Stran 1 od 1
Prosti tek motorja seat cordoba
Objavljeno: Sr sep 30, 2009 7:11 am
Napisal/-a DA86
Pozdravljeni, zanima me če ima kdo kaj več izkušenj imam namreč seat cordobo 1.6 letnik 94 to še je stari sistem vbrizga goriva z eno šobo. Pre kratkim mi je crknil motorček za nastavljanje prostega teka motorja avto namreč ni laufal pod prostim tekom. Tega sem zamenjal sedaj pa mi prosti tek občasno malo zaniha obrati se dvignejo pa padejo sicer se to ne dogaja vedno ampak občasno, pod prostim tekom mi ga tudi malo trese ko je avto topel, mogoče bi blo fajn če bi bili obrati prostega teka malo višji ampak se ne da nastavljati prosti tek, baje da bi moral avto pelati na računalnik, da se nastavi loputa. Pa me zanima če kdo kaj več ve o tem in ali se da to kaj nastaviti res?
Hvala in lep pozdrav!
Objavljeno: Sr sep 30, 2009 12:58 pm
Napisal/-a GiGi1985
a motorček si kupil nov? je original ali kopija?
sem imel podoben problem na cliotu, in sem menjal motorček pa je bilo za odtenek boljše, vendar ne čisto ok. potem se obupal in avto peljal k mehaniku, ki mi je spucal fergazer in štelal loputo (nevem čisto točno kaj je počel) in je bila stvar skora OK, ampak ne 100%. za 100% bi moral menjat fergazer, s tem se mi pa ni dalo ubadat.
lp
Objavljeno: Sr sep 30, 2009 5:10 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
"DA86"
Kot ste že napisali, potrebno ga je priklopiti na tester, ter nastaviti.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr sep 30, 2009 5:19 pm
Napisal/-a lisko
Ker je lih podobna tema se bom vštulil.....popolnoma enako se dogaja na R5 1.4 Injektion motor. Nemiren tek,zaganjanje, občasno skoraj vgasne.....ne pojavlja se vedno....lahko je mir celi teden potem pa spet....
Lopute so očiščene, cevke pregledane,narjen servis....
Objavljeno: Če nov 05, 2009 9:48 pm
Napisal/-a DA86
Še enkrat obnavljam to temo, ker sem namreč bil pri mehaniku in mi nekako z testerjem ni znal tega nastavit pa me zanima, kako se to kaj nastavla, gledal sem tudi že sam v Autodati in sicer piše da bi mogo kable od tega motorčeka potegniti dol in pa priklopiti 6V baterijo, zgleda da bi mogo motorček zapelat v končni položaj in potem izmerit upornost med priključki na motorčku in sicer v dveh primer kadar je loputa naslonjena na motorček in pa kadar je med motorčekom in loputo merilni listič 0,5 mm, nastavljalo pa bi se to naj z imbus vijakom ki je na loputi.
Zelo bi bil hvaležen, če kdo lahko potrdi, če je to ta nastvitev ali ne!
Najlepše hvala in lep pozdrav!
Objavljeno: Če nov 05, 2009 9:51 pm
Napisal/-a RedBull™
rešitev je mehanik oz. človek,ki zna uporabljati vag com. Ne igraj se s čim drugim
Objavljeno: So nov 07, 2009 12:59 am
Napisal/-a Fan
RedBull™ je napisal/-a:rešitev je mehanik oz. človek,ki zna uporabljati vag com. Ne igraj se s čim drugim
Pozdravljeni
x2
Lep pozdrav
Objavljeno: So nov 07, 2009 10:06 am
Napisal/-a joztom
Gre za nastavljanje stikala nasedanja lopute. Ko je gas spuščen do merilnega lističa, parviš 0,5mm, se mora vklopiti regulator prostega teka, ki nato samodejno in krmiljen od ECU drži konstantne obrate, če to niha potem opaziš nemirnost prostega teka. Odklopljen motor pa se meri upornost na predpisano, če je motor v navitju OK, 5V ga mora poslati v končno lego, po popuščanju ponavadi mora znati sam z inercijo na sredino. Če ne gre rad sam, gre za blokado premikanja in tak motor sicer dela ampak zaradi težavne odzivnosti nagaja. Če ima ta "metulj", papillon rečejo temu stikalu na loputi znotraj še potenciometer, se ta del vezja ločeno od štantgasa uporablja za detekcijo želenega pospeševanja in hiter premik lopute je znak ECU za bogatejšo mešanico. To uporabljajo samo Motronici višjega reda.