Stran 1 od 2

senzor podtlaka golf tdi

Objavljeno: Pe sep 25, 2009 10:25 pm
Napisal/-a TDIBORIS
zanima me kakšno funkcijo ima senzor podtlaka na golfu 1.9 tdi
to je tisti senzor ki ima neke vakume napeljane na turbino

kaj se zgodi če ne dela

ali je možno da avto cuka zaradi tega, pod nizkimi obrati

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 7:06 pm
Napisal/-a TDIBORIS
kaj nihče nima pojma čemu služi ta ventil
ima tri cevke napeljane nanj, ena je iz cevi iz zračnega filtra, dve črna in rdeča pa gresta na turbo[/code][/url][/list]

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 8:40 pm
Napisal/-a zundapp
Moj passat tdi l. 95 je vlekel samo do 3.000 obratov, potem pa v zasilni program, dokler nisem tega menjal, ni pa cukal.

lahko sem toresetiral med vožnjo tako, da sem vzel kontakt pa ponovno do 3.000 obratov....

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 8:49 pm
Napisal/-a TDIBORIS
jaz ga lahko odklopim pa neopazim razlike
me pa zanima, še ta ventil odaja kakšen zvok
ker lani se spomnim je tako čudno klackal., sedaj je pa tiho.


aja kolk pride ta ventil

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 8:53 pm
Napisal/-a zundapp
Mislim, da ne škloca vedno in to ni merilo

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 9:11 pm
Napisal/-a TDIBORIS
jaz sem odkloupu vse tri cevke, šel na furo, avto naormalono potegne od 2000 oberatov naprej
do 2000 pa cuku, pa je čist vseeno ali imam vse prikloplejno skup ali pa razstavljeno, tako da se čudim, kakšen vpliv ima ta ventil na mašino,
kako bi bilo če bi dve cevki ki prideta iz turb, kar skupaj spojil,
kakšen bi bil učinek

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 9:22 pm
Napisal/-a adis
to je zloglasni n75 ventil

čemu služi ta ventil? evo razlaga:

Wastegate je pa popolnima druga zadeva. Krmiljen je iz strani N75 ventila, ki je povezan na kompresorsko stran turbine ter na ECU, ki mu posilja signale, kdaj naj odpre in kdaj naj zapre wastegate. Ko je pritisk na kompresorski strani previsok, ECU preko N75 ventila odpre wastegate in spusti del izpusnih plinov mimo turbine ter tako regulira pritisk na kompresorskem delu (vzdrzuje hitrost vrtenja). NA 1.8T masini se lahko zelo hitro poigras tudi brez remapa ECU-ja in pretisnes pnevmatsko cev iz N75 ventila na wastegate... potem turbina ni vec regulirana (wastegate je zaprt) in turbina se bo zvrtela dokler bo mogla :) (v taksnih primerih je fino imeti merilec pritiska v turbini).

vir: zup racing

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 9:28 pm
Napisal/-a TDIBORIS
ok hvala za razlago
me pa zanima ali je lahko pokvarjen ventil vpliva da avto do 2000 obratov cuka, se zaganja.

če obe cevki ki prideta iz turba združim sepravi da ju nenapeljem na ta ventil, kaj se bo zgodilo

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 9:31 pm
Napisal/-a adis
TDIBORIS je napisal/-a:ok hvala za razlago
me pa zanima ali je lahko pokvarjen ventil vpliva da avto do 2000 obratov cuka, se zaganja.

če obe cevki ki prideta iz turba združim sepravi da ju nenapeljem na ta ventil, kaj se bo zgodilo


ne igraj se preveč z tem ventilom! seveda vpliva če ventil ne dela prav, v najhujšem primeru ti bo turbino vrglo ven ( beri: jo sesulo) zato je treba te stvari menjati takoj ko se pojavijo težave!!!!

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 9:33 pm
Napisal/-a TDIBORIS
ko imam avto pod obrarti sepravi da ga mal poteram, zavoham dim v kabino
ali je mogoče da turbina kje spušča, ker pri kolektorji nevidim da bi kje puščalo
vse cevi do turbine in od intercolerja so cele
kaj je to wastegate

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 9:45 pm
Napisal/-a mITJA122
TDIBORIS je napisal/-a:kaj nihče nima pojma čemu služi ta ventil
ima tri cevke napeljane nanj, ena je iz cevi iz zračnega filtra, dve črna in rdeča pa gresta na turbo[/code][/url][/list]



Če se ne motim, mislim da gre za IZRAVNALNI VENTIL ZA KRMILJENJE TLAČNE POLNITVE MOTORJA..

Lp

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 10:06 pm
Napisal/-a Jerch_
TDIBORIS.. na tvojem mestu se nebi hecal. če z avtom ni vse v redu se ne sme vozit.

moji simptomi na passatu TDI s 162KM so bili oz. so še (čakam na servis) taki:
zadnjič sem se vozil domov in kar naenkrat turbina ni preijela pod 2000 obrati, potem hočem prehiteti traktor in avto ne gre nikamor niti do 3000 obratov. ker vidim da je nekaj narobe, začnem voziti zelo umirjeno. cukanja ni, vse deluje ok. le turbina se ne odpira in pač avto ne gre nikamor.
potem pridem domov in rečem sosedu, ki ima tester kaj je bilo in avto po parih urah prižgem in ga peljem do njega. zdi se mi, kot da spet malo boljše dela :lol:

tester pokaže previsok tlak polnjenega zraka (ker ga pač ta senzor in ventil zgelda da ne odvzameta dovolj... in pač sosed reče naj se ne vozim razen če nujno rabim avto, ker nima časa mi samo zbriše napako. zmeniva se za servis in avto roma v garažo z delujočo turbino.

včeraj moram nujno letet na brnik (30km) in stalno pazim da ne pohodim več kot 50% gasa. turbina se vedno kasneje vkljapla in nazaj grede vozim max 100 in ko pridem domov se turbina ne vklaplja sploh.. sedaj čaka na servis

na armaturi ni nikoli zasvetila nobena lučka. da je ta senzor kriv za to še ni potrjeno 100%. upam pa da se potrdi ju3. me pa zanima koliko stane če kdo ve? pa če ga je res tako lahko zamenjati..

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 10:23 pm
Napisal/-a abbe
en nj da katalosko stevilko dol z n 75 pa bom pogledal kok stane

Objavljeno: Ne sep 27, 2009 11:18 pm
Napisal/-a TDIBORIS
poslušajte
jaz sem naredil že ca 20000 km s tem cukanjem, pa računaj da sploh nevozim pod 2000 obrati, ker čene bi se mi zmešalo od cukanja, pa mi turbo še normalno dela,
tk da ni panike, da bi kaj odpovedal, razen nosilcov na mašini, ko nebojo več prenesli teh tresljajev.

Objavljeno: Po sep 28, 2009 1:30 am
Napisal/-a Jerch_
ja kaj naj ti rečem.. poslušam in ti čestitam.
sprašujem te pa; misliš, da je na avtu kakšen del (predvsem v ali na motorju) brez razloga??

Objavljeno: Po sep 28, 2009 6:57 am
Napisal/-a adis
Jerch_ je napisal/-a:ja kaj naj ti rečem.. poslušam in ti čestitam.
sprašujem te pa; misliš, da je na avtu kakšen del (predvsem v ali na motorju) brez razloga??


potem bo jokal po forumu, ko mu bo vrglo turbino ven, olje v motor ter uničilo intercooler ... pa še predtem bo zamenjal 100 senzorjev in si bo naredil strošek preden bo dejansko ugotovil, kaj je narobe z avtom, ker mu nobena diagnostika nebo pokazala, da je n75 ventil fuč

Objavljeno: Po sep 28, 2009 7:42 pm
Napisal/-a TDIBORIS
hvala za nasvete, rad bi bil samo 100% da je ta n75 ventil, da nebom brezveze kupval, me pa zanima, kol približno pride ta ventil

Objavljeno: Po sep 28, 2009 7:43 pm
Napisal/-a Ivan36
Dej na odpad zapel :D pa a ti sploh veš,da maš VW ja je pol zastonj kar ni predrago :roll:

Objavljeno: Po sep 28, 2009 7:44 pm
Napisal/-a TDIBORIS
sprašuješ me za del ki je na avtu brez razloga
brez razloga za šoferja je egr ventil, ki dela motorju samo škodo
dober je samo za okolje

Objavljeno: Po sep 28, 2009 7:49 pm
Napisal/-a Jerch_
ja jst nevem, ampak glede na to, da mora vsak motor izpolniti danes določene norme lahko logično sklepaš, da noben del ni brezveze.
kaj na tester si že zapeljal? mogoče ti še kakšno napako odkrije..
meni je vozit neizpraven avto kot hodit po ozkem tunelu s tračnicami in upati, da ne pride vlak nasproti...