Stran 1 od 1
Čiščenje hladilnega sistema
Objavljeno: Ne okt 11, 2009 9:34 pm
Napisal/-a nightmare
Zdravo!
Mene pa zanima kako bi učinkovito in brez kakršne koli poškodbe očistil hladilni sistem avtomobila vseh usedlin,ki so se nabrala v zadnjih letih.
Če ima kdo kakršenkoli nasvet,način,sredstvo za ulivanje z besedo na dan.
Hvala
Objavljeno: Ne okt 11, 2009 9:46 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Brez demontaže ne bo nič. Raznorazne vodice in obljube kako delajo pa odpadejo.
Za kakšno vozilo pa govorimo?
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne okt 11, 2009 9:51 pm
Napisal/-a nightmare
Govorimo o clio 1.8 16v. Kakšna mala demontaža bi še prišla v poštev pravdosti si pa zaradi stiske z prostorom okoli motorja ne bi mogel privoščiti.
Objavljeno: Ne okt 11, 2009 10:01 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Osebno jaz v takšno čiščenje ne bi rinil. Notranjost bloka motorja ne boste nikoli čisto ščistili, samo kakšen vodni kanal lahko zamašite ali pa mu zmanjšate pretok, kar pa ni vaš cilj. Vodno črpalko se menja pri velikim servisu, torej vam ostane za čiščenje samo hladilnik, ki se ga pa ne čisti iz preventive.
Ali se vam dviguje temperatura motorja?
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne okt 11, 2009 10:02 pm
Napisal/-a drmocar
Hladilnik dol, pa če hočeš dobro spucat blok potem bo z vodno pumpo montirano bolj težko. Lahko pa probaš samo ne bo takega efekta. Šlauf v cev ki gre na vodno pumpo, pa da ne bo prevelike svinjarije okoli motorja še podaljšek iz termostata izven motornega prostora.
Objavljeno: Ne okt 11, 2009 10:08 pm
Napisal/-a nightmare
Glava motorja je bila sneta špred 3mi leti in takrat temeljito očiščena.ker nisem vedel kakšno je stanje ostalega dela hladilnega sistema se v to nisem spuščal ko je bil motor brez glave.Od takrat enkrat na leto(vsaj) snamem pokrov termostata in spiram.Šlauf utaknem v cev ,ki gre v hladilnik in spiram dokler ven ne priteče čista voda prav tako v pečko in vse ostale cevi.Pravtako vedno dobro očistim ekspanzijsko posodo. Vendar pa se po 14ih dnevih ponovno nabere rjava umazanija povsod po ekspanzijski posodi.

temperatura naj bi bila normalna,no clio ima itak velik razpon te delovne temperature.Če ne bi poznal kar nekaj lastnikov istih vozil bi mislil,da se moj pregreva ubistvu pa deluje na normalni temperaturi.
Sistem bi rad očistil zgol zase,da bi antifriz bil normalne barve in ne prec rjav in zgledal star in pa rad bi zamenjal ekspanzijsko,da bi malo pomladila motorni prostor vendar dokler se ta umazanija nabira v nej nima smisla.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 8:36 am
Napisal/-a lisko
nightmare je napisal/-a:Sistem bi rad očistil zgol zase,da bi antifriz bil normalne barve in ne prec rjav in zgledal star in pa rad bi zamenjal ekspanzijsko,da bi malo pomladila motorni prostor vendar dokler se ta umazanija nabira v nej nima smisla.
Tega ne boš nikoli dosegel vsaj z malo demontažo ne...
Kot je že povedal Fan , če se avto ne pregreva početje tega nima smisla. Ker lahko pučeš tako kot praviš ti....ampak vedi da so na stenah usedline , ki ne grejo z lahkoto dol. In vrtna cev in pretakanje vode skozi motor ne pomaga nič. Odstrani sicer umazanijo , ki je lahko odstranljiva ( razni večji trdi delci) . Tist kar je pa zapečeno na motorju oz. bloku pa ti nikakor ne bo uspelo spravit ven....enak primer je recimo , ko imaš umazan avto in ga opereš samo s pritiskom vrtne cevi.....večji kosi umazanije in blata sicer gredo dol ampak umazana barva ostane.....
In ker se potem v motorju pač tvorijo različni procesi ( temp. raztezanje, udarci explozij...) pač počasi tista umazanija na stenah cilindrov popušča in ti maže antifriz....Žal pač tako je.....torej če se ne pregreva ali nima drugih simptomov raje pusti kot je. Razna magic čistila se sicer dobijo....amapk kako pa potem spravit vso to umazanijo iz bloka iz katerega lahko spustiš samo vodo in v najbolšem primeru samo čezenj spustiš čisto vodo? Kaj pa umazanija po določenih kotih kjer bo pritisk premali.....ko se bo motor pa ogrel bo pa popustila in boš imelspet umazan antifriz.....torej brezvezno početje če le deluje vse normalno....
Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:13 am
Napisal/-a joztom
Nekdaj se je to pralo z mešanico kaustične sode in vode. V sedanjih sistemih ki so aluminijasti, še posebej pa pri renaultu (prvi z aluminijastimi hladilniki), je bil predpis dolgo let nekorozivni ELF Glaceol, se ni za igrati. Še posebej se tudi ogibajte "vrtne cevi", ker povzroča totalno škodo. V razbeljen blok napelješ vodo z 12°C in zlahka poči glava ali puša, če je mokra. Še raje pa kolektor izpuha, ker se raztezanje in krčenje alu-glave in gusastega kolektorja ne more dogajati sočasno. Še najbolj koristi čiščenje satja od hladilnika z mehko krtaču v smeri teka (npr medeninasta in nalahko z občutkom, potem izpihavanje brez krivljenja. Še večkrat pa je zabasan hladilnik klimata, če ga imaš, ki je pred vodnim. To zares pomaga.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 1:33 pm
Napisal/-a nightmare
Ste me prou spravli v strah.
Sam jst bi res rad to nekak spucou no.
Kar se tiče vrtne cevi,brez skrbi nikoli nism pral al karkoli ustvaraj ko je bil motor vroč,niti hladen.Vedno pač mrzel.
Pol mi ne preostane drugega kot da še vedno redno menjam antifriz in upam,da bo s časom vsa taumazanija sama našla pot iz sistema.
Hvala
Objavljeno: Po okt 12, 2009 1:41 pm
Napisal/-a xsara
točno tko kot so ti svetovali delaj, lepo s čisto tekočo vodo speri cel sistem, dokler ne priteče čista voda, tut jest sem imel enako težavo na 93 letniku uno turbo in sem od lanskega leta pa do pred pribiližno dveh mesecev nazaj ene trikrat opral komplet sistem, zdaj pa je zadeva kul in je videti v raztezni posodi samo še čisti antifriz in ni več tiste rjave umazanije od bloka. Mogoče pa ti kje zajema olje v hladilno tekočino in zato postane umazana (čeprav ne verjamem, da bi to spregledal, ker če bi prepihalo tesnilo na glavi bi sigurno že opazu).............
lp..........
Objavljeno: Po okt 12, 2009 1:42 pm
Napisal/-a Firediver
nightmare je napisal/-a:Ste me prou spravli v strah.
Sam jst bi res rad to nekak spucou no.
Kar se tiče vrtne cevi,brez skrbi nikoli nism pral al karkoli ustvaraj ko je bil motor vroč,niti hladen.Vedno pač mrzel.
Pol mi ne preostane drugega kot da še vedno redno menjam antifriz in upam,da bo s časom vsa taumazanija sama našla pot iz sistema.
Hvala
Če sem lahko malo off..dej črno raztezno posodo, da se ne vidi not in voila!
Objavljeno: Po okt 12, 2009 1:47 pm
Napisal/-a xsara
Firediver je napisal/-a:nightmare je napisal/-a:Ste me prou spravli v strah.
Sam jst bi res rad to nekak spucou no.
Kar se tiče vrtne cevi,brez skrbi nikoli nism pral al karkoli ustvaraj ko je bil motor vroč,niti hladen.Vedno pač mrzel.
Pol mi ne preostane drugega kot da še vedno redno menjam antifriz in upam,da bo s časom vsa taumazanija sama našla pot iz sistema.
Hvala
Če sem lahko malo off..dej črno raztezno posodo, da se ne vidi not in voila!

hehe, dobra, sam vseeno moraš met malo kontrole koliko je kaj hladilne v mašini, res da lahko odpreš raztezno in pogledaš not, ampak je lažje sam oko vržt, če jo je dost.............