Stran 1 od 2

Čelni trk-popravilo ali zamenjava školjke

Objavljeno: Po okt 05, 2009 7:48 pm
Napisal/-a SymonSays
Kupil sem si Renault 5 z diesel motorjem, da se ceneje vozim v službo. Motor je v odličnem stanju ( zato sem jo tudi kupil ) sicer ima 267.000 prevoženim km vendar olja ne pije in povprečna poraba je manj kot 5L ( bosch na minimum ). Pred kratkim sem sem se zaletel v zid med "dirkanjem" za parkirni prostor. Trk ni bil hud, hitrost je bila nekje med 5-10kmh in na zunaj avto ne izgleda zaleten. Druga pesem je, ko hočem odpreti pokrov motorja. Oba sprednja boka sta se zamaknila navzven za slab centimeter in sprednji del skupaj z pokrovom pa tudi za centimeter proti armaturi. Sicer se pokrov še vedno da dokaj normalno zapreti in me to tudi ne moti vendar so se mi nosilci za luči v trku zamaknili, da sedaj svetijo navzgor. Bil sem že pri parih kleparjih in vsi pravijo naj zamenjam školjko. To se mi zdi neumno, ker bi me zamenjava školjke stala več kot pa me je sam avto :). Če ima kdo kakšno mnenje kako popravit nosilce za luči al pa slučajno ima poceni školjko za prodat, naj mi javi. Mora biri za diesel motor, sem ža preveru od bencinarja školjka ne paše.

lp,
Simon

Objavljeno: Po okt 05, 2009 8:03 pm
Napisal/-a Mgajvr
zdaj je odvisno kak trk je bil. koliko in kam je zamaknjena vezna stena... mogoče bi ti znal svetovat uporabnik Lisko. kaj storiti v tem primeru in če se da popravljat

Objavljeno: Po okt 05, 2009 8:18 pm
Napisal/-a lisko
Kupim motor :D

Hja tako je, če praviš da se je zamaknila hauba potem se ti je tudi zgornja vezna. Glede na to da ima pa "bump" nosilce v odbijačo vezane v spodnjo vezno potem ti je zamaknilo vse skupaj....in kleparji že vedo zakaj menjat školko....namreč to it popravljat nima smisla. Če pa še vedno želiš opravit samo luči potem pa luči poberi dol ( z notranje strani 4 vijaki na luč) in s kombinirkami povij pleh nazaj tako da bodo luči v liniji....
Če pa dobiš komplet školko od dizla z slabim motorjem ( če dobiš bencinarja namreč ne bo štimala homologacija) , pa je menjat tudi ni tak bavbav....Dejansko bi menjal samo motor z menjalnikom. To pa imaš narjeno v slabem popoldnevu če imaš orodje in prostor.

Namreč petka gre takole narazen....

Slika

Objavljeno: Po okt 05, 2009 9:34 pm
Napisal/-a SymonSays
sama školjka ni slaba razn tega malega trka. rjavine ni skor nič, original barva, motor je v odličnem stanju edin nosilci za motor so prepereli in jih mislm pred zimo zamenjat. sm biu na odpadih po italiji pa nažalost še nism najdu "poceni" dobre školjke. mehaniki pravjo da integriteto samega motorja in vsega okoli ta lažji trk ni "načel". spodnji "most" al kako se temu reče se ni zamaknu. zamaknjeno je sam zgoraj. se pravi lisko, da sam nosilce zvijem, da bo prava lega luči in to je to. lepa hvala za odgovore. še zmer pa, če kdo ima ali pozna koga, ki ma poceni školjko za diesel petko naj mi javi.

lp,
Simon

Objavljeno: Po okt 05, 2009 9:46 pm
Napisal/-a lisko
Odvisno kako si počil. Zaj če si se zaletel v ravni zid in je povilo haubo in napihnilo blatnike potem mi ni jasno kako spodnji del ni dobil. Če pa si se zaletel zgoraj ( kot da bi se zaril pod tovornjak) potem pa je možno ja. Vleče avto kam ali pa kaj?

Objavljeno: To okt 06, 2009 9:46 pm
Napisal/-a Mgajvr
iskanje dizel petke je kot iskanje igle v senu. so še bolj redke kot R5GTT.

Objavljeno: Če jul 01, 2010 12:32 pm
Napisal/-a SymonSays
No po 8ih mesecih sem končno "popravil" školjko :). 2 macoli, 2 pajserja in 4 ure kasneje so bili vsi nosilci vsaj 95% na svojem mestu. Malo barve v spreju, novi odbijači in levi blatnik pa je spet dobila staro-novi izgled. Iščem še rabljene ALU feltne 5,5x13, da dam 165/65-13 gumce gor.

lp

Objavljeno: Če jul 01, 2010 10:04 pm
Napisal/-a lisko
Lepa. Jo prodaš ?:D :D :D

Objavljeno: Če jul 01, 2010 10:20 pm
Napisal/-a Black_Racer®
pišuka pa veš da so še men ostale v srcu tele stare petkice,samo da bila fife-ka in je laufala ko singerca :D

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 10:10 am
Napisal/-a SymonSays
Dubu sicer dokaj stare ALU feltne pa tudi malo večje (5,5x14), jih mal pobrusu in pa pobarval. Gume bodo tudi nove, čeprav sem nihal med rabljenimi, ker prvo se z petko ne vozim daleč (max 20km v eno smer), drugo pa ne gre hitro, doseže nekje 110, če je res dolga ravnina ;). No pa vseeno je boljše da so nove, dubu sm pa Kumho za 37€ na komad. Prilagam sliko platišč.

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 11:18 am
Napisal/-a Antiznačkar
Več kot 110km/h ta petka ne gre? :shock: :lol:

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 11:33 am
Napisal/-a SymonSays
Antiznačkar je napisal/-a:Več kot 110km/h ta petka ne gre? :shock: :lol:


Že to je preveč :p. BOSCH črpalka je priprta na cirka 30-35%, medtem ko je original nastavljena na 75%, če se ne motim. Temu primerna je tudi poraba, 5,5 l/100km mestne vožnje in 4,5 l/100km izven mesta ;).

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 3:08 pm
Napisal/-a lisko
SymonSays je napisal/-a:
Antiznačkar je napisal/-a:Več kot 110km/h ta petka ne gre? :shock: :lol:


Že to je preveč :p. BOSCH črpalka je priprta na cirka 30-35%, medtem ko je original nastavljena na 75%, če se ne motim. Temu primerna je tudi poraba, 5,5 l/100km mestne vožnje in 4,5 l/100km izven mesta ;).


Pol je motor totano fuč...žal. Normalno porihtan motor v taki kištici doseže ( sicer po res dolgi ravnini) končno 155 ( 151 tovarniško) , merjeno z gps-om. Poraba pa se pri normalnih nastavitvah giblje od 4.2 do 5. In 5 je že res maximum.

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 3:15 pm
Napisal/-a grega983
Bo teba investirat v motor al pa menjat avto. Kot je lisko rekel je tole že kr kriza z porabo, ko jo primerjaš s performansi.
Brat je imel 2 dizel petki, pa je to imelo porabo 4.3 - 4.5 l/100km na dolge ture in polno naložena. Končno je mela tu nekje kot je rekel lisko.

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 4:28 pm
Napisal/-a SymonSays
Nevem iz kje izhajata, vendar je logično že to, da ker je črpalka priprta, končna hitrost ne more biti visoka, kar se pa porabe tiče, pa nižja ne more biti, ker posledično bolj pritiskaš na gas, da dosežeš hitrost vsaj 80kmh, da voziš s prometom in ne povzroćaš kolon. Motor je porihtan in poraba je točno taka kot pravim. Računajta tudi malo na to, da sm iz obale in samo predstvljajta si kako je motor obremenjen z vožnjo iz Kopra v Lucijo, še posebej zdaj, poleti. Skos sam bremzat, speljevat, ipd. Na motorju sem že 2x preveru kompresijo in nikjer ni odstopanj, olja ne pije niti kapljice, vžge sicer z dvojnim predgrevanjem, a brez dodajanja gasa. to je potem že stvar svečk in ne motorja.

lp

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 6:08 pm
Napisal/-a Mgajvr
tukej se bom pa še jaz malo vmešal. zdaj poleti tudi 2x greješ svečke??
;)

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 6:11 pm
Napisal/-a SymonSays
Mgajvr je napisal/-a:tukej se bom pa še jaz malo vmešal. zdaj poleti tudi 2x greješ svečke??
;)


Da zagrevam 2x, je moja osebna odločitev, ker ne maram, da se dizla vžiga s bilokakšnim dodajanjem plina. Sicer vžge brez dodajanja tudi v prvo, vendar ne zmeraj, to je mišljeno za poletje. Pozimi pa obvezno 2x, ker v prvo "ne pali".

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 8:54 pm
Napisal/-a Kael
SymonSays je napisal/-a:
Antiznačkar je napisal/-a:Več kot 110km/h ta petka ne gre? :shock: :lol:


Že to je preveč :p. BOSCH črpalka je priprta na cirka 30-35%, medtem ko je original nastavljena na 75%, če se ne motim. Temu primerna je tudi poraba, 5,5 l/100km mestne vožnje in 4,5 l/100km izven mesta ;).

A to na kakšnem novem avtu tudi gre ? Da malo kakšno "pipico" pripneš, pa poraba pada, kljub recimo slabšim performansam motorja (brez da delaš škodo).

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 11:04 pm
Napisal/-a lisko
Kael je napisal/-a:
SymonSays je napisal/-a:
Antiznačkar je napisal/-a:Več kot 110km/h ta petka ne gre? :shock: :lol:


Že to je preveč :p. BOSCH črpalka je priprta na cirka 30-35%, medtem ko je original nastavljena na 75%, če se ne motim. Temu primerna je tudi poraba, 5,5 l/100km mestne vožnje in 4,5 l/100km izven mesta ;).

A to na kakšnem novem avtu tudi gre ? Da malo kakšno "pipico" pripneš, pa poraba pada, kljub recimo slabšim performansam motorja (brez da delaš škodo).


Pa še vseen mu je narasla....torej nastavitve niso za brez veze. Kot je ugotovil že sam, bolj ko zapreš pumpo več gasa moraš dodat, da dosežeš enak učinek...torej spet večaš porabo. Posledično pa bo po možnosti uničil še predkomore , ker jih bo enostavno prežgalo ( manj goriva večja temp. v zgorevalnem prostoru...).

Če si meril kompresijo koliko jo imaš? Kar je pod 25 je pri tem motorju kritično....pod 22 pa mrzel ne vžge več.

Objavljeno: So jul 10, 2010 5:10 am
Napisal/-a SymonSays
lisko je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:
SymonSays je napisal/-a:
Antiznačkar je napisal/-a:Več kot 110km/h ta petka ne gre? :shock: :lol:


Že to je preveč :p. BOSCH črpalka je priprta na cirka 30-35%, medtem ko je original nastavljena na 75%, če se ne motim. Temu primerna je tudi poraba, 5,5 l/100km mestne vožnje in 4,5 l/100km izven mesta ;).

A to na kakšnem novem avtu tudi gre ? Da malo kakšno "pipico" pripneš, pa poraba pada, kljub recimo slabšim performansam motorja (brez da delaš škodo).


Pa še vseen mu je narasla....torej nastavitve niso za brez veze. Kot je ugotovil že sam, bolj ko zapreš pumpo več gasa moraš dodat, da dosežeš enak učinek...torej spet večaš porabo. Posledično pa bo po možnosti uničil še predkomore , ker jih bo enostavno prežgalo ( manj goriva večja temp. v zgorevalnem prostoru...).

Če si meril kompresijo koliko jo imaš? Kar je pod 25 je pri tem motorju kritično....pod 22 pa mrzel ne vžge več.


To sem slišal ja, da je možnost, da se komore pregrevajo. Ta avto ima že 4 cela leta priprto črpalko in zadnje čase opažam porast dima iz izpuha, tko da bo treba počasi spet na kak večji pregled. Glede kompresije pa se ne spomnim več, točno koliko jo ima. Zaupam mehaniku, ki je obe meritvi (prvo pred 2a letoma, ko sm petko kupil, drugo pa lansko leto jeseni) izvedel in obakrat zatrdil, da je kompresija za ta avto v mejah normale.