Stran 1 od 1

VW Golf TDI 150KM ne pelje kot bi moral...

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 11:33 am
Napisal/-a golfTDIGTI
Pozdravljeni!

Jaz imam problem z VW Golfom TDI GTI 150KM...
avtomobil zelo pozno začne vleči...šele okrog 2000 obratov in mislim da ne vleče kot bi moral. pa tudi ob mrzlem zagonu avto učasih ne vžge lepo. To se dogaja odkar je prišel iz servisa, kjer so bile zamenane odmična gred+dročniki+obnovljene šobe + na novo naložen software in zamenjan nov RG-ventil... Sedaj sem zamenjal še LMM, vendar avtomobil še vedno nima tistega pospeška pri 1700-1800obratih kot ga je imel prej. Pregledana je bila tudi turbina, ki je ok...
na testerju ne pokaže nobene napake, kot tudi kakšna lučka v armaturi se ne prižge.
zanima me če bi morda kdo imel kakšen nasvet...
najlepša hvala vsem za pomoč!!

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 11:56 am
Napisal/-a golfTDIGTI
pozaabil sem napisati še, da je to Golf 4 in je letnik 2002...

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 1:42 pm
Napisal/-a erixon
Lej, če se je to zgodilo po tako obsežnem servisu, jim ga pelji nazaj pa naj porihtajo. Mam občutek, da so morda odmične narobe nastavljene ali pa kaj softverskega.

Moram pa priznat, da nisem kak stručko in je moje mnenje bolj laično.

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 2:33 pm
Napisal/-a Energetik81
Lahko, da je odmična za en zob jermena zamaknjena. Vsekakor pelji nazaj in zahtevaj pregled/odpravo napake.

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 9:02 pm
Napisal/-a golfTDIGTI
u bistvu sem peljal potem do druzga mehanika, ker je bil res zamaknjen en zob in je ta zdj poštimu.
drgač pa se mi zdi da gre auto vedno bolje...kot bi bila na ventilih nek zapacano in se čisti ko delam kilometre...

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 11:51 pm
Napisal/-a Ivan36
golfTDIGTI je napisal/-a:u bistvu sem peljal potem do druzga mehanika, ker je bil res zamaknjen en zob in je ta zdj poštimu.
drgač pa se mi zdi da gre auto vedno bolje...kot bi bila na ventilih nek zapacano in se čisti ko delam kilometre...


Saj to je Golf 4 in je letnik 2002... :D

Objavljeno: Če okt 08, 2009 1:22 am
Napisal/-a Jerch_
jah ivan36.. kej se pa mora pokvart pr motorju k žre 2x manj kot tvoj kronik v xanti..

Objavljeno: Če okt 08, 2009 5:57 pm
Napisal/-a golfTDIGTI
ivan36... glavno d maš ti skor oldtimerja...glede popravil pa nevem če te lahko ujamem z vsemi servisi glede na to koliko bencina pri teb u prazno odteče in kolk konj je že umrlo
:D :D :D :D

Objavljeno: Če okt 08, 2009 6:01 pm
Napisal/-a 4vale6
ej GolfTDIGTI, kje pa si delu servis,na pooblaščencu? kok pa maš kilometrov narjenih?

Objavljeno: Če okt 08, 2009 8:26 pm
Napisal/-a golfTDIGTI
ja je pooblaščen servis bil, ampak ne volkswagen direkt. sam pol sm pelu do enga kolega da je poštimu do konca oz. popravu mal grehe od tam.
kilometrou je pa 130 000, sam je fora k prej zgleda da niso točil notr tapravega olja za pumpe-dize al ga pa niso menaval redno, zato se je to zgodil...

Objavljeno: Če okt 08, 2009 9:46 pm
Napisal/-a Ivan36
kilometrou je pa 130 000, sam je fora k prej zgleda da niso točil notr tapravega olja


JA in pol je moj j**c od Xantie 110% bolši pi 266.000km pa še vse original kljub temu,da je bil vmes še Taxi kar pomeni , da je res j**c na kvadrat :roll: za VW fane je pa FORA , če vse crkne pri 130.000km :P norci ......... pa za ta jaja sem dal samo 200€ in pol še 600€ za vse servise in fertik 8)

Objavljeno: Če okt 08, 2009 10:17 pm
Napisal/-a tads
to je super da te pride servis 3x ceno avtomobila :lol:

Objavljeno: Če okt 08, 2009 11:24 pm
Napisal/-a Gosic
tads je napisal/-a:to je super da te pride servis 3x ceno avtomobila :lol:


Tudi super je, ko daš 2000-4000€ več od konkurence za isto opremo. Dobiš pa VW-jev znak :D

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 1:00 am
Napisal/-a Senad
Gosic je napisal/-a:
tads je napisal/-a:to je super da te pride servis 3x ceno avtomobila :lol:


Tudi super je, ko daš 2000-4000€ več od konkurence za isto opremo. Dobiš pa VW-jev znak :D


primerjati xantio nevem kateri letnik, in takega golfa, kot konkurenco nima smisla...

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 11:27 am
Napisal/-a Ivan36
Senad je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
tads je napisal/-a:to je super da te pride servis 3x ceno avtomobila :lol:


Tudi super je, ko daš 2000-4000€ več od konkurence za isto opremo. Dobiš pa VW-jev znak :D


primerjati xantio nevem kateri letnik, in takega golfa, kot konkurenco nima smisla...


Saj sem samo napisal ,da je pač Golf 4 in,da mora ja bolje it če je skoraj nov motor ??? Samo folk ne razume glih na prvo žogo :P Je pa vseeno bolj excluziva vse skupaj ,ker imamo samo ena dva odlična pooblaščena serviserja senikov in garaž pri teh jajcih ni ne gre ;) Torej ne gre iskati poceni alternativ in pol spet kao porihatno spet rihtat :ue

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 11:46 am
Napisal/-a Golf GTI TDI
Tudi jaz imam omenjeni avtomobil GFolf IV 150HP in prav tako sem imel letos iste probleme. Prebilo mi je dročnike, pri čemer smo ugotovili ga je odmična obrabljena za več kot 2 mm! to dvoje se je zamenjalo nato pa je po 3 dneh odlomilo akso v turbini. Kupil sem novo turbino in sedaj opažam da avto potegne šele pri 2000 obratih čeprav je prej pri 1700-1800. Kriva naj bi bila toliko večja turbo luknja ker je nova turbina, saj se avtu potem ko zagrabi dobesedno zmeša. Nisem pa bil pozoren kdaj je potegnu po menjavi dročnikov in odmične ter pred menjavo turbine.

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 2:32 pm
Napisal/-a golfTDIGTI
pol je nek takega kot pri men zdj... čeprav ščasoma se mi zdi da se stanje popravlja... bomo videli.