Stran 1 od 1

Napaka Peugeot

Objavljeno: Sr sep 30, 2009 5:42 pm
Napisal/-a daniel.
Kaj bi lahko bilo narobe če tester pokaže napako P0238?
Moram povedat da avto v glavnem dela normalno, razen ko zapiska Antipolution Foulty kakšen krat vrže v rez program. Vendar po ponovnem startu dela normalno navkljub lučki ...
Avto je Peugeot 307 motor 1600 HDI 110 (original brez FAP filtra)

....
a morm začet zbirat za nov turbo :shock:

lp

Re: Napaka Peugeot

Objavljeno: Sr sep 30, 2009 7:36 pm
Napisal/-a Fan
daniel. je napisal/-a:Kaj bi lahko bilo narobe če tester pokaže napako P0238?

....
a morm začet zbirat za nov turbo :shock:

lp


Pozdravljeni

Napaka EOBD P0238 ima več pomenov, najbolj verjetni so:

- Napaka na MAP ( apsulutni tlak sesalnega kolektorja/razdelilnika ) senzorju ali prevelik vnos na TC sistem/senzor tlaka - preverite - napeljavo ( žice, stike, cevi.... ) in stik na priklopu ECM ( Engine Control Module - motorni kontrolni modul, največkrat najpomembnejši del poleg ECUja ( računalnika ) za kontrolo emisij in delovanje vozila
- vozilo priklopite na tester, pobrišite napake, pobrišite obstoječe protokole in naložite servisni program, zapeljite se z vozilom in testirajte med vožnjo - MAP, EGR, tlak turbine; v koliko boste imeli vse v zelenem polju je napaka na stikih/konektorju ECMja, v nasprotnem primeru pa vam bo krivca tester pokazal. Pobrišite servisni program in naložite nazaj tovarniški program, ter odpravite napako.

Hja.....sedaj ali boste zaceli zbirati za nov turbo je vse odvisno kakšnemu mehaniku boste zaupali vozilo v popravilo in kaj bo vse na pamet menjal - vi pa plačevali.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr sep 30, 2009 8:18 pm
Napisal/-a marko01
Na naši 607 se je točno ta napaka pojavila ko se je avto vozil samo po mestu in se je "zapacal" filter trdih delcov. Po tem sem ga nagnal v lj pa nazaj se lučka ni več prižgala in avto je delal normalno dalje.

Že sama napaka ti pove da je nekaj narobe z izgorevanjem ( onesnaževanjem ) !

lp