Stran 1 od 1
zelo močen črni dim iz izpušnega lonca
Objavljeno: Po sep 28, 2009 8:41 am
Napisal/-a Oliver
Hi.
Imam Passata Varianta 1.9 TDI 131 KM, letnik 2005, še stari model, prevoženih 153 000 km. Ko sem se peljal je avto bil na delovni temperaturi, naenkrat na vzvratnem ogledalu zagledam da se za mano močno kadi iz izpušnega lonca, čez nekaj časa mi je pri določenih obratih malo cuknalo avto (recimo v drugi in tretji pri recimo 1600 ali 1800 obratov), ampak potem sem se normalno peljal. Nato sem pritisnil na gas oz. plin in se je slišal nekakšen zvok zraka (kot nekakšno šumenje).
Črni dim se pojavi tudi pri mali hitrosti. Moram pa to omeniti, ko sem se peljal, da mi avto tudi več nafte porabi.
Prosil bi vas, če mi lahko sporočite, kaj bi lahko bil glavni vzrok, oz. kaj naj naredim.
Za odgovor se vam v naprej iskreno zahvaljujem.
Objavljeno: Po sep 28, 2009 8:52 am
Napisal/-a adis
to kliče po okvari turbine...
treba bo olje menjati v motorju, pregledati intercooler itd...
Objavljeno: Po sep 28, 2009 9:03 am
Napisal/-a vuko87
Mogoče kakšna cev od intercolerja do turbine....poglej da ni počena...
Objavljeno: Po sep 28, 2009 1:45 pm
Napisal/-a čare
Glede na to da ima ta avto cevi na "hitro spojko" štukane lahko da je kakšna sneta ali pa počena.Preglej cevovod od turbine do sesalnega kolektorja,ker če slišiš piš zraka potem nekje mimo piha,če bi pa bila turbina slaba bi pa močno žvižgalo in kadilo modro.
Objavljeno: Po sep 28, 2009 7:09 pm
Napisal/-a Marsovček
Črn dim je posledica nesorazmerja med nafto in zrakom v korist nafte. Najverjetnejši vzrok je počena cev ali objemka, kot je bilo že napisano, lahko pa tudi intercooler.
Razlaga: LMM izmeri količino posesanega zraka in s pomočjo tega podatka računalnik določi količino vbrizgane nafte. Če nekje med LMM in sesalnim kolektorjem izgubljaš zrak, ga v motor pride manj kot govori LMM, zato je relativno preveč nafte.
Objavljeno: Po sep 28, 2009 7:18 pm
Napisal/-a mITJA122
Marsovček je napisal/-a:Črn dim je posledica nesorazmerja med nafto in zrakom v korist nafte. Najverjetnejši vzrok je počena cev ali objemka, kot je bilo že napisano, lahko pa tudi intercooler.
Razlaga: LMM izmeri količino posesanega zraka in s pomočjo tega podatka računalnik določi količino vbrizgane nafte. Če nekje med LMM in sesalnim kolektorjem izgubljaš zrak, ga v motor pride manj kot govori LMM, zato je relativno preveč nafte.
Se strinjam..
Preverite spoje cevi in objemke...
Lp
Objavljeno: Po sep 28, 2009 7:57 pm
Napisal/-a Mgajvr
poleg pregleda spojev in cevi ti priporočam še priklop avta na tester, ker je možna tudi napaka na LMM
Objavljeno: Po sep 28, 2009 8:40 pm
Napisal/-a Jurchi
a ni dim goste bele barve ko shodi turbina????
Objavljeno: Po sep 28, 2009 10:28 pm
Napisal/-a _furby_
ce gre turbina jel bel dim, crn po moje je kot je ze bilo napisano...napaka v izgorevanju, oz. napacna mesanica zrak gorivo. vsaj po mojem mnenju je tko

Objavljeno: Po sep 28, 2009 11:49 pm
Napisal/-a el_diablo
_furby_ je napisal/-a:ce gre turbina jel bel dim, crn po moje je kot je ze bilo napisano...napaka v izgorevanju, oz. napacna mesanica zrak gorivo. vsaj po mojem mnenju je tko

ni nujno.zadnč je stricu šla turbina.kadilo je črno.
Objavljeno: To sep 29, 2009 12:53 pm
Napisal/-a _furby_
hmm...cudno, kr ponavadi je to od olja in je bel dim. crn pa nimam pojma od kje bi bil...hmmm

Objavljeno: To sep 29, 2009 1:00 pm
Napisal/-a odprti clio
Na puntu smo napako odpravl z menjavo naftenga filtra

1.7TD 60KM
Objavljeno: To sep 29, 2009 1:55 pm
Napisal/-a Sasqa
Oli, si že rešo problem?
Sporoči, kaj je blo narobe.
Lp
Sasqa
Objavljeno: To sep 29, 2009 2:11 pm
Napisal/-a Oliver
Hi.
Priklopili smo na računalnik, ki je pokazal, da je premalo pritiska, nato smo pogledali cev, kot ste na začetku opisali in je bila luknja, tako, da sem naročil novo cev. Turbina pa je ok.
Hvala vam vsem za koristne nasvete, saj mi je zelo koristilo.