Stran 1 od 3

Ko renault spet opozori nase...

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 10:45 am
Napisal/-a lisko
Kot že znano motor 1.4 bencinar z monopoint injekction sistemom.
Težave se pojavljajo ko je motor mrzel. In sicer vžge normalno in tud sama odzivnost motorja je na mestu vredu. Težava se pojavi med vožnjo pri pospeševanju. Dokler še motor ni na delovni temparaturi (je pa že dokaj ogret ...recimo že kakih 5km) in pohodiš gas do konca, motor za kake 2-3 sekunde normalno potegne potem pa ga začne dušit. Občutek je sila podoben kot da se mu na trenutke vklaplja blokada (potegne,pocuka,potegne,pocuka) a to v času manj ko pol sekunde....motor sicer nabira obrate a zadušeno....Če stisneš sklopko se motor normalno zavrti do polnih vrtljajev ali pa če pelješ v nižji prestavi z več obrati motorja. Recimo na pamet če pelješ v četrti 70 in mu stisneš poln gas začne motor čez par sekund cukat (ne takoj to mi je zanimivo). Če prestaviš v tretjo in daš kanček več gasa (tako da avto počasi pospešuje) tega cukanja ni...če pa v tretji spet pohodiš do konca pa se po parih sekundah spet začne....
Narjen je servis oz. menjano je olje,filtri,svečke....kabli ne prebijajo. Pred časom je tudi blindiran EGR ventil kater je bil prepihan in po blindiranju je avtek šel normalno par mescev...
Zanimivo mi je to da avto trokira samo ko je mrzel . topel se brez problema zvrti v vse režime.
En čas pa je že luknja na izpuhu pred katalizatorjem ampak za lambdo...torej po moji logiki to nima vpliva, saj ima lambdo samo pred katalizatorjem.

P.S. spomnil sem se podobne situacije....Pri starih avtih na frgazer so bli podobni simptomi če si mu prehitro spustil čok....Lahk rečem da kr enako. Ampak tam je bil čok ločen od normalnega delovanja ( dve ločeni loputi (ena za čok druga za plin) , tale sistem pa lopute za čok nima....torej mu elektronika ob mrzelm zagonu poveča gas (motorček prostega teka) in šoba mu vbrizguje več bencina (kar enako kot bi zaprl dovod zraka....mu pač daš več goriva)....ampak vseeno ni logike. Vžge normalno s povišanimi vrtljaji (motorček deluje in pa več goriva zgleda tud dobi) ...potem med vožnjo pri polnem plinu pa nekaj odpove.

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 11:40 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Nekaj podobnega se je pri naši petici dogajalo zaradi okvare pokrovčka od posode goriva ( ni prepuščal potrebno količino zraka in se je v "tanku" ustvarjal "vakum" ).
Preverite: odvijte pokrovček goriva ( pri naši se je slišalo kako potegne zrak ), privijte nazaj in se zapeljite z vozilom.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 12:05 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Nekaj podobnega se je pri naši petici dogajalo zaradi okvare pokrovčka od posode goriva ( ni prepuščal potrebno količino zraka in se je v "tanku" ustvarjal "vakum" ).
Preverite: odvijte pokrovček goriva ( pri naši se je slišalo kako potegne zrak ), privijte nazaj in se zapeljite z vozilom.

Lep pozdrav


Pokrovček ni , bi to že zdavnaj opazil. Poleg tega se problem pojavi samo pri mrzlem motorju in potem v nadaljevanju vožnje problem izgine. Toplega ni moč izvat , da bi pokazal podobne simptome. Torej se pelješ in trokira....ko prevoziš še nadaljne 5 km problema več ni....
Greš zjutraj na probno vožnjo....trokira...prideš v garažo ...pregledaš sveče,kable,konektorje...greš na probno vožnjo in ne trokira več....nasljednje jutro se zgodba ponovi....Spet lahk šravfaš vse mogoče in je dobro....ko je nasljednje jutro spet mrzel spet isto.....
Torej more bit nekaj na delovanju mrzlega motorja oz. na sistemu čoka.

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 1:00 pm
Napisal/-a im nobody
ga mogoče zaliva?kadi kaj?

Re: Ko renault spet opozori nase...

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 1:32 pm
Napisal/-a lumpii
Po vsej verjetnosti je luknja na kolektorju in tam vleče "fouš" zrak. Zato pa avto ne deluje pravilno, ker ni prave mešanice zraka in bencina.

Ko pa se avto segreje pa po vsej verjetnosti cukanje izgine, ker se vse lepo segreje, luknja postane manjša in deluje kolikor toliko normalno....
Pri meni je bil to vzrok.

Re: Ko renault spet opozori nase...

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 3:04 pm
Napisal/-a lisko
lumpii je napisal/-a:Po vsej verjetnosti je luknja na kolektorju in tam vleče "fouš" zrak. Zato pa avto ne deluje pravilno, ker ni prave mešanice zraka in bencina.

Ko pa se avto segreje pa po vsej verjetnosti cukanje izgine, ker se vse lepo segreje, luknja postane manjša in deluje kolikor toliko normalno....
Pri meni je bil to vzrok.


Ne boš verjel ampak tudi to je že preverjeno....po vsek tesnilih sem šprical WD40 in gledaš če kje kaj "prebija" a vendar ni.....mrzel motor sem tudi "zalil" z obilo vode a motor niti vedel ni da se kaj dogaja....Poleg tega bi ,če bi nekje vlekel zrak to počel skozi in neprestano....tako pa se pojavi samo ko ga obremeniš na polno pa še to ne v tistem trenutko ampak par sekund pozneje....dobi normaln zagon potem pa po 2-3 sekundah začne trokirat....če gas popustiš na polovico gre motor normalno. Poraba ostaja normalna oz. enaka kot prej in znaša okrog 6.
Sumim nekaj na sami elektroniki....
Fan ali imate podatke koliko bi morale bit vrednosti Različnih senzorjev?
MAP
Sezor temparature motorja
senzor temparature vstopnega zraka (tukaj se bojim, da bo odstopanje)
Senzor mrtve točke
upornost vbrizgalne šobe

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 4:13 pm
Napisal/-a Ivan36
Lisko poklon neverjetni si ne sumi preveč teraj dokler gre in, da poraba ne gre čez 8 litrov je odlično. Je pa tak z garažnimi majstri vse spedenajo samo gre pa ne ;) Kmalu bo tudi ta na klocnih :P

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 5:30 pm
Napisal/-a lumpii
Ivan36 je napisal/-a:Lisko poklon neverjetni si ne sumi preveč teraj dokler gre in, da poraba ne gre čez 8 litrov je odlično. Je pa tak z garažnimi majstri vse spedenajo samo gre pa ne ;) Kmalu bo tudi ta na klocnih :P


Kako pa je s frtajlerjem, oziroma če ima že cinšpulo?

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 6:38 pm
Napisal/-a valvoline
Sumim bencinsko črpalko,jaz bi sprobal zamenjat če je priložnost. A je to model z mehansko ali električno črpalko. Probi zamenjat v vsakem primeru.

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 6:53 pm
Napisal/-a lisko
valvoline je napisal/-a:Sumim bencinsko črpalko,jaz bi sprobal zamenjat če je priložnost. A je to model z mehansko ali električno črpalko. Probi zamenjat v vsakem primeru.


Tudi sam jo imam na sumu ampak pritisk nabije taoj ko daš kontakt....sliši se tist značilen zvok....bzzzzz kako sekundo potem potihne. Med delovanjem motorja je ni slišat ,se pravi deluje tiho in gladko.

Ivan36: oba avta gresta normlano le ti problemi pri polnem plinu s petko mi ne dajo miru....drugač gre avto normalno z (vsaj zame) fenomenalno porabo za tako star bencinski motor. NA klocnih pa še dolgo ne bo saj školka ni niti malo gnila z izjemo sprednjih blatnikov, kjer so bile nestrokovno montirane in neoriginalne zavesice, ki so v 14tih letih naredle več škode kot koristi in pa zadnji del praga kjer je dedek pred časom ruknil v en količek ampak je že povarjen in saniran. Tako da zadeva piči dalje edino tole z mrzlim motorjem me malo daje....

Frtajler še ima vendar v njem samo delilec iskre....prak tako je menjan rotorček in kapa. Iskra je dobra in močna tudi pri mrzlem motorju.

Jezi me samo ker se to pojavi samo ob mrzlem motorju.....tako da nadaljna raziskovanja niso mogoča. Kajti nemogoče je probat brez da bi ogrel motor oz. ko se enkrat pelješ je nasljednjič motor že toliko ogret da več ne trokira...

Objavljeno: Ne okt 18, 2009 9:17 pm
Napisal/-a joztom
Nekaj podatkov od mojega avta (Bosch MP7.0)

Senzor vstopnega zraka:
20°C......2.500 OHM
80°C.......320 OHM

Senzor hladilne tekočine:
20°C......2.500 OHM
80°C........320 OHM

Podtlačni regulator MAP:
Napajanje elementa 5V

podtlak 400 mb....2,1V
podtlak 600 mb....3,45V
podtlak 780 mb....4,75V

Senzor vrtljajev:
med 300 in 400 OHM-ov

KlopfSensor (merilec klenkanja)
pritegniti s kiloključem na 2 ± 0,5 daNm

Lambda sonda:
kurilne sponke R=2 OHM (1 in 2)
signalizacija med 0V in 1V (4 in 3)

Leerlaufdrehsteller (regulator prostega teka)
sponke 2 in 3 .............12 OHM
sponke 1 in 2 .............10 OHM

Ajnšpric diza:
odklemana........... 12 OHM

Vžigalna tuljava (Sagem)
primarni tokokrog....... 0,6 OHM
sekundarni tokokrog ....12.600 OHM

Ostale meritve so izvajajo pri delujočem motorju in za amaterje nepomembne. Ocenjujem da ne Sagem in ne Renix nimata kaj dosti drugače.

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:32 am
Napisal/-a xsara
verjetno ti nagaja kateri od senzorjev (temperatura hladilne tekočine...........)
malo poglej stike oziroma kontakte senzorjev in pa mogoče bi blo dobro menjat motorček prostega teka in pa očistit loputo...........

Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:01 am
Napisal/-a ronnie
Lahko bi rekel nekaj podobnega se dogaja tudi na Cliotu 1.2 od moje žene.
V grobem lahko rečemo podobna sistema.
Namreč; Prva težava je bila sicer obratna kot pri tebi. Mrzel je deloval uredu.
Ko pa je bil topel, še posebno poleti pa je postal len. Nikamor. Takoj sem posumul loputo, ki odpira topel oziroma hladen sesalni zrak. Notri je kao bimetal, ki krmili to loputo. Ostal je oziroma ostaja v poziciji, da je ves čas odprt kanal vročega zraka.
Neki časa sem se dajal s tem bimetalom - povečini neuspešno - snel sem cev iz šus plelha kolektorja, da ne vleče toplega zraka.
Ko pa so takšne teperature kot te dni pa enako nekaj prvih KM pocuka in mori. To je za mene znak, da gre cev nazaj na šus pleh.
Potem je uredu. Sistem ala jugica
Morebiti je pri tebi ta loputa ostala ravno v obratnem položaju in vleče prehladen zrak.

Objavljeno: Po okt 19, 2009 1:35 pm
Napisal/-a Romzis
@Lisko:

kolikor se še spomnim je to normalen pojav pri teh motorjih (verjetno bi ti na pooblaščenem servisu povedali, da mrzlega itak ne smeš tiščat do podna :D ).
Sicer pa lahko enake simptome poustvariš na starejših motorjih (recimo pri R5 Campus), če maš pri mlačnem (ne povsem mrzlem) motorju do konca povlečen čok (oz. zaug po slovensko :lol: ).

lp

Objavljeno: Po okt 19, 2009 2:07 pm
Napisal/-a lisko
Romzis je napisal/-a:@Lisko:

kolikor se še spomnim je to normalen pojav pri teh motorjih (verjetno bi ti na pooblaščenem servisu povedali, da mrzlega itak ne smeš tiščat do podna :D ).
Sicer pa lahko enake simptome poustvariš na starejših motorjih (recimo pri R5 Campus), če maš pri mlačnem (ne povsem mrzlem) motorju do konca povlečen čok (oz. zaug po slovensko :lol: ).

lp


Tole zgodbo obrni....ko imaš čok gre avto koliko toliko normalno , če pa čok prehitro izklopiš pa pohodiš pa trokira....in točno to dela meni.
Danes zjutraj sem opazoval zadevo. Sistem ima krmilje preko stikala prostega teka in full trothle stikalo, ki se vklopi nekje od 3/4 plina naprej. In do tega stikala/preklopa motor deluje normalno, ko pa vklopi signal kao polni plin pa začne trokirat. Kakor hitro popustiš plin do nekje 3/4 nazaj se spet po nekaj sekundah vspostavi normalno stanje....če spet zahodiš je par sekund normalno potem pa spet trokiranje....
Kot še ena zanimivost.....trokiranje pojenja premo sorazmerno ogrevanju motorja....prvo je tako močno da motor sploh več ne vleče....potem sicer nabira obrate a komaj kaj.....potem že zelo dobro nabira a vendar ga duši.....kasneje pa popolnoma izgine in se brez problemov zavrti do blokade.

ronnie: Se posipam s pepelom niti pomislil nisem :oops:

joztom: hvala za podatke...če pa ima kteri izključno za R5 pa se priporočam....bomo malo premerli. Edino lambda ima samo 1 kabel....torej verjetno deluje na principu upornosti?
Ah ja bencinarji res niso zame.... :)

Objavljeno: To okt 20, 2009 6:39 am
Napisal/-a Romzis
Hmja, tudi možno (sej efekt je enak).
Mi pa da mislit tisto stikalo za "full throttle" - kolikor vem takrat ECU dela v režimu "trotl zihr" in šprica gorivo več ali manj na pamet (ne upošteva kaj dosti senzorjev) - če je motor segret, stegne tako kot mora, sicer ma pa rahle popadke.
Lambda: izhod je na tistem enem kablu in sicer napetost, za maso (ali minus kot eni radi rečejo) pa je uporabljeno kar železje izpuha in je preko vijakov povezano z glavo in blokom motorja, ki je itak priklopljen na maso akumulatorja.

Objavljeno: To okt 20, 2009 11:38 am
Napisal/-a Energetik81
Glede na temperaturne karakteristike cukanja bi jaz najprej preveril senzor temperature hladilne tekočine. Odšraufaš, ga daš v lonc z vodo in kontrolnim termometrom in lepo greješ/meriš upornost. Potem bi lahko preveril še ventil prostega teka, senzor lopute pline, lambdo.
Imam podoben primer pri Accentu. Ko je ledno mrzel, dela OK. Ko je segret dela OK. V vmesni fazi pa cuka pri nizkih obratih. (recimo ko ima mašina ~10-30°C) Samo pri meni je problem samo v nizkih obratih <1800; če so obrati višji, ne cuka nikoli.

Objavljeno: To okt 20, 2009 3:38 pm
Napisal/-a lisko
motor:
tip:C3JE760

oljni tlak :
prosti tek: 0.7bar
3500 obratov...3,5bar
premer bata:75,8mm
hod bata:77mm
Kubikaža: 1390ccm
Kompresijsko razmerje : 9
Tip vbrizga: single point +mixture regulation
tip vžiga: Ignition power module (M.P.A)
Prosti tek motorja: 850+-50rpm
CO: (prosti tek) 0.5max
Gorivo: neosvinčen
Octane rating: I.O. 92
sistem vbrizga goriva: Renix regulated single point injektion
Črpalka goriva: pri 12tih voltih 3 bare pritiska in 130l/h pretoka

solenoid injector: napetost 12V, upornost 1.4ohme (mora biti pod 10 ohmov) <---to štima

Lambda ( oxigen senzor): prava zmes 0625-1,1V<---to štima...revna zmes:0-0,150V

Tole so podatki iz manuala.....kaj dosti podatkov ni....je pa RENIX sistem....in že same meritve pri injektorju odstopajo od boschovega sistema.....tako da še vedno iščem podatke od RENIX sistema....
Za ostalo se v manualo omenja tester XR25....tako da spet tavam v temi....merit kr tako senzorje pa tudi nima smisla če nimam podatkov koliko morajo bit točne vrednosti.Sploh pri tako starem avto hitro nekaj potrgaš in potem jo lahko še samo zabijem v steno in z jeepom šlepam v prvi prepad :D

Je pa danes šel še dlje in je prvih 30 sekund tako cukal da ni bilo mogoče peljat v načinu z zaviranjem z motorjem ( namreč od hiše pa do glavne ceste je 200m klančine....moral sem dat v ler in malo z gasom nabijat obrate , da se je umiril....

Objavljeno: To okt 20, 2009 5:55 pm
Napisal/-a knuspi
Preveri potenciometer lopute plina.

Objavljeno: To okt 20, 2009 6:14 pm
Napisal/-a ronnie
lisko je napisal/-a:

Je pa danes šel še dlje in je prvih 30 sekund tako cukal da ni bilo mogoče peljat v načinu z zaviranjem z motorjem ( namreč od hiše pa do glavne ceste je 200m klančine....moral sem dat v ler in malo z gasom nabijat obrate , da se je umiril....


To je pa podatek, ( če ga prav razumem po klancu navzdol med zaviranjem z motorjem tudi cuka), ki mojo prejšno varijanto ovrže !!

Prehodnik me je prehitel s poteciometrom a bega ne normalno delovanje toplega motorja.
,,,,,,,,,,
Iskati bo treba v smer hladen motor- še bolj pa hladno zunaj.
lisko; ali imaš šanso zapeljat avto v toplo garažo pa potem vidiš kaj bo zjutraj.