Stran 1 od 1

Peugeot 106 l96 novejši model- zamenjava števca

Objavljeno: To okt 06, 2009 3:13 pm
Napisal/-a igor1979
Zdravo!

Avto je 106ka phase 2, letnik 07/96, motor 1.1/44kw tip HDZ, oprema XN.

Kot omenjeno v naslovu, bi rad zamenjal sedanje števce kateri imajo na desni strani analogno uro, za števce kateri imajo tam obratomer. Števce sem že razdiral pri prejšnjem avtu 106 phase 1, ko sem menjal žarnice v števcu, tako da to mi ni neznano.

1. Zanima me , a je važn kater števec z obratomerjem od phase 2 106ke vzamem (VDO, Jaeger..letnik,tip...) al je vseen bi šlo to priklopit "plug&play" ;) Vem da itak ne morem dat elektronskega pa tud za olje pa temp hladilne mora imeti lučke ne kazalce...
2. Ali naj bi obratomer delal direkt po priklopu kablovja zadaj-je že speljan v obstoječih konektorjih signal za obratomer...?
Ali je možno pri obstoječem števcu sam uro dat ven pa zamenjat z obratomerom, oz. če ne, kako na "novem" števcu imet isto prevoženo km kot sedaj?
3. Kako se kej obnesejo univezalni obratomerji (v Conradu ipd) ter kam ga vežem ?


Takle mam zdej not -prva vgradnja :cry:
Tip števca VDO oznaka 6/26/e1-18k6 VD

Slika


Za vse nasvete hvala vnaprej,
I.

Objavljeno: To okt 06, 2009 4:04 pm
Napisal/-a mr.ramo
kok konektorjev pa maš zadej?

Objavljeno: To okt 06, 2009 5:03 pm
Napisal/-a igor1979
Tega števca še nisem dajal ven, mislim da ima zadaj 4 konektorje.
Pri prejšnji 106ki je bilo lažje dat ven , ker ni blo treba AirBag dol dajat pa volan. :(

Objavljeno: To okt 06, 2009 10:57 pm
Napisal/-a mr.ramo
pr men v saxo-ju sta samo dva konektorja(rumen pa črn)..pa sta skoraj identična avta ;) ..pomojem bi moglo pasat ..pa se leps bi blo k so beli :D