Stran 1 od 1

Spet rover in alarm. Tokrat malce drugačni simptomi

Objavljeno: To okt 27, 2009 4:34 pm
Napisal/-a Rudi1986
Pozdravljeni!

Imam rover 214 si l.95, avto ima prevoženih 80000 nikoli do sedaj večjih problemov, do včeraj. Zjutraj avto ni hotel vžgati, samo verglal je. Popoldne smo ga probali oživet in ker sem ga zjutraj verglal se je rahlo spraznil akumulator, smo ga priklopili na "kleme". 100% smo zadevo prav priklopl + na + - na -. Ko smo to naredili se je avtu zmešalo. Na armaturki je rahlo gorela lučka za motor in olje in termoter za temperaturo motorja je poskočil na rdeče, kot da bi avto kuhal. Imam rezerne ključe z kodo RXXXX, pravtako imam securecard, ki pa je prazna. Očitno so pozabili na njo napisat kodo. Probali smo že vse. Kombinacija deblokiranje z kombinacijo odklepanja in zaklepanje pa nič. Lučka za alarm včasih gori včasih, ko pa hočeš avto vžgat pa ne spusti nobenega zvoka. Čuje se samo kako avto hoče odklenit oz zaklenit avto. Pravtako smo probali odklopit avto od elektrike in avto pustili čez noč,pa nič. Klical sem na rover servis (http://www.roverservis.com/), kjer je rekel, da smo polariteto nekak obrnili. Ne vem no še ma kdo kakšno idejo. Serviser pa je rekel naj avto pripeljem v Črnuče (avto trenutno stoji v MB) in da bo popravilo stalo okoli 200 eurov. Iskreno povedano mu rahlo ne zaupam. Če je imel kdo podobne izkušnje oz. pozna koga v okolici MB, ki znal zadevo rešit ali vsaj svetovat pa prosim, razpišite se!

Hvala!
LP Bošti

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 12:14 pm
Napisal/-a Rudi1986
Zadeva rešena. Serviser je rekel da smo uspel neka polariteto na akumulatorju obrnat. Potem pa sem akumulator čist odklopo in sinhroniziral daljinc z alarmom in glej ga zlomka avto normalno vžge!!

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 12:43 pm
Napisal/-a Sigor
ja tak je ta "krš" od Roverja. :D

Pa še 200 € najmanj si prišparal. Tista koda na rezervnem ključu, verjetno je napisana na taki ploščici, pa ni koda za odklepanje, koda za odklepanje, EKA koda mora bit na kartici napisana.
Ste priklapljali s kabli svto na avto ali na polnilca? V vseh navodilih piše, da če priklapljaš avto na avto, nikol ne smeš dat minus na minus. Morda bo kdo, ki se bolj spozna na elektriko , znal povedat, zakaj je tako.

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 2:30 pm
Napisal/-a Rudi1986
Avto smo pripklapljal + na +, - na - in očitno to mu je zmešalo. Poleg tega sem danes še ugotovil, da ima avto dve hupi, ker ko sem danes priklaplal akumulator je začel alarm tulit. In ker imam sosede sem hotel izklopit hupe. Izklopim eno in veselo priklopil še enkrat akumulator skupi in začne še druga tulit. Za znoret.

Kodo na rezernem ključu imam, kartica z EKA kodo pa je prazna. Ne vem zakaj ni izpoljena, našel pa dve nalepki noter med navodili, čist majhni nalepki na katerih so neke cifre vendar ne zgleda kot EKA koda.

btw: Zakaj je owners manual v italijanščini? Hvala bogu za google translate 8)

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 6:00 pm
Napisal/-a Sigor
Owners manual je v angleščini morda ( ali pa skoraj zagotovo) zato, ker je bil avto prvič prodan v Italiji.
Za katerega roverja gre, morda ti lahko pomagam z angleško verzijo, če ti kaj koristi.

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 6:51 pm
Napisal/-a Rudi1986
Rover 214 letnik 1995. Če obstaja kakšen pdf v angleščini bi bilo super

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 11:41 pm
Napisal/-a Sigor
To je še prejšnji model če se ne motim, mar ne?

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 11:52 pm
Napisal/-a sašo5
Sigor je napisal/-a: V vseh navodilih piše, da če priklapljaš avto na avto, nikol ne smeš dat minus na minus.


:shock: :shock: :shock:

Objavljeno: Če okt 29, 2009 6:55 am
Napisal/-a joztom
Kam pa potem daš minus enega avta, če ne na minus drugega. Administrator bi moral ukrepati, ko gre za tako zavajajoče pisanje, ki lahko zelo škoduje komu, ki nima pojma.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:22 am
Napisal/-a Rudi1986
Sigor: prejšni model ja.
Kar se tiče prikljapljanja, jaz sem že večkrat vžigal avte na kable pa ni bilo nikoli problemov. + na + , - na -

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:44 am
Napisal/-a Sigor
Ne vem, kdo tu koga zavaja, očitno proizvajalec avtomobilov s svojimi navodili kupce in lastnike avtomobilov.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:47 am
Napisal/-a Sigor
Rudi1986 je napisal/-a:Sigor: prejšni model ja.
Kar se tiče prikljapljanja, jaz sem že večkrat vžigal avte na kable pa ni bilo nikoli problemov. + na + , - na -


Žal trenutno nimam navodil za prejšnji model 200-tke, če jih kje izbrskam, ti povem.
Sem pa tudi sam že vžigal avto na kable tako da sem dal + na + in - na - pa ni blo nikoli težav.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 9:42 am
Napisal/-a Pero
Sigor je napisal/-a:.... V vseh navodilih piše, da če priklapljaš avto na avto, nikol ne smeš dat minus na minus. Morda bo kdo, ki se bolj spozna na elektriko , znal povedat, zakaj je tako.


To je samo varnostni ukrep ker so ''izpuhi'' iz akumulatorja eksplozivni.

Če priklopiš na motor ni iskrenja ob akumulatorju.

Električno gledano je vse eno kam priklopiš, na motor, na aku, na karoserijo.