Stran 1 od 1
Lučka za olje!
Objavljeno: Če okt 08, 2009 3:17 pm
Napisal/-a alenchy
Lep pozdrav!
Imam eno težavo na Golfu 1.4. 2000 letnik in sicer, lučka za olje se kljub servisu, menjavi pumpe, menjavi stikala, spihanih ceveh in preverjanju tlaka prižiga. Prižiga se le ko je avto zagret in ko zapeljem v ovinek...
Prosim za pomoč! alenka
Objavljeno: Če okt 08, 2009 3:19 pm
Napisal/-a im nobody
je bla menjana oljna al vodna pumpa?poglejte še senzor
Objavljeno: Če okt 08, 2009 3:35 pm
Napisal/-a alenchy
obe pumpi sta ble menjani, oljna predkratkim ene 500 km nazaj.
tud jaz mislim da bi lahko bil senzor ....bom preverla
TY
Objavljeno: Če okt 08, 2009 3:41 pm
Napisal/-a mihaing
Najprej preveri če je sploh kaj olja notri, ker nebi bilo prviš če ga na servisu nalijejo do min.
Objavljeno: Če okt 08, 2009 3:46 pm
Napisal/-a lisko
Senzor preveri oz. menjaj.Še prej pa pomerte pritisk z ustreznim merilcem.
Objavljeno: Če okt 08, 2009 4:16 pm
Napisal/-a alenchy
Olja je, prek zadosti, gledam ga vsak dan prej,ko se vsedem v avto.
pritisk je bil merjen pred posegom je bil nnekoliko slab, zdaj po menjavi stikala in spihanih ceveh je tudi tlak ok. Pa še vedno piska...sumim senzor, oz. upam da je samo senzor al pa elektronika
HVALA!!
Objavljeno: Če okt 08, 2009 7:21 pm
Napisal/-a lisko
alenchy je napisal/-a:Olja je, prek zadosti, gledam ga vsak dan prej,ko se vsedem v avto.
pritisk je bil merjen pred posegom je bil nnekoliko slab, zdaj po menjavi stikala in spihanih ceveh je tudi tlak ok. Pa še vedno piska...sumim senzor, oz. upam da je samo senzor al pa elektronika
HVALA!!
O kakem stikalu zaj ti to? Prej si napisala da ni bilo menjano sedaj pa da je? Stikalo in spihane cevi nimajo veze z oljnim tlakom. Oljni tlak se more pomerit z manometrom posebej izven avta. Na pamet pa govorim da more bit nekje v rangu od 1.4 do nekje 4 bare pritiska.
Objavljeno: Če okt 08, 2009 8:15 pm
Napisal/-a čare
menjaj obe tipali za pritisk olja(nizek in visok tlak) pa bo težava odpravljena.Pri nekaterih trojkah je bil problem tudi v sami armaturi.
Objavljeno: Pe okt 09, 2009 6:13 am
Napisal/-a joztom
Opisani simptom kaže na premalo olja, tako v ovinkih avto zajame na prazno, zareglja, to se dobro sliši. Da ste menjali oljno pumpo in dnevno kontrolirate olje je tudi neobičajno, oljne pumpe so običajno sila enostavni kosi, ki se ne menjajo v življenski dobi motorja. Še najprej pa zamenjaj oljni filter za Mann.
Objavljeno: So okt 10, 2009 12:04 pm
Napisal/-a lumpii
VW im v vozilih 2 senzorja pritiska olja!!!!!!
Priklopi na tester in zamenjaj še drugega pod volanom....je sicer kar drag.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 11:06 pm
Napisal/-a strela55
lumpii je napisal/-a:VW im v vozilih 2 senzorja pritiska olja!!!!!!
Priklopi na tester in zamenjaj še drugega pod volanom....je sicer kar drag.
2 senzorja - bo držalo, ampak senzor pod volanom?? WTF
Golf 4 1.4 ne podpira oljnega tlaka preko diagnostike
Objavljeno: Sr apr 07, 2010 1:14 pm
Napisal/-a emrahdoo1
hallo imam podobno tezavo z vwt5 2.5tdi. podaljši voznji se prizge na racunalniku rumeno oljno korito-vendar je olja dovolj. ne recunalniku niso ničesar ugotovili- gospod z avtom je vse vredu. so bile njihove besede .
a ta lucka me pocasi sprevlja ob pamet.
prosim za pomoč.
Objavljeno: Sr apr 07, 2010 3:07 pm
Napisal/-a lisko
emrahdoo1 je napisal/-a:hallo imam podobno tezavo z vwt5 2.5tdi. podaljši voznji se prizge na racunalniku rumeno oljno korito-vendar je olja dovolj. ne recunalniku niso ničesar ugotovili- gospod z avtom je vse vredu. so bile njihove besede .
a ta lucka me pocasi sprevlja ob pamet.
prosim za pomoč.
Pomigaj konektor na oljnem tipalu. Ali pa menjaj oljno tipalo. Sam imam sila podoben primer....za krajše vožnje je tlak vedno v mejah normale in konstatno raste z obrati....čim je vožnja dalša od 25km pade tlak olja na minimum in tam ostane neodvisno od obratov. Kakor hitro pomigam konektor na oljnem tipalu se postavi cajger za pritisk spet v normalno lego.
Objavljeno: Če apr 08, 2010 9:21 am
Napisal/-a emrahdoo1
hvala -LISKO bom probal na servisu so rekli da je vse vredu (stikalo,senzor elektronika,,,,) so preverli prek racunalnika tak dfa bom probal malo zmigat in nasprejat konektorje . Potrm bomo videli ce je efekt
Objavljeno: Če apr 08, 2010 9:27 am
Napisal/-a abbe
vrjetn je res vse uredu.to se dogaja pri vseh vozilih vag koncerna(tdi).ko je olje cisto malo nad minimumom ali na minimumu in se dalj casa vozis po ac v visjih obratih(visja hitrost).
dolij olje do max pa poj porocaj a bo to se vedno tako.
p.s. rumeno korito je za kolicino olja ni povezano s pritiskom.
ko bo lucka rdeca takrat gre za pomankajne pritiska...
Objavljeno: Če apr 08, 2010 9:11 pm
Napisal/-a emrahdoo1
ABBE-olja skoraj na maximalno. malo sem probal zmigat in nasprejat konektorje bomo videli če pomaga
Objavljeno: Če apr 08, 2010 9:32 pm
Napisal/-a dnovak24
Tudi očetu se je prižigala rdeča lučka za olje in je kar nekaj mehanikov pregledovalo avto in se ni nobenem sanjalo, nato je sorodnik mehanik ugotovil, da so ojnični ležaji fuč, je menjal ležaje in olje in od takrat je mirno.
Avto je cordoba 2000 letnik 1.4 mislim da 60 konjev.
Objavljeno: To apr 20, 2010 1:49 pm
Napisal/-a emrahdoo1
še vedno nič ne pomaga jutri gre avto na servis -meritev pritiska oljne črpalke.
bomo videli kako stvari potekajo. l.p. vsem
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:37 pm
Napisal/-a Nightcrawler
Dokler sveti je še ok, večja težava je lahko ko žarnica crkne!
Objavljeno: So jun 12, 2010 9:34 am
Napisal/-a emrahdoo1
hahahhaahahahahaha za crknit ...fantje pa je šel motor .....2.5tdi-axd ....
če bi bil 1% vseh proizvodov z napako bi jaz naletel nanj.
prosim če kdo ve za kak rabljen motor poceni
