Stran 1 od 1

škoda fabia 2001 1.4 16v problemi

Objavljeno: Po okt 05, 2009 8:47 am
Napisal/-a Andraz3d
Pozdrav

mam par problemov na škodi Fabii 1.4 16v, 2001, 150k km, pa bi prosil za nasvet:

1. vsake toliko mi v leru oz s pritisnjeno sklopko nihajo obrati, zelo opazno, da skoraj crkne oz. ga kar malo zatrese, ker pade tako nizko. Se sicer instant pobere, a vseeno. To se dogaja tako na bencinu kot na LPG. Svecke mogoce?

2. Avto mi par 1000 km precej ropota s sprednjega dela, se mi zdi da še bolj, če se vozi naravnost. V ovinku ropota malce majn. Razmisljam, da so lahko kaksni lezaji? Kaj pa vztrajnik? Sicer ne ropota grozno, ampak vseeno zelo opazno napram prej. Kakšna ideja? Problem je prisoten skozi.

lp in hvala

Objavljeno: Po okt 05, 2009 9:54 am
Napisal/-a chan
Glede ropota gre za znano napako pri prvih Fabiah - končnik stabilizatorja.

Objavljeno: Po okt 05, 2009 9:57 am
Napisal/-a ban
CHAN je napisal/-a:Glede ropota gre za znano napako pri prvih Fabiah - končnik stabilizatorja.

Verjetno je res to. Klasična napaka, če si šele pr 150 kkm to opazu potem ni panike, jst sem to prvič menu že pr 30 kkm. :roll:

Re: škoda fabia 2001 1.4 16v problemi

Objavljeno: Po okt 05, 2009 10:14 am
Napisal/-a sašo5
Andraz3d je napisal/-a:1. vsake toliko mi v leru oz s pritisnjeno sklopko nihajo obrati, zelo opazno, da skoraj crkne oz. ga kar malo zatrese, ker pade tako nizko. Se sicer instant pobere, a vseeno. To se dogaja tako na bencinu kot na LPG. Svecke mogoce?


loputa "ainšprica" (injektorja) (že pisano ničkolikokrat o tem) - spucat v zato namenjeni tekočini.....
P.S Pri Škodi je treba še z testerjem kalibrirati loputo, ne samo očistiti. Loputa je pomembna zato, ker opravlja funkcijo uravnavanja prostega teka, ker nima dodatno ventila ali motorčka za uravnavanje.....

P.S1. če so svečke hin, je povečana poraba in avto začne cukat, ko je enkrat obratomer blizu rdečega polja....

Objavljeno: Po okt 05, 2009 10:20 am
Napisal/-a Andraz3d
fantje, super, hvala..

glede lopute, enkrat sem ze pucal, brez kaksne poznejse kalibracije, je blo boljs, a ne bistveno. Najbrz bo res treba skalibrirat, kar pa najbrz za sabo potegne uradni servis.

Objavljeno: Po okt 05, 2009 12:59 pm
Napisal/-a Jerch_
ne potegne uradnega servisa..
iz kje točno si? v mengšu poznam enega, ki popravlja napake, katere še uradni servis ne zna (odpiranje šip brez razloga itd..)

Objavljeno: Po okt 05, 2009 2:10 pm
Napisal/-a Andraz3d
tocno iz kranja, naceloma vozim na servis avtomobile na servise med lj in kr :=)... tko da ce mate predloge, kar!

Objavljeno: Po okt 05, 2009 10:36 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Samo nastavitev lopute s testerjem ali VAG-COMom vam lahko uredi vsak mehanik ali popoldanec. Dela je za cca 5 minut.

Lep pozdrav