Stran 1 od 1
Ropot ob mrzlem vžigu
Objavljeno: To okt 27, 2009 8:58 am
Napisal/-a phoebus
To se mi je dogajalo že lani, pa nisem posvečal velike pozornosti ker je bil štarter star. Vmes sem obnovil štarter (iz drugih razlogov- ni se pospravil nazaj in je "podrajsal", "khhh khh zvok") in letos ko so bili mrzli dnevi se je spet pojavilo. Vsako jutro ko je mraz (te dni tega ni)!
Izgleda takole- če avto dolgo stoji (beri: mraz zunaj -že če je 5 ali 8 stopinj, tega ni- in stoji vsaj celo noč), zjutraj ob vžigu spusti od sebe ne preveč prijeten zvok, kot bi nekaj po nečem tolklo. Zvok traja vsega skupaj sekundo ali dve, v tem ene 5x,10x (večkrat pa ne) "udari", pri čemer je vsak udarec tišji.
Kako vem 5x-10x? Ker je vedno ista zgodba, samo včasih traja samo delček sekunde in samo 5 udarcev, včasih pa malo dlje (malo dlje je pol sekunde, več kot sekundo ni nikoli) in izgleda "TA TA ta ta... (vedno tišje).
Zvok vsekakor ni plastičen, je tak "rezek"- ne "zadoni" kot bi usekal po nakovalu, ampak nekaj takega kot če bi usekal po ne vem, plehu.
Potem prede kot muca. Olja v mašini je dovolj. Kaka ideja?[/b]
Objavljeno: To okt 27, 2009 9:14 am
Napisal/-a dnovak24
Kateri avto, dizel bencin?
Objavljeno: To okt 27, 2009 9:16 am
Napisal/-a Romzis
Predvidevam da imaš Yugota?
Lahko je krivec "samo" oljni filter.
Nekateri naj bi imeli protipovratni ventil(ček), ki preprečuje, da vse olje zleze nazaj v karter, kar bi pri vžigu lahko povzročalo ropot.
Objavljeno: To okt 27, 2009 3:48 pm
Napisal/-a phoebus
hehe, pozabil povedat avto.
Safrane, sicer volvo 2.5 20V masina.
Objavljeno: To okt 27, 2009 3:59 pm
Napisal/-a lisko
Romzis je napisal/-a:Predvidevam da imaš Yugota?
Lahko je krivec "samo" oljni filter.
Nekateri naj bi imeli protipovratni ventil(ček), ki preprečuje, da vse olje zleze nazaj v karter, kar bi pri vžigu lahko povzročalo ropot.
BI lahko tole kr držalo.....drugač enak zvok se pojavi pri R5 in pri Mercedesu 180C 2006 letnik.....samo zjutraj in samo če dolgo stoji....prvih par vžigov je slišat nek ropot potem pa potihne.....ob nasljednjem zagonu (tudi če je takoj) tega več ni.
Objavljeno: To okt 27, 2009 4:14 pm
Napisal/-a Volvo power
Mater, imata pa bujno domišljijo
Ropota hidravlični dročnik v glavi motorja, ker iz njega izteče olje kadar avto dolgo stoji, zato se ob zagonu sliši kako parkrat udari, tik preden ga doseže pritisk olja

Objavljeno: To okt 27, 2009 4:33 pm
Napisal/-a phoebus
Volvo power je napisal/-a:Mater, imata pa bujno domišljijo
Ropota hidravlični dročnik v glavi motorja, ker iz njega izteče olje kadar avto dolgo stoji, zato se ob zagonu sliši kako parkrat udari, tik preden ga doseže pritisk olja

Ali je to normalno? Najbrž na novem avtu tega ni? Je nevarno da se kaj "zlomi", "pokvari", "zariba"?
Objavljeno: To okt 27, 2009 4:47 pm
Napisal/-a need 4 speed
Verjetno je obraba v tistem trenutku večja ker laufa na suho.Zdej škoda se vrjetno dela..samo vprašanje kako velika
Objavljeno: To okt 27, 2009 5:17 pm
Napisal/-a Romzis
Volvo power je napisal/-a:Mater, imata pa bujno domišljijo
Ropota hidravlični dročnik v glavi motorja, ker iz njega izteče olje kadar avto dolgo stoji, zato se ob zagonu sliši kako parkrat udari, tik preden ga doseže pritisk olja

Ne vem kako je z dotičnim avtom/motorjem, vem pa, da nekateri imajo to rešeno s filtrom:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... cecb00f209
Objavljeno: To okt 27, 2009 6:27 pm
Napisal/-a čare
Lahko so dročniki,lahko pa je tudi mikro jermen ali šponar le tega ali pa jermenica glavne gredi če je gumirana.
Objavljeno: To okt 27, 2009 9:03 pm
Napisal/-a phoebus
Torej mi ne preostane drugega kot peljat k mehaniku da ostane čez noč pri njemu in upat da bo primeren mraz zjutraj in da potem pove?

ops: