Stran 1 od 1

ne šalta kot bi mogu

Objavljeno: Po okt 12, 2009 8:46 pm
Napisal/-a Davorin16v
Dober večer vsem na forumu,kot vidite sem nov.

Imam Twingota letnik 1996,čez poletje avto super,sedaj ko pa se pričeli bolj mrzli dnevi pa imam težave z menjalnikom,včasih noče prestavit iz tretje v drugo,ne z druge v prvo in obratno,skratka zatika se,v križišču včasih noče v prvo,tako da speljem v drugi.Kaj bi lahko bil vzrok temu?Še to,ko avto stoji na mestu se prestavlja malenkost bolje,ni pa tako kot bi moglo biti.Hvala za vsak odgovor

Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:32 pm
Napisal/-a lisko
Prvo menjaj olje v menjalniku ali pa sploh preveri če ga je dovolj. Uporabi SAE80 olje kot je priporočeno za renault. Ob enem pa poglejte še mehanizme oz. vzvodovje menjalnika. Koliko se spomnim ima enako narjeno kot petka.....torej ena štanga , ki je spredaj še na enem zglobu. Če je zglob obrabljen ali se kakorkoli zatika se ne šalta lepo.

Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:36 pm
Napisal/-a nevermind
Menjava olja kot je napisal @lisko.

Objavljeno: To okt 13, 2009 10:10 am
Napisal/-a Romzis
x3
En zanimivost: mama je leta '99, ko je imel Renault akcijo (dal si stare gare in dobil 200.000 SIT popusta) nabavila Twingota in je kake pol leta tarnala da se za en qurc šalta (smo probali in je bilo res - sploh ob mrazu) in smo avto lepo odpeljali na servis pod garancijo. Zamenjali so olje v menjalniku s pripombo, da je bil avto v štartu delan za v Maroko ampak je bila pošiljka preusmerjena v Slovenijo zaradi velika navala kupcev :lol:

Objavljeno: To okt 13, 2009 12:27 pm
Napisal/-a esem
Prenos od ročice do menjalnika (vzvodovje) je slabo zasnovan, zato se ročica bolj napenja/zatika, kot opravlja svojo vlogo. Smo že popravljali, pa ni dosti bolje. Verjetno je predvsem tu vzrok.
Škrta kaj? Je sklopka gotovo OK?

Objavljeno: To okt 13, 2009 8:53 pm
Napisal/-a Davorin16v
Sklopka je vredu,škrta ne,prestavit ne gre recimo pri 40 v drugo,morem dat od 20-25km/h,drugače ne gre in ne gre,pri 70 v tretjo isto ne,morem dat pri 35,skratka vozt ko dedek pa še to se zatika.verjetno bo problem v olju ali pa kot sem nekje bral da je sinhron fuč.Se kar bojim k mehaniku peljat ko nvm kakšen bo račun...

Objavljeno: To okt 13, 2009 9:06 pm
Napisal/-a lisko
Če bi bil sinhron bi škrtalo....tole te bo jezlo kr olje.. Lahko pa nardiš trotl test....probaj s tehniko doublle clutch oz. z med gasom. Pozim pri renoju je bilo pr men isto je šlo kr na trdo....s tehniko med gasa je bilo šaltavanje lahkotno.

Objavljeno: To okt 13, 2009 9:06 pm
Napisal/-a berlonso
sej iz 4. v tretjo pri 70km/h je kar huda se mi zdi... jst ponavadi pri Meganu (letnik 1996,ki mi tudi škrka nekej menjalnik) zbijem tam pri 55 cirka... pa še to da ima Megane daljše prestavno razmerje.

Objavljeno: To okt 13, 2009 9:12 pm
Napisal/-a esem
Dokler ga ne zrihtaš, pa (pri višjih obratih) poskušaj prestavljat z vmesnim gasom. (Sklopka > ler > spustiš sklopko > hkrati daš malo gasa > spet sklopka > iz lera v nižjo brzino in normalno naprej) Tako bi, če ni vzvodovje, moralo prestavit tudi s slabšimi sinhroni. A če bi bili sinhroni slabi, bi škrtalo, zato še vedno mislim, da je prenos od ročice do menjalnika - se enostavno napenja/zatika. Kaj se zgodi, če na silo rineš ročico v prestavo?

Objavljeno: To okt 13, 2009 9:41 pm
Napisal/-a čare
75W90 sintetiko not pa se bo šaltu brez napora.Problem je pri večini novejših menjalnikov oz. vozil popoldanski mesarji še zmeraj živijo v komunizmu in ne poznajo drugega kot 80W90 hipoidno olje ki je gosto kot redek beton potem pa menjalniki štekajo.

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 5:20 am
Napisal/-a Davorin16v
Ravno v tem je težava :) ko dodam več gasa ne gre šaltat,to sem hotel povedat pa se nisem prav izrazil oz. ne gre šaltat pod visokimi obrati v višjo ali nižjo med 1-3 prestavo, 4-5 gre tekoče.Ni šans da bi si upal prehitevat sploh,in ga naprimer v drugi nateral pa v tretjo kr neb šlo-tud na silo ne.Esem ne dosežem nič kr se zatakne..Res upam da je sam olje,kje bi mi nardil menjavo olja v LJ najceneje(olje bi sam kupil-70w90 tako kot je napisal čare)samo menjavo?

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 4:01 pm
Napisal/-a lumpii
Preveri še nosilce motorja......

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 4:16 pm
Napisal/-a Jože20
Davorin16v je napisal/-a:Ravno v tem je težava :) ko dodam več gasa ne gre šaltat,to sem hotel povedat pa se nisem prav izrazil oz. ne gre šaltat pod visokimi obrati v višjo ali nižjo med 1-3 prestavo, 4-5 gre tekoče.Ni šans da bi si upal prehitevat sploh,in ga naprimer v drugi nateral pa v tretjo kr neb šlo-tud na silo ne.Esem ne dosežem nič kr se zatakne..Res upam da je sam olje,kje bi mi nardil menjavo olja v LJ najceneje(olje bi sam kupil[b]-70w90 tako kot je napisal čare)[/b]samo menjavo?


Samo ne kupovat neko poceni olje!

Privošči mu ELF Tranself 75w-90 ali pa bilokatero drugo menjalniško olje "renomiranega" proizvajalca.

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 7:19 pm
Napisal/-a čare
Ma slabega olja ni več za dobit.ELF je drag!Sam že lep čas v menjalnike nalivam Q8 75W90 sintetyc.

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 7:47 pm
Napisal/-a joztom
Q8 je dosti slabši od ELF-a, to se zelo pozna na PSA z lenimi menjalniki in zagovednim rikvercom.

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 9:03 pm
Napisal/-a Jože20
čare je napisal/-a:Ma slabega olja ni več za dobit.ELF je drag!Sam že lep čas v menjalnike nalivam Q8 75W90 sintetyc.


ELF spet tako zelo drag :roll: Sicer pa če boš šparal na mazivih neboš daleč prišel.

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 9:05 pm
Napisal/-a čare
Tipo je prišel 120000 km daleč marea zaenkrat 45000,oba pa še kar nadaljujeta vožnjo in ja ELF je precej dražji od Q8.

Objavljeno: Sr okt 14, 2009 9:47 pm
Napisal/-a ironmaiden
jst sem dal za motul 300gear 75w90 1lliter-28eur! :o