Stran 1 od 3

Velika poraba olja Renalt 1.9dci

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 7:58 am
Napisal/-a TheOne
Zivjo,

Espace ima 137000 km. Zadnjih 10000 km (oz. odkar sem menjal turbino) opazam veliko porabo olja. V 2000 km mi ga pozre do minimuma.

Ker je bila turbina se v garanciji sem ga odpeljal mehankarju, ki je rekel, da je s turbino vse ok in da imam problem z batnimi obrocki, ki so zakrivljeni in prepuscajo prevec olja naprej.

Zanima me, ce je to res lahko vzrok.
Avto drugace dela normalno, moc in to, edino malo bolj kadi.

Kaksen je okvirni strosek popravila?
Bi bil kdo pripravljen preveriti zadevo in dati "second opinion" ;)

V avtu mi je crknilo ze skoraj vse (alternator, display, turbina, ...) in je vse zamenjano zato mi je skoda, da bi ga zdaj prodajal. :(

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 8:31 am
Napisal/-a lisko
Lahk bi še povedal kter letnik.....ker da bi imeli ti motorji kake probleme z obročki ,še ni bilo slišanega. Bilo je govora okrog turbin a vendar to si že menjal. Za porabo olja je lahko več vzrokov. Od obročkov , teflonov, počene glave,zamašena "iberlauf" cevi za olje in potem pritisk pač tišči olje ven ( ponavadi pri turbini in motor veselo papca olje) ...

Obročke je najlažje preverit tako da se pomeri kompresija in primerja s tovarniško in pa pri delujočem motorju se sname odušnik (cev odušnika) olja in preveri kako močno kadi iz te cevi.

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 8:35 am
Napisal/-a TheOne
2003 letnik.

Ali lahko kompresijo pomeri vsak mehankar ali mora biti renault servis?

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 8:40 am
Napisal/-a baucek
Si mogoče delal servis in nalil kakšno drugo olje v avto takrat, ko ste turbino zamenjali?

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 8:40 am
Napisal/-a lisko
TheOne je napisal/-a:2003 letnik.

Ali lahko kompresijo pomeri vsak mehankar ali mora biti renault servis?


Lahko pomeri vsak , ki ima to pripravo. Za dizle je sicer mal bolj komplicirano kot za bencinarje a vendar na vsakem bosch servisu lahko to opravijo (ali pa malo bolje založeni domači mojstri)

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 8:42 am
Napisal/-a TheOne
baucek je napisal/-a:Si mogoče delal servis in nalil kakšno drugo olje v avto takrat, ko ste turbino zamenjali?


Mogoce, prej elf potem castrol. Samo je bi tip olja isti 5W40.

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:08 am
Napisal/-a Ivan36
TheOne je napisal/-a:
baucek je napisal/-a:Si mogoče delal servis in nalil kakšno drugo olje v avto takrat, ko ste turbino zamenjali?


Mogoce, prej elf potem castrol. Samo je bi tip olja isti 5W40.


:jao: neeeeeeeee zajebu si daj nazaj ELF-a in še preveri odduške če se voziš na kratke realcije cca 11 do 20 km dnevno je to to ;) :con

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:11 am
Napisal/-a Ivan36
V avtu mi je crknilo ze skoraj vse (alternator, display, turbina, ...)


Joj škoda res se pen 2.2 dci 03 prodaja za 3999€ že ohoho 1 leto verjetno, ja je pol bolje to rihtat pa se vozit kakor pa ,da stoji in čaka boljše čese :roll:

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:12 am
Napisal/-a TheOne
Ivan36 je napisal/-a:
TheOne je napisal/-a:
baucek je napisal/-a:Si mogoče delal servis in nalil kakšno drugo olje v avto takrat, ko ste turbino zamenjali?


Mogoce, prej elf potem castrol. Samo je bi tip olja isti 5W40.


:jao: neeeeeeeee zajebu si daj nazaj ELF-a in še preveri odduške če se voziš na kratke realcije cca 11 do 20 km dnevno je to to ;) :con


To mi je mehankar dal castrol.
Res delam veliko kratkih relacij.

Aja, zdaj mi je dal bolj gosto olje, da motor ne bi toliko olja zrl.

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:17 am
Napisal/-a Ivan36
Aja, zdaj mi je dal bolj gosto olje, da motor ne bi toliko olja zrl.


Jao ej in to na 137.000km :shock: norc je samo ,da nekaj proda hmm to jaz naredim , če imam na vozilu nad 230.000km recimo imajo po vrsti 10/40 pol pa dam 15/40 , a so realni km pol ?

Ja glede kratkh relacij sem živel v LJ ene 4 leta sem prevozil okol 6 do max 20 km dan in se je zamašil odušek ko je bilo pa - 13C je pa olje ven vrglo panika no , ko sem se pa v IVG preselil pa tega problema ni bilo cca 130 kmh po AC in ene 45km v eno stran :twisted:

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:20 am
Napisal/-a TheOne
Ivan36 je napisal/-a:
Aja, zdaj mi je dal bolj gosto olje, da motor ne bi toliko olja zrl.


Jao ej in to na 137.000km :shock: norc je samo ,da nekaj proda hmm to jaz naredim , če imam na vozilu nad 230.000km recimo imajo po vrsti 10/40 pol pa dam 15/40 , a so realni km pol ?


Realni km. Svetoval mi je, da naj se ga znebim.

Se pravi zamenjat olje nazaj na elf 5w-40 in prechecirat odusnike?

Kdo bi mi to lahko naredil v blizini Ljubljane oz. Kranja?

Re: Velika poraba olja Renalt 1.9dci

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:20 am
Napisal/-a sašo5
TheOne je napisal/-a:Zivjo,

Espace ima 137000 km. Zadnjih 10000 km (oz. odkar sem menjal turbino) opazam veliko porabo olja. V 2000 km mi ga pozre do minimuma.


ha, rekel bom samo; nestrokovna montaža turbine.......-obstajajo pravila in zakonitosti glede menjave le te in 50% izučenih mehanikov ni kader pri tem opravilu, kaj šele da bi vsak "pek" ali tisti ki ima 5min časa to delal....

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:26 am
Napisal/-a valvoline
reanult in dizel enostvno ne gre skupaj.....
VW diesel 4 ever....

Re: Velika poraba olja Renalt 1.9dci

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 9:40 am
Napisal/-a TheOne
sašo5 je napisal/-a:
TheOne je napisal/-a:Zivjo,

Espace ima 137000 km. Zadnjih 10000 km (oz. odkar sem menjal turbino) opazam veliko porabo olja. V 2000 km mi ga pozre do minimuma.


ha, rekel bom samo; nestrokovna montaža turbine.......-obstajajo pravila in zakonitosti glede menjave le te in 50% izučenih mehanikov ni kader pri tem opravilu, kaj šele da bi vsak "pek" ali tisti ki ima 5min časa to delal....


Lahko poves malo vec?

Kako bi to dokazal. Turbina in zamenjan merilec pretoka sta se v garanciji.

Re: Velika poraba olja Renalt 1.9dci

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 5:10 pm
Napisal/-a lisko
TheOne je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
TheOne je napisal/-a:Zivjo,

Espace ima 137000 km. Zadnjih 10000 km (oz. odkar sem menjal turbino) opazam veliko porabo olja. V 2000 km mi ga pozre do minimuma.


ha, rekel bom samo; nestrokovna montaža turbine.......-obstajajo pravila in zakonitosti glede menjave le te in 50% izučenih mehanikov ni kader pri tem opravilu, kaj šele da bi vsak "pek" ali tisti ki ima 5min časa to delal....


Lahko poves malo vec?

Kako bi to dokazal. Turbina in zamenjan merilec pretoka sta se v garanciji.


Če je turbina nestrokovno montirana ali ni dovolj mazana potem garancija ne velja....Sicer je sašo povedal zaj tako kot da bi moral bit inženir z 20 letnimi izkušnjami ...Ni tako ampak določena pravila pa le obstajajo.

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 5:44 pm
Napisal/-a Jože20
valvoline je napisal/-a:reanult in dizel enostvno ne gre skupaj.....
VW diesel 4 ever....


Bravo, s tem si res pomagau uporabniku pri njegovem problemu.

Objavljeno: Po okt 05, 2009 8:37 am
Napisal/-a Energetik81
TheOne je napisal/-a:Se pravi zamenjat olje nazaj na elf 5w-40 in prechecirat odusnike?

Kdo bi mi to lahko naredil v blizini Ljubljane oz. Kranja?


Človek, če je olje 5W-10, je enako viskozno, pa če je Elf ali Castrol ali pa katerakoli druga firma z ustreznim standardom ACEA/API.

In če se velika poraba pojavlja od menjave turbine - a ni logično, da je za to kriva "nova" turbina ali nestrokovna montaža? Da je pa mehanik začel omenjati obročke, je pa jasno, da ti odvrne pogled od turbine. Da bi se obročki kar nenadoma obrabili in to točno ob menjavi turbine? :twisted:
Zateži tistemu, ki je menjal turbino.

Objavljeno: Po okt 05, 2009 12:27 pm
Napisal/-a TheOne
Energetik81 je napisal/-a:
TheOne je napisal/-a:Se pravi zamenjat olje nazaj na elf 5w-40 in prechecirat odusnike?

Kdo bi mi to lahko naredil v blizini Ljubljane oz. Kranja?


Človek, če je olje 5W-10, je enako viskozno, pa če je Elf ali Castrol ali pa katerakoli druga firma z ustreznim standardom ACEA/API.

In če se velika poraba pojavlja od menjave turbine - a ni logično, da je za to kriva "nova" turbina ali nestrokovna montaža? Da je pa mehanik začel omenjati obročke, je pa jasno, da ti odvrne pogled od turbine. Da bi se obročki kar nenadoma obrabili in to točno ob menjavi turbine? :twisted:
Zateži tistemu, ki je menjal turbino.


Ce bi prebral par postov nazaj, bi videl, da je nekdo omenil, da je lahko problem menjava elf-a za castrol (tudi isti tip).

Tisti, ki mi je menjal turbino pravi, da je s turbino vse v redu. Da so problem batni obrocki.

Zdaj imam notri elf olje 10w-40, ker naj bi bilo gostejse in bi mogoce s tem omejil porabo olja.

Zanima me, kako naj najlazje dokazem/ovrzem, da je kriva turbina oz. da so krivi batni obrocki (oz. tesnila, motor, ...).

Ce so krivi batni obrocki naj bi to pokazala izmerjena kompresija. Je to res?

Objavljeno: Po okt 05, 2009 12:39 pm
Napisal/-a Energetik81
Sem prebral, zato pa sem tudi napisal, firma ne igra vloge. Vlogo igra oznaka gradacije, standard ACEA/API in tip (mineralno/sintetično).
Če si dal notr 10W-40 - to olje ni viskoznejše od 5W-40 pri ogreti mašini, ker imata oba isto gradacijo 40. Le pri nizkih temperaturah je 5W-40 lažje tekoče in hitreje podmaže ležaje turbine.
Če bi hotel zmanjšati porabo olja, bi moral tankati kakšnega 5W-50 - vendar ne verjamem, da bi bilo tako viskozno olje dobro za turbino.
Še enkrat - jasno da ti tip, ki menjal turbino, govori da so krivi obročki in ne turbina. Pridi nazaj k njemu z računom in mu povej, da od trenutka menjave avto žre olje ko hudič. Sploh pa nisi povedal, ali je montiral rabljeno ali novo turbino.

EDIT: recimo primerjava lastnosti Elf in Petrol sintetičnega 5W-40 olja:
Petrol TOP-SINT:
gostota pri 15°C: 0.856 g/cm3
kin. viskoznost pri 40°C: 85 mm2/s
kin. viskoznost pri 100°C: 14,4 mm2/s
indeks viskoznosti 177
točka tečenja, -42°C
plamenišče, 226°C
TBN, mg KOH/g 11,0

Elf Excellium XLL

Razlike so v rangu +/- par procentov. Prav tako pri primerljivem Castrolovem olju. Zakaj bi potem enega žrl ko hudič, drugega pa ne?

Objavljeno: Po okt 05, 2009 12:44 pm
Napisal/-a kolesar
valvoline je napisal/-a:reanult in dizel enostvno ne gre skupaj.....
VW diesel 4 ever....

inteligenca na višku...

če ne boš kmalu rešu problema se avta raje na hitro znebi...

kolega je menju že 3 turbine letos na volvotu...

sploh če nisi prvi lastnik ne veš kolk km ma avto, pa kako je bilo z njim delano in vzdrževano..