Stran 1 od 1
dizel včasih ne vžge v prvo
Objavljeno: Če okt 29, 2009 10:49 am
Napisal/-a igorzz
Zdravo,
moja 10 let stara felicija (1.9d, 250.000km) ima neko novo foro: občasno mi ne vžge v prvo, niti v drugo, morda niti v tretje, najhuje je, če ne vžge niti v petem poskusu. Je pa zanimivo, da se zadeva dogaja zlasti takrat, ko je motor ugasnjen krajši čas (npr. greš v trgovino, in ko hočeš it domov, ne vžge; ali pa po telovadbi). Takrat, ko mi niti v petem poskusu ni šlo, sem šel na petrol po štart sprej in potem se je zagnal, ampak ne vem, če je imel štart sprej kaj pri tem. To se mi ne dogaja vsak dan, je pa zoprn občutek, ker nikoli ne vem, kdaj mi bo vžgal in kdaj ne.
Kaj naj storim? So po vašem mnenju krivi filtri? Svečke?! Res je, da se je to začelo z ohladitvijo vremena, ampak zdaj je spet toliko toplo, da temperatura zraka ne bi smela imet vpliva, sploh če zjutraj pri mrzli mašini in jutru normalno zalaufa. Če kaj pomaga, naj omenim še to, da sem enake težave imel pred kakšnim letom, vendar se ne spomnim najbolje, kdaj so se nehale, vem samo, da sem v tem času zamenjal olje in filtre, kilometrov pa nisem naredil kaj dosti, saj se sedaj v glavnem vozim samo 5km do službe (morda na to vpliva ravno to, da delam samo take kratke vožnje?). Nazadnje se mi je to zgodilo včeraj, ko sem hotel odpeljat s pumpe, pred tem pa sem bil pri vulkanizerju (torej dve kratki poti, dva vžiga).
lp Igor
Objavljeno: Če okt 29, 2009 1:51 pm
Napisal/-a moremin
kaj pa štarter? si ga pregledal, če je ok?
Re: dizel včasih ne vžge v prvo
Objavljeno: Če okt 29, 2009 2:05 pm
Napisal/-a Žumi
igorzz je napisal/-a:Zdravo,
moja 10 let stara felicija (1.9d, 250.000km) ima neko novo foro: občasno mi ne vžge v prvo, niti v drugo, morda niti v tretje, najhuje je, če ne vžge niti v petem poskusu. Je pa zanimivo, da se zadeva dogaja zlasti takrat, ko je motor ugasnjen krajši čas (npr. greš v trgovino, in ko hočeš it domov, ne vžge; ali pa po telovadbi). Takrat, ko mi niti v petem poskusu ni šlo, sem šel na petrol po štart sprej in potem se je zagnal, ampak ne vem, če je imel štart sprej kaj pri tem. To se mi ne dogaja vsak dan, je pa zoprn občutek, ker nikoli ne vem, kdaj mi bo vžgal in kdaj ne.
Kaj naj storim? So po vašem mnenju krivi filtri? Svečke?! Res je, da se je to začelo z ohladitvijo vremena, ampak zdaj je spet toliko toplo, da temperatura zraka ne bi smela imet vpliva, sploh če zjutraj pri mrzli mašini in jutru normalno zalaufa. Če kaj pomaga, naj omenim še to, da sem enake težave imel pred kakšnim letom, vendar se ne spomnim najbolje, kdaj so se nehale, vem samo, da sem v tem času zamenjal olje in filtre, kilometrov pa nisem naredil kaj dosti, saj se sedaj v glavnem vozim samo 5km do službe (morda na to vpliva ravno to, da delam samo take kratke vožnje?). Nazadnje se mi je to zgodilo včeraj, ko sem hotel odpeljat s pumpe, pred tem pa sem bil pri vulkanizerju (torej dve kratki poti, dva vžiga).
lp Igor
svečk diesel nima

imam vžig na pritisk
Objavljeno: Če okt 29, 2009 2:28 pm
Napisal/-a imilet1
prijatelj poslusaj.imel sem felicio 10 let in problem 1.9d je, da topla tezko vzge. zadevo resis edino tako, da odklopis senzor temperature, tako da ti bodo svecke pogrele tudi ko bo topel in problemov ne bo vec.To je bolezen teh motorjev...ostalo kar so napisali predhodniki ni vzrok.
PS:senzor-kabelcek se nahaja nekje spredaj, ko dvignes havbo-zdi se mi, da takoj na desni strani je vpet v blok motorja...
Objavljeno: Če okt 29, 2009 6:15 pm
Napisal/-a igorzz
@moremin: štarter po mojem ni, ker ko držim ključ, slišim, da se motor vrti, samo zalaufa ne.
@imilet1: kaj pa ta senzor temperature še počne, razen da ovira zagon motorja?

glede na to, da imaš izkušnje s takim avtom, je še kaj takšne, po čemer je znano, da ne deluje tako kot bi moralo? Ali je ta senzor temperature povezan s tisto lučko, ko daš kontakt in čakaš, da ugasne, da lahko ključ do konca obrneš?
sori za morebiti trapasta vprašanja, ampak o avtih vem toliko kot 7 blondink skupaj

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 7:13 am
Napisal/-a imilet1
ko npr. želiš vžgat hladen avto se prižge rumena lučka za svečke in avto dela pri malenkost višjih obratih nekaj časa...Ko je motor topel se lučka ne prižge, ker ni potrebno da svečke grejejo, toda takrat ti 1.9d ne bo vžgal lepo pa da si bog. Ko boš potegnil konektor dol se bo avto obnašal popolnoma enako kot da je hladen-višji obrati in rumena lučka se ti bo prižgala.odklopi to čimprej,ker potem boš res še štarter menjal, ker ga prevec obremenjujes ce ga dolgo casa verglas...
PS: pa se to, na poln tank dizla vlij 2dcl 2T olja in poraba bo se nekoliko manjsa.To je prakticno neunicljivi golf 2 d.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 8:40 am
Napisal/-a igorzz
kul, hvala za te nasvete. torej ni nobene škode za druge dele avtomobila, če senzor temperature odklopim? Ko praviš, da pri toplem avtu da mi mašina zaboga ne bo zalaufala - na začetku sem napisal, da se mi to ne dogaja pogosto, ampak občasno - npr. enkrat na teden.
Če ne najdem konektorja, je verjetno dovolj, če odstranim varovalko, ki je zadolžena za senzor temperature (ampak verjetno to ne pride v poštev, ker je varovalka namenjena še kakšnemu drugemu delu)?
Kakšnemu nasvetu, mnenju in opažanju o tem avtu, bom z veseljem prisluhil

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:38 am
Napisal/-a igorzz
pa še to sem na hitro izračunal: ob dodanih 2dcl olja na tank bi morala pri meni biti poraba zaradi tega manjša za več kot 5%, če želim, da se mi finančno splača dodajat olje v poln tank... 5% je pa kar veliko.
@imilet1: Koliko je bila po tvojem mnenju poraba manjša, ko si to počel?
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 4:05 pm
Napisal/-a lisko
igorzz je napisal/-a:pa še to sem na hitro izračunal: ob dodanih 2dcl olja na tank bi morala pri meni biti poraba zaradi tega manjša za več kot 5%, če želim, da se mi finančno splača dodajat olje v poln tank... 5% je pa kar veliko.
@imilet1: Koliko je bila po tvojem mnenju poraba manjša, ko si to počel?
Manjše porabe jaz nisem opazil.....mogoč kak deci....se pa pozna pri vrtenju motorja. Motor se nekoliko lažje vrti.
olje med dizla
Objavljeno: So okt 31, 2009 11:52 pm
Napisal/-a piagolo
mislim, da se vliva navadno motorno olje. 2T je dražje in nima detergentnih lastnosti.
Re: olje med dizla
Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:46 am
Napisal/-a lisko
piagolo je napisal/-a:mislim, da se vliva navadno motorno olje. 2T je dražje in nima detergentnih lastnosti.
Slabost navadnega olja je da se zapeče na ventile,kanale,bate....2T olje pa ima lih te lastnosti da lepo izgori in se ne nabira na stene. Če še pomnite ko smo včasih v tomose za mešanico uporabljali kr navadno olje....izpuhi so se mašili kot za šalo.
Objavljeno: Po nov 02, 2009 2:23 pm
Napisal/-a imilet1
če ne najdeš konektorja se zapelji do prvega mehanika kjer bosta to zastonj uredila
Objavljeno: Po nov 02, 2009 6:33 pm
Napisal/-a sacrifice
imam podobni problem pri passatu 1.6td in me zanima če se lučka še vedno prižiga ko se konektor izključi. Drugače pa danes ko smo motor sestavli je užgal potem po 5min. lučka se ni prižgala, probal užgat in ni hotu. Uredu dal kontakt počakal par sekund in obrnu in je takoj užgal(lučka se ni prižgala), zato me zanima kako je če se ta kabel spukne(konektor) če se lučka še prižiga.
lp jan
Objavljeno: To nov 10, 2009 4:30 pm
Napisal/-a igorzz
@imilet1: tisti konektor po mojem ni bil razlog v mojem primeru. fotr pravi, da je mehanik pred leti ta kabel že odstranil.
Pišem pa zato, ker ravnokar čakam pomoč na cesti, ker zopet ni vžgal. Ali je možno, da tudi zaradi tega, ker je bil parkiran na pločniku in zato nagnjen na desno stran? Ponavadi ga vedno parikram na ravnem.
lp Igor
Objavljeno: To nov 10, 2009 9:47 pm
Napisal/-a sacrifice
Pozdravljen, spet se oglašam. Sam sem imel isti problem pri užigu, začasno sem rešil z vezavo upora na tisti konektor(med modri kabel) lahko ti slikam. malo potem je avto ckrnil(počena glava). Zdaj ko smo zamenjali glavo avto užiga enako če je topel ali če je mrzel, užge takoj tudi če gretje svečk ne dela ko je topel. Zaenkrat ti priporočam vezavo upora, za več info me kontaktiraj na PM. razmišljaj pa o menjavi glave, ker zgleda da nima kompresije.
Imam pa passata 1.6TD, podobni motorji
Objavljeno: To nov 10, 2009 10:08 pm
Napisal/-a lisko
sacrifice je napisal/-a:Pozdravljen, spet se oglašam. Sam sem imel isti problem pri užigu, začasno sem rešil z vezavo upora na tisti konektor(med modri kabel) lahko ti slikam. malo potem je avto ckrnil(počena glava). Zdaj ko smo zamenjali glavo avto užiga enako če je topel ali če je mrzel, užge takoj tudi če gretje svečk ne dela ko je topel. Zaenkrat ti priporočam vezavo upora, za več info me kontaktiraj na PM. razmišljaj pa o menjavi glave, ker zgleda da nima kompresije.
Imam pa passata 1.6TD, podobni motorji
Dobro no počena glava še ni razlog za ne kompresijo....na obeh avtih sem mel počeno glavo in vsak je vžigal brez problema tudi če je bilo mrzlo....pač vodo je metal prek.
Ne morš kr vsakemu reč da ima počeno glavo

Objavljeno: To nov 10, 2009 10:14 pm
Napisal/-a sacrifice
govorim enostavno iz mojih izkušenj kar je blo na passatu, zdej po menjavui užiga kot nov. Prvo bi pa svetoval da namesti predupor da mu gretje vedno dela, tako kot sem imel jaz.
lp
Objavljeno: To nov 10, 2009 10:29 pm
Napisal/-a lisko
sacrifice je napisal/-a:govorim enostavno iz mojih izkušenj kar je blo na passatu, zdej po menjavui užiga kot nov. Prvo bi pa svetoval da namesti predupor da mu gretje vedno dela, tako kot sem imel jaz.
lp
Že že sam moraš pa vedet, da ena lastovka ne prinese pomladi.....
Objavljeno: To nov 10, 2009 10:57 pm
Napisal/-a sacrifice
to se pa strinjam,
igorzz, če te zanima glede vezave predupora, takrat ti gretje svečk vedno dela me kontaktiraj na pm