Zato je bolj živahen.

Dizel, ki pa je v mestu pa je ponavadi ves zapacan, sajast, zamorjen itd....to bi bla po domače povedana razlika.

pa misliš da je lahko pri vseh teh naštetih stvareh razlika takšna, (20-30%) ?


Za pri mer, ti lahko povem moje izkušnje s tem. Imam Clia DCI, ko sem ga nabavil sem dnevno bozil iz CE v MB, kasneje pa v LJ. Ko sem zamenjal službo in je avtomobil vsak dan vozil le do mesta in nazaj se je v Trojanski klanec poznala končna hitrost za cca 10km/h. Torej če motor redno teče le na kratke relacije se v turbini, EGR in ostalem izpšnem sistemu začnejo nabirati saje in druge nesnage ki zmanjšajo zmogljivost avtomobila. Občasna relacijska vožnja motor dobro prečisti. Ni potrebno da tiščiš do konca, dobvolj je da narediš nepretrgoma 150 ali 200km, s tem se motor in izpušni sistem ogrejeta na pravo temperaturo, nesnage in saje pa izgorijo. Takoj boš opazil razliko v odzivnosti motorja. Tik nad prostim tekom bo tudi v višjih prestavah dovolj moči za zmeren pospešek pa tudi pri avtocestnih potovanjih bo vožnja bolj mirna, morda za odtenek tišja, pospeševanje pa bolj zvezno.

Preden proglasimo tvojega kupeja za zaspanega pa preveri še kakšen menjalnik je na obeh avtomobilih. Na kupeju bi pričakoval malenkost krajša prestavna razmerja ki omogočajo hitrejše pospeševanje in več živahnosti, vendar bodo o tem več povedali tisti ki poznajo te detajle.

LP Tristan01

Objavljeno: So sep 26, 2009 9:01 pm
Napisal/-a busterslo
busterslo je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:OK. zdaj smo že na testerjih, ki pokažejo razlike, ki se jih skoraj da ne občuti.
busterslo pa sprašuje glede na občutne razlike :? Ko verjetno niso 0.1 bara. ali 5% drugačne :?:

res je, da to ni tako male razlike... pač pozna se ko v 3 pohodiš gas, je pri njenem za okoli 20-30% večja moč, oz. večji/močnejši pospešek. Pri classico prav za teh 20-30% hireje nabiješ obrate.


Naj se popravim. Danes sem sprobal oba avtomobila(oba ogreta) še enkrat in dobro gledal na obrate. Videl sem eno razliko. Oba avtomobila do 2000 obratov potegneta oz. gresta enako, od 2000 opratov naprej pa se pri classico občutno razlikuje moč,nadaljno večanje obratov(hitrosti) in tudi sam zvok motorja je bistveno drugačni, kot pri coupejo.

Sam nisem strokovnjak glede mašin, itd. ampak mislim da se tu nekji, pri 2000 obratih vklopi turbina in prav zaradi te čiste oz. ''prelafane'' turbine avto od 2000 obratov naprej bol potegne...?

Objavljeno: So sep 26, 2009 9:40 pm
Napisal/-a lumpii
Je pa neki res pr renojih....
Imel sem jih izredno veliko in morm rečt da tud en ne gre enako...žal.