Stran 1 od 1
Katere zavorne čeljusti za P206?
Objavljeno: Po okt 26, 2009 9:16 pm
Napisal/-a Stefi
Kako naj ugotovim, katere zavorne čeljusti (pakne) nabaviti za Peugeot 206 1.4i 55 kW ABS letnik in modelno leto 2001, motor TU3JP (KPW)?
Obstajali naj bi dve varianti - tip Bosch in tip Lucas. Ali se to res ugotovi šele po odprtju bobna?
Vnaprej hvala za nasvet.
Lp, Stefi
Objavljeno: Po okt 26, 2009 11:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Spredaj - ploščice je zavorni sistem Bosch, zadaj - obloge pa Lucas ( dimenzija bobna 203/204,5/46,5 ) ali Bendix ( dimenzija bobna 180/181/46 ), točno se vidi šele potem ko se odpre ali pa zmerite zavorni boben.
Lep pozdrav
Objavljeno: To okt 27, 2009 12:08 am
Napisal/-a gaši
tudi v trgovini boš povedal za kak avto gre ti bodo znali pomagat

Objavljeno: To okt 27, 2009 8:00 am
Napisal/-a joztom
Peugeot ima brezplačen (v evropi obvezen) dostop do kataloga rezervnih delov. Ko vneseš svoj VIN od avta, ti pove vse o tvojem avtu, z barvo tapet vred. Dostop je na strani
http://public.servicebox.peugeot.com . Ko se prijavljaš za dostop, lahko vneseš poljubno firmo in davčno številko in dela. Katalog delov je brezplačen, servisna navodila pa se plača na uro itd. Še najboljše ti je svetoval FAN, podreš in vidiš kaj imaš, nato v trgovino po nove kose. Še najceneje je peljati avto k mojstru na vič pri Šparu, oba mojstra, taveliki in tamali z Jeepom sta zelo prijazna in strokovna. Ne da sam ne bi mogel, ampak vsak fedrček ali podložko ali luftšrauf, ki jo izgubiš ali polomiš, oni sežejo v predal, ti pa krog po Sloveniji, kje bi to našel. Tudi nimaš primernih maziv za gumice in naležne ploskve čeljusti, ipd. Pri montaži novih tudi potrebuješ izkušnje, ali tisto grabljenje je še v mejah normale ali si kaj narobe sestavil, prilagoditev okrogline bobna in ploščic terja izkušnje, da o robu bobna pri snemanju ne govorimo.
Objavljeno: To okt 27, 2009 9:08 am
Napisal/-a Romzis
Zanimivo, Citroen ima enako (identično) stran za poizvedbe za rezervne dele.
Ko najdeš točno kaj rabiš, lahko tudi pri proizvajalcih rezervnih (neoriginalnih) delov preveriš ti cross-reference.
Jaz zadnje čase prisegam kar na Trusting:
http://www.trustingparts.com/welcome/index.html
Objavljeno: To okt 27, 2009 9:33 am
Napisal/-a joztom
Tudi
www.bmc.si je zadovoljiv in poceni. Za primerjave OE materialov pa uporabljam TecDoc. Za dostop do le-tega sem enkrat dobil voucher v škatli od LUK sklopke in ga s pridom uporabljam, tako so vsi od mene objavljeni podatki, če je kdo kdaj rabil pomoč, od tega. To tudi uporabljajo v vseh trgovinah.
Objavljeno: To okt 27, 2009 9:57 am
Napisal/-a north789
Romzis je napisal/-a:Zanimivo, Citroen ima enako (identično) stran za poizvedbe za rezervne dele.
Ko najdeš točno kaj rabiš, lahko tudi pri proizvajalcih rezervnih (neoriginalnih) delov preveriš ti cross-reference.
Jaz zadnje čase prisegam kar na Trusting:
http://www.trustingparts.com/welcome/index.html
tnx
Objavljeno: To okt 27, 2009 1:19 pm
Napisal/-a Stefi
Najlepša hvala vsem.
Servis (delo) imam zagotovljen (usluga za uslugo), le material moram sam nabavit. Zato bi rad vnaprej nabavil, da nimam potem skakanja po trgovinah, avto pa stoji v delavnici.
Bom poskusil na tistem pežojevem naslovu.
Lp, Stefi
Objavljeno: Če okt 29, 2009 6:38 pm
Napisal/-a Stefi
No, zadeva je taka:
v Samingu sem dobil dva različna kompleta čeljusti, pa noben ni bil v redu. K sreči so bile stare še povsem v redu, na koncu se je celo izkazalo, da bo treba menjati sprednje ploščice.
Na pežojevih servisih prasci nočejo dati zastonj predračuna (hočejo 3 % od vrednosti delov).
Uspešno sem se registriral na Servicebox Peugeot, zdaj pa rabim malo pomoči (morda od joztoma): kako najdem ustrezne sprednje zavorne ploščice, saj mi vtrgovini ne morejo zagotoviti, da bodo prave. Morda bo v pomoč VIN številka: 41782144.
Glede menjave jermenov bom odprl novo temo.
Lp, stefi
Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:06 pm
Napisal/-a joztom
To ni vin številka ampak je VIN v prometni številka šasije.
Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:36 pm
Napisal/-a Stefi
Ja sem malo pomešal, to je zadnjih osem številk šasije, ki jih vpišeš v iskalnik - In the Technical Documentation as in other Service Box applications you can search for a vehicle by its chassis number.This number should be entered in the VIN/VIS box in the grey band.You can either enter the VIS (the last 8 characters of the VIN) or the complete VIN to start a search.
Očitno je to VIS številka, VIN pa celotna koda šasije.
Mi je tudi uspelo najti posamezne dele za to vozilo. V prvih poskusih sem dobil veliko zadetkov (za vsa vozila 206). Očitno sem nekaj narobe delal.
Lp, Stefi
Objavljeno: Pe nov 13, 2009 5:00 pm
Napisal/-a Stefi
Še na en problem sem naletel: za P206 sem nabavil sprednje zavorne ploščice Delphi in na servisu so rekli, da sta dva desna para. Škatla je bila originalno zapakirana.
Če jih pogledam, mi je logično, da so vse enake in da ni levih in desnih.
Ali res obstaja razlika med zavornimi ploščicamil za levo in desno kolo?
Objavljeno: So nov 14, 2009 9:04 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Za levo in desno kolo

.....................
ne, obstaja samo razlika za notranjo in zunanjo zavorno ploščico ( samo pri nekaterih tipih vozil ).
Lep pozdrav
Objavljeno: So nov 14, 2009 4:37 pm
Napisal/-a Stefi
Hvala za odgovor, toda še vedno ne vem, če so ploščice v redu.
Vse štiri so namreč enake. Je to v redu?
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 4:31 pm
Napisal/-a joztom
Od Delphi imaš dve variante LP1699 ali LP1617, ušesa so različna. Izgleda, da sta obe simetrični, bom pa še pogledal.
Simetrične so do ORGA št. 8749
Asimetrične pa od ORGA št. 8750 naprej.
Daj si dopovedat, da nič ne prišparaš, če sam drkaš te zavore, potrebno je znanje in strokovnost. Nimaš ne keramične masti za zadnje ploskve ploščic, ne silikonske masti za vodila, ne torxa 45 in ne kiloključa za zategovanje. Tudi upasat jih ne znaš, ne porezat igle na diskih in ne testirat. Tvoj mojster je pa z odgovorom vse povedal. Nima dostopa niti do TecDoca, kjer vse piše, pri Peugeotu je pa ta del navodil za montažo plačljiv.
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 5:52 pm
Napisal/-a Stefi
joztom je napisal/-a:O
Daj si dopovedat, da nič ne prišparaš, če sam drkaš te zavore, potrebno je znanje in strokovnost. Nimaš ne keramične masti za zadnje ploskve ploščic, ne silikonske masti za vodila, ne torxa 45 in ne kiloključa za zategovanje. Tudi upasat jih ne znaš, ne porezat igle na diskih in ne testirat. Tvoj mojster je pa z odgovorom vse povedal. Nima dostopa niti do TecDoca, kjer vse piše, pri Peugeotu je pa ta del navodil za montažo plačljiv.
Hvala za odgovor in trud.
Pa od kod tebi ideja, da sam menjam zavore? Sam sem jih le nabavil, dela pa mi servis (ne Peugeotov, vendar zagotovo nič slabši), kar sem napisal že v enem pod prejšnjih postov.
Skratka: model zavor je LP1699 (nabavljeno skladno s številko šasije oz. po
http://public.servicebox.peugeot.com/).
Še enkret ponavljam: VSE ŠTIRI PLOŠČICE SO ENAKE - ali je to v redu ali pa sem imel živalsko srečo in so v fabrki napačno zapakiral?
Pa kaj pomeni oz. kje najdem tisti ORGA?
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 6:13 pm
Napisal/-a ales66
Stefi je napisal/-a:Pa kaj pomeni oz. kje najdem tisti ORGA?
ORGA številko najdeš na stebričku vrat, na nalepki, kjer so tlaki za pnevmatike, v kvadratku čisto spodaj. Glede na to, da si napisal, da je modelno leto 2001 je sestavljena iz 6 številk. Rabiš prve 4. Zadnji dve sta npr 88, kar pomeni kodo tovarne. Pod to številko je še ena številka, ki pove kateri po vrsti je bil avto izdelan tistega dne in čisto spodaj je še koda barve.
Npr 206-ka izdelana v začetku aprila 2001 ima številko 891288. ORGA v tem primeru je 8912.
Škoda, da tvoji mehanik ne ve kaj je ORGA, saj je to ključna številka za nadomestne dele.
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 6:20 pm
Napisal/-a Stefi
Hvala za info, bom preveril.
Mehanika, ki je gledal zavorne ploščice, žal ne poznam, poznam pa njegove šefe. Če me je nategnil oz. je bil šlampast, bo slišal kakšno krepko na svoj račun.
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 8:49 pm
Napisal/-a joztom
Vprašanj te vrste in reklamiranje robe stranki za iskanje informacij ne gre pripisati k dobremu mojstru. Tako sem sklepal, da sam to počneš. V ATE katalogu bi si poiskal sliko. Kot vidiš na sliki 2 gre za levi in desni komplet, ki se razlikujeta, torej v škatli morata biti po dva enaka kosa.
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 10:02 pm
Napisal/-a Stefi
Očitno je imel mehanik prav.
Nemogoče je sestaviti zavore iz štirih enakih ploščic - v škatli so štiri ploščice, enake zgornji ploščici na sliki
http://www.shrani.si/f/3y/10l/4HS3iNIZ/1/zavornaploscica.png, očitno pa bi morali biti po dve zgornji in dve spodnji, tako kot je tudi na sliki iz ATE kataloga.