Stran 1 od 2
Golf 4 1.4 16V problem
Objavljeno: To sep 29, 2009 9:57 am
Napisal/-a balti
Pozdravljeni,
imam Golfa 4 1.4 16 V in problem je sledeči.
Avto mi kadi iz izpuha belo pri visokih obratih (to sem ugotovil na tehničnem).
Do 4000 obratov ne kadi, po 4000 obratih se pojavi bel dim iz izpuha.
Hladilno tekočino sem kontroliral in mi jo ne žere.
Avtomehanik pravi da mi olje žere. Olja mi požere 1L na 5000 km.
Opazil sem še en problem, da mi temperatura niha.
Včasih je na 90°, včasih na nuli. Avtomehanik pravi da ni do tega, tu naj bi šlo samo tipalo za temperaturo.
Koliko vem, če žere olje ti modro kadi.
Vnaprej se zahvaljujem za odgovore.
Objavljeno: To sep 29, 2009 11:51 am
Napisal/-a madpanter
koliko kilometrov pa imaš prevoženih?
Objavljeno: To sep 29, 2009 11:52 am
Napisal/-a balti
madpanter je napisal/-a:koliko kilometrov pa imaš prevoženih?
145 000 km
Objavljeno: To sep 29, 2009 12:05 pm
Napisal/-a madpanter
Tale 1 litr na 5000km je kar huda

možno, da so obročki šli bo pa kakšen ki se bolj spozna povedal, jaz bi zaforo ga peljal na meritev kompresije. Drugače pa se je za 1.4 motorje tole govorilo skopirano iz favdl.net:
Januarja 2003 zaradi konstrukcijske nepravilnosti pri 'majhnih' aluminijastih motorjih (Golf 1,4), zaradi katere lahko pride pri nizkih temperaturah do uničenja motorja, vpokličejo vozila in odpravijo napake brez doplačila.
Pa še to, če ti mehanik pravi, da ti olje žre (sploh 1l na 5000km) in nič ne predlaga kake teste nardit, da se odkrije kaj je narobe z motorjem je mogoče tudi čas, da menjaš mehanika

Objavljeno: To sep 29, 2009 12:19 pm
Napisal/-a balti
madpanter je napisal/-a:Tale 1 litr na 5000km je kar huda

možno, da so obročki šli bo pa kakšen ki se bolj spozna povedal, jaz bi zaforo ga peljal na meritev kompresije. Drugače pa se je za 1.4 motorje tole govorilo skopirano iz favdl.net:
Januarja 2003 zaradi konstrukcijske nepravilnosti pri 'majhnih' aluminijastih motorjih (Golf 1,4), zaradi katere lahko pride pri nizkih temperaturah do uničenja motorja, vpokličejo vozila in odpravijo napake brez doplačila.Pa še to, če ti mehanik pravi, da ti olje žre (sploh 1l na 5000km) in nič ne predlaga kake teste nardit, da se odkrije kaj je narobe z motorjem je mogoče tudi čas, da menjaš mehanika

Včeraj sem zamenjal olje. Zaj mi ostane, da kontroliram koliko olja mi požere.
Golf 1.4 16V je itak znan, da pije dosti olja. Glede na to, da prevozim 6000 km na leto mogoče ni tak hudo.
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 6:35 pm
Napisal/-a abcabc
Mene pa samo zanima, če so imeli te motorji kakšne problem z dročniki, ventili ali celo okvaro bata. Včeraj sem gledal en avto pa mu je v prostem teku tako ropotalo, če si dal mal gasa recimo 3000 obratov se je ta zvok kar porazgubil. Mamo drugače isti motor doma pa nam nič ne ropota.
Avto je bil ogret tko, da možno, da so bli hin dročniki ali pa ventili. Motor je bil suh.
Vsekakor je bila okvara samo kaj.
Kolk pa pride menjava ventilov na takem motorju + dročniki.
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 6:42 pm
Napisal/-a Skorpjon
Sem imel Leona z isto masino pa so ropotali drocniki samo ni bilo nobenih problemov. Avto mi je pa na 10kkm popacal cca 2 deci olja.
Re: Golf 4 1.4 16V problem
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 6:51 pm
Napisal/-a pskoda
balti je napisal/-a:Pozdravljeni,
imam Golfa 4 1.4 16 V in problem je sledeči.
Avto mi kadi iz izpuha belo pri visokih obratih (to sem ugotovil na tehničnem).
Do 4000 obratov ne kadi, po 4000 obratih se pojavi bel dim iz izpuha.
Hladilno tekočino sem kontroliral in mi jo ne žere.
Avtomehanik pravi da mi olje žere. Olja mi požere 1L na 5000 km.
Opazil sem še en problem, da mi temperatura niha.
Včasih je na 90°, včasih na nuli. Avtomehanik pravi da ni do tega, tu naj bi šlo samo tipalo za temperaturo.
Koliko vem, če žere olje ti modro kadi.
Vnaprej se zahvaljujem za odgovore.
Če je bel dim potem ni olje, ker če se olje kuri kadi plavo
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 6:54 pm
Napisal/-a splash
bel je ponavadi voda... daj malo poglej, če ti slučajno šobe ne puščajo...
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 7:17 pm
Napisal/-a abcabc
Skorpjon je napisal/-a:Sem imel Leona z isto masino pa so ropotali drocniki samo ni bilo nobenih problemov. Avto mi je pa na 10kkm popacal cca 2 deci olja.
Dročniki velikorat rpotajo pri mrzlem motrju, ampak kaj hitro nehajo, pri tem Seat-u pa so pri ogretem ropotal.
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 7:58 pm
Napisal/-a lexus02
Poba, mam isti problem, generalko motorja cim prej
Sicer mi kazalec za temperaturo ne niha, a vendar pije olje. Jaz sem tudi zamenjal olje zdej redno kontroliram ce bo uredu ali pa bo potrebna generalka. Teli motorji so ful znani po cuganju olja... in dolivaj olje ter redno kontroliraj da ne bo ribnu

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 7:58 pm
Napisal/-a Hribo
Verjetno se ti kondenz in olje mesata ker se ni hudo se ne vidi dovolj razločno. Na Interval ti lahko spije 1liter olja . Vse kar je več je preveč. lp
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:24 pm
Napisal/-a cd_rw
Ja, če praviš, da ti niha kazalec za temp. potem menjaj senzor. Napačni podatki o temperaturi se pošiljajo tudi na ECU.
LP!
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:51 pm
Napisal/-a čare
Ma ja generalno naredi,to ti je isto kot da bi si naredil sendvič z poli salamo.Ma kaj vam je narod a ste trčeni??Zarad litra olja na 5000 km bi vi delal generalno??Izvolte če mate višek denarja.Mislim da bomo pri baltijevem primeru na koncu ugotovili da je to samo para iz avspuha.Ti motorji so znani po ropotajočih dročnikih,žretju olja,pri prvih je lomilo šponarje zobatega jermena tisto ko si pa kopiral iz favdla pa se navezuje na zamrznjen oddušek motorja..V glavnem balti če ti pije liter olja na 5000 km in če ne zmanjkuje vode ti samo vozi in se ne obremenjuj in če praviš da delaš 6000 km letno boš pa čez celo leto ja nabral za tist liter olja.Če ti cager občasno pade na nulo je zanič tipalo,kar je tud pogost pojav pri Golfih.
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:56 pm
Napisal/-a pskoda
čare je napisal/-a:Ma ja generalno naredi,to ti je isto kot da bi si naredil sendvič z poli salamo.Ma kaj vam je narod a ste trčeni??Zarad litra olja na 5000 km bi vi delal generalno??Izvolte če mate višek denarja.Mislim da bomo pri baltijevem primeru na koncu ugotovili da je to samo para iz avspuha.Ti motorji so znani po ropotajočih dročnikih,žretju olja,pri prvih je lomilo šponarje zobatega jermena tisto ko si pa kopiral iz favdla pa se navezuje na zamrznjen oddušek motorja..V glavnem balti če ti pije liter olja na 5000 km in če ne zmanjkuje vode ti samo vozi in se ne obremenjuj in če praviš da delaš 6000 km letno boš pa čez celo leto ja nabral za tist liter olja.Če ti cager občasno pade na nulo je zanič tipalo,kar je tud pogost pojav pri Golfih.
Po eni strani imaš prav, ampak nikol ne bo bolje samo slabš, zdaj če bo avto obdržal še nekaj časa se splača porihat in ima mir
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:59 pm
Napisal/-a čare
Na avto ki je vreden 3 jurje se splača dat nekomu jurja da ti bo naredil generalno??A takih avtov ko listja.
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 9:38 pm
Napisal/-a lexus02
čare je napisal/-a:Na avto ki je vreden 3 jurje se splača dat nekomu jurja da ti bo naredil generalno??A takih avtov ko listja.
ce ima dolgo avto, je vlagal vanj in podobno, in seveda ce ima denar bi lahko naredil generalko in potem ves da mas avto...
kot pravis je teh avtov kot listja, kako naj se potem preprica ce ta avto nima isti problem kot "oni" prej?
Men je spil liter na 1000km in ce bo se naprej pil bom naredil generalko, potem bom usaj vedu da mam avto kot je treba, ne pa spet ena j***a kupit za 2000-3000€ pa drzat pesti da prides od varno do doma

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 9:52 pm
Napisal/-a čare
Ja tud men je pil liter na 1000 km in po 100000 prevoženih kilometrih sem mel vsega dost in sem naredil generalno.Delal sem sam,če pa ne bi znal pa bi avto ali prodal ali porinil v graben.Samo midva se pogovarjava o litru na 1000 oni pa olitru na 5000 km
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 10:50 pm
Napisal/-a Gregamax
meni za isti motor piše v servisni knjigi, da je čisto normalno dokler popije 1l olja na 1000 km!!!! Ne moreš verjet!!!
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 11:14 pm
Napisal/-a lisko
Gregamax je napisal/-a:meni za isti motor piše v servisni knjigi, da je čisto normalno dokler popije 1l olja na 1000 km!!!! Ne moreš verjet!!!
Verjameš ali ne.....to piše pri vseh.,.....tudi celo pri novem merđotu....