Stran 1 od 1
Ali imajo renaultovi motorji še vedno jermen?
Objavljeno: Po okt 12, 2009 5:03 pm
Napisal/-a lukp
Verige imajo nekateri že nekaj let, Renault pa naj bi imel jermen, tudi 2.0 dCi. Ali to drži?
Objavljeno: Po okt 12, 2009 5:10 pm
Napisal/-a Jože20
2.0 dCi ima ketno. 1.9 dCi pa nima ketne.
Očitno je večina proizvajalcev prišla do zaključka da ljudje enostavno ne vzdržujejo avtov, tako kot je treba in je zato preveč motorjev uničenih zaradi pokanja zobatih jermenov.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 5:39 pm
Napisal/-a lumpii
Jože20 je napisal/-a:2.0 dCi ima ketno. 1.9 dCi pa nima ketne.
Očitno je večina proizvajalcev prišla do zaključka da ljudje enostavno ne vzdržujejo avtov, tako kot je treba in je zato preveč motorjev uničenih zaradi pokanja zobatih jermenov.
Narobe si se izrazil...Folk menja zobate jermene, vendar ne na pooblaščenih servisih, ker nekateri lupijo tudi po 1000€ za velik servis ( npr Megane in podobno kar je največ v sloveniji ), pri popoldancu pa daš za vse komplet 350€. ( original deli : jermena, špponar, pumpa vode ).
To je to....mislim, da hočejo popoldancem zmanjšat delo.....
Objavljeno: Po okt 12, 2009 6:38 pm
Napisal/-a Jože20
Še nikjer nisem zasledil 1000€ za veliki servis. Nevem od kje ti to, 600€ ja, pa še to je preveč, glede na to da je materiala za cca 250€.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 6:46 pm
Napisal/-a dominic
Jože20 je napisal/-a:Še nikjer nisem zasledil 1000€ za veliki servis. Nevem od kje ti to, 600€ ja, pa še to je preveč, glede na to da je materiala za cca 250€.
da nisi...clio 1.2, letnik 2003...servis...menjava, jermenov, vodna pumpa, svecke, vsi filtri itd...z delom vred skoraj da 650€ na uradnem servisu...
sem reko fotru, ce su mu masino menjali...je reko ce je to dosti =), sem se samo smejal...
stalo bi se nekaj vec, vendar ker je njihov obiskovalec, ze vrsto let, je dobil nekaj % popusta... :P ...mislim...
a delov je za max 300€...ce...
tako, da se za kaksnega dizla sploh ne cudim, ce pride servis blizu 1000€...
lp, dominic...
Objavljeno: Po okt 12, 2009 7:02 pm
Napisal/-a Jože20
Kot je lumpii prej reku, nevem če je to res. Ker vodno pumpo je treba še zmeraj zamenjati vsakih 120k km. Zobati jermen pa stane cca od 15-30€. Tako da nevem, če je glih v tem fora. Glih tako ma popoldanc dosti ur nabitih za račun. In ne, folk več ali manj NE vdržuje avtomobilov sploh, dokler nekaj ne začne svetiti/rožljati/pokati/piskati. Takrat pa kounejo čez znamko, kak krš od avta je.
Nevem jaz sem dal pri Vrtinu 650€ za veliki servis za Megana 1.9 dCi. To pomeni, bremze, filtri, olje, tekočine, ter seveda jermeni, vodna pumpa in napenjalc.
Tako da nevem kam vi peljete servisirat renoje.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 7:45 pm
Napisal/-a lumpii
Jože20 je napisal/-a:Kot je lumpii prej reku, nevem če je to res. Ker vodno pumpo je treba še zmeraj zamenjati vsakih 120k km. Zobati jermen pa stane cca od 15-30€. Tako da nevem, če je glih v tem fora. Glih tako ma popoldanc dosti ur nabitih za račun. In ne, folk več ali manj NE vdržuje avtomobilov sploh, dokler nekaj ne začne svetiti/rožljati/pokati/piskati. Takrat pa kounejo čez znamko, kak krš od avta je.
Nevem jaz sem dal pri Vrtinu 650€ za veliki servis za Megana 1.9 dCi. To pomeni, bremze, filtri, olje, tekočine, ter seveda jermeni, vodna pumpa in napenjalc.
Tako da nevem kam vi peljete servisirat renoje.
Verjetno brez diskov, polnjenja klime, ogljenega filtra v notranjosti ( po možnosti sta še celo 2 kosa ), čiščenje kakega EGR ventila, in podobnih neumnosti ki se morajo opraviti........in se še naberer kakih 100, 200€ in smo tam
Objavljeno: Po okt 12, 2009 7:48 pm
Napisal/-a Nepta
1.5 dCi (85, 105) - veriga
2.0 dCi (130) - veriga
2.0 dCi (150) - veriga
2.0 dCi (160) - veriga
2.0 dCi (175) - veriga
2.0 dCi (180) - veriga
3.0 dCi V6 (235) - veriga
2.0 (140) - jermen
2.0T (170) - jermen
2.0T (205) - jermen
2.0T (225) - jermen
2.0T (250) - jermen
2.0T (275) - jermen
3.5 V6 (240, 245) - veriga
Objavljeno: Po okt 12, 2009 8:07 pm
Napisal/-a _furby_
ce se ne motim je za mojo laguno na pooblascenem prislo okoli 950 za velik servis, pri privatniku pa okoli 450 eurou.

Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:29 pm
Napisal/-a ManIAK
Megane 1.9 dci 120hp.
-glavni servis 850€
Da ne omenim, da pri glavnem servisu niso niti pogledali ploščic, ampak samo dolili tekočino (se je prižigala lučka za ročno), nato pa po 1000km menjali še diske, ker jih je železo od ploščic konkretmo načelo... Šalabajski...
Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:44 pm
Napisal/-a Ivan36
_furby_ je napisal/-a:ce se ne motim je za mojo laguno na pooblascenem prislo okoli 950 za velik servis, pri privatniku pa okoli 450 eurou.

Evo za Thalio letnik 2003 1.4 16v 899€ glavni servis in dve zimske gume po 49€ kos

ABC servis Tolmin

ja doma pa okol 350€ +99€ za gume in 17€ za centriranje

Tako, da iz klime še skoz smrdi po plesni ( kje ima to filter ??? )

Objavljeno: To okt 13, 2009 9:54 am
Napisal/-a Romzis
Jože20 je napisal/-a:Kot je lumpii prej reku, nevem če je to res. Ker vodno pumpo je treba še zmeraj zamenjati vsakih 120k km. Zobati jermen pa stane cca od 15-30€. Tako da nevem, če je glih v tem fora. Glih tako ma popoldanc dosti ur nabitih za račun. In ne, folk več ali manj NE vdržuje avtomobilov sploh, dokler nekaj ne začne svetiti/rožljati/pokati/piskati. Takrat pa kounejo čez znamko, kak krš od avta je.
Nevem jaz sem dal pri Vrtinu 650€ za veliki servis za Megana 1.9 dCi. To pomeni, bremze, filtri, olje, tekočine, ter seveda jermeni, vodna pumpa in napenjalc.
Tako da nevem kam vi peljete servisirat renoje.
Lej, vodna pumpa se menja preventivno pri motorjih z jermenom hkrati ob menjavi jermena. Ker če ti tam pumpa ribne, gre jermen pa-pa, in gre vse v maloro...
Pri ketni bi rekel da ni take panike - če pumpa začne hinavit ali puščat se pač zamenja, sicer pa ni neke jake potrebe za to. Ne vem sicer 100%, če imajo novejši motorji s ketno gnano pumpo, predvidevam pa da ne (tako kot je že bilo pred leti). In BTW.: tudi ketne imajo življensko dobo in se jih tudi menja na interval, določen od proizvajalca (oz. naj bi se menjalo, pa jih običajno nobeden ne).
Objavljeno: To okt 13, 2009 10:18 am
Napisal/-a Energetik81
Še boljš pa je, če vodno pumpo poganja klinasti jermen in je ni treba menjat praktično dokler ne ribne. Ne vem, zakaj pri vseh avtih ne delajo tako in tlačijo pumpo na zobati jermen. To mi je res uganka.
Pri Accentu tako stane menjava zobatega jermena + delo na pooblaščenem servisu 100€.
Sicer pa je najboljš stvari menjat sam, saj ni tako težko če imaš vsaj malo tehnične žilice. Mehanikom (predvsem pooblaščencem) ne zaupam več in se jim ne dam več odirati.
Objavljeno: To okt 13, 2009 5:24 pm
Napisal/-a Jože20
lumpii je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Kot je lumpii prej reku, nevem če je to res. Ker vodno pumpo je treba še zmeraj zamenjati vsakih 120k km. Zobati jermen pa stane cca od 15-30€. Tako da nevem, če je glih v tem fora. Glih tako ma popoldanc dosti ur nabitih za račun. In ne, folk več ali manj NE vdržuje avtomobilov sploh, dokler nekaj ne začne svetiti/rožljati/pokati/piskati. Takrat pa kounejo čez znamko, kak krš od avta je.
Nevem jaz sem dal pri Vrtinu 650€ za veliki servis za Megana 1.9 dCi. To pomeni, bremze, filtri, olje, tekočine, ter seveda jermeni, vodna pumpa in napenjalc.
Tako da nevem kam vi peljete servisirat renoje.
Verjetno brez diskov, polnjenja klime, ogljenega filtra v notranjosti ( po možnosti sta še celo 2 kosa ), čiščenje kakega EGR ventila, in podobnih neumnosti ki se morajo opraviti........in se še naberer kakih 100, 200€ in smo tam
Napisau sm "bremze" to zame pomeni komplet. Vsi 4 diski in ploščice.
Napisau "filtri", to pomeni vsi filtri, tudi bencinski in ogljeni.
Klime ni bilo treba nič filati, ker je bilo dovolj plina.
P.S. Niso vsi pooblaščeni isti, vsaj po mojih iskušnjah ne.
---------------------------------------
Glede pumpe, da bi pa pumpa zaribala, bi pa mogla bit rez že višja sila. In ja vem kako vodna pumpa zgleda. Če se je menja v doglednem času nemore bit problemov.
Pri meni je pumpa na 120k km že posteno sluzila in je bilo samo vprašanje časa, kdaj bo spustila.
In predpisana je menjava na 120k km, sepravi če je ne menjaš na več samo reskiraš da bo spustila glih takrat ko boš avto največ rabu, recimo; na morju. Pa nima veze ali ma avto ketno ali ne, še zmerj je pri primer 2.0 dCi-u menjava pumpe na 120k km, k poglejte si.
Objavljeno: To okt 13, 2009 6:38 pm
Napisal/-a lukp
V Avtobildu sem zasledil da ima 2.0 bencinar verigo. Potem je to napaka?
Objavljeno: To okt 13, 2009 9:17 pm
Napisal/-a Nasty
Jože20;
tale tvoja izjava je mal bosa: "Nevem jaz sem dal pri Vrtinu 650€ za veliki
servis za Megana 1.9 dCi. To pomeni, bremze, filtri, olje, tekočine, ter
seveda jermeni, vodna pumpa in napenjalc."
Definitivno ti za 650 EUR na poblaščenemu servisu, poleg servisa za ta denar
niso zamenjali še vseh zavor. Poleg vsega naštetega bi ti morali dati v avto
še novo hladilno tekočino.
Megan ima samo en filter (kot ti pišeš ogljeni) klime.
PS
Če sem zadevo narobe razumel, se ti pa opravičujem.