Stran 1 od 1

Menjava jermenov - P206

Objavljeno: Če okt 29, 2009 6:44 pm
Napisal/-a Stefi
Peugeot 206 1.4i 55 kW ABS letnik in modelno leto 2001, motor TU3J, cca 62.000 km (realnih).

Je potrebno menjati jermene in vodno črpalko ali počakati do tovarniško predvidenih 90.000 km? Kake časovne omejitve nisem našel.

Prosim za strokoven nasvet.

Lp, Stefi

Objavljeno: Če okt 29, 2009 6:48 pm
Napisal/-a north789
Ma to še loh furaš do 90 .000 km nvm zaka bi menu to vse.Naredi manjši servis olje filtra če je potrebno.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 7:33 pm
Napisal/-a Stefi
Še to:

v kolikor bi bilo potrebno menjati, katere jermene in črpalko (proizvajalec) naj kupim.

Lp, Stefi

Objavljeno: Če okt 29, 2009 7:40 pm
Napisal/-a Volvo power
north789 je napisal/-a:Ma to še loh furaš do 90 .000 km nvm zaka bi menu to vse.Naredi manjši servis olje filtra če je potrebno.

to je pa res strokoven nasvet :lol:


Glede na to, da je avto 8 let star, mislim, da bi bilo pametno narest velik servis, sploh če voziš pretežno na kratke razdalje oz. bolj mestna vožnja. Se pa zobati jermen kontrolira (vsaj moral bi se), pri vsakem rednem servisu in vkolikor bi kazal znake dotrajanosti se zamenja že prej, če ne pa najkasneje pri za to določeni starosti oz. kilometraži

Objavljeno: Če okt 29, 2009 7:43 pm
Napisal/-a Matey_
Svetujem ti, da kot je že zapisano narediš manjši osnovni servis in temeljito pregledaš zobati jermen ... meni ga je enkrat utrgalo, ker je prejšnji lastnik zagotovil da je bil menjan in očitno ni bil ... pa smo šli iskat nov motor ... tako, da pri teh stvareh ne šparat!!!!

LP
Matej

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:07 pm
Napisal/-a GiGi1985
vsak avto ima določen servisni interval, ki se izvaja ali glede na kilometre ali glede na leta, odvisno kaj prej nastopi.
Za Peugeot nisem prepričan, večina jih ima ali 90.000 km ali 5 oz. 7 let. Tvoj avto je star 8 let, tako da nevem zakaj ga še nisi opravil. Ni vse v kilometrih, je treba gledati tudi starost vozila.

Tako da toplo priporočam da opraviš servis in ne čakaj na 90.000, ker predno boš opravili še tistih 30k km, bo še preteklo nekaj let (če si jih v 8 letih samo 60k), v tem času pa obstaja velika možnost, da ti utrga jermen, kar pa finančno ne obeta nič dobrega.

Lp

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:13 pm
Napisal/-a čare
90000 ALI 5 let tako da menjaj.Za ta avto obstajata 2 garnituri in sicer jermen z 104 zobmi in navaden ročni šponar ali jermen z 108 zobmi in avtomatski šponar,razlika je tudi v vodni črpalki in sicer garnitura za 108 zobim jermenom ima en zob več na črpalki.Kako ugotovit kaj imaš not?Najlažje je snet zgornji pokrov jermena ki je z dvema M6 vijakoma privit na glavo in potem tok časa vrtet motor dokler ne vidiš napisov na jermenu (če se še poznajo) in tam je številka prvi dve sta mislim da 57 potem pa število zob se pravi 57104 X 17 ali 57108 X 17 to je pa v grobem to.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:18 pm
Napisal/-a Stefi
OK, velja, tudi sam se nagibam k menjavi (avto ima dejansko večino mestnih kilometrov), sem samo rabil potrditev. 8)

Torej rabim: zobati jermen, napenjalec, jermen alternatorja, jermen klime, še kaj?

Kaj pa glede proizvajalcev (Gates, SKF, drugi...) oz. kje kupiti.

LP, Stefi

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:25 pm
Napisal/-a Cash
pa vodno črpalko in novo hladilno tekočino lahko daš noter...priporočam zeleno (rdeča baje da je preveč agresivna)

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:26 pm
Napisal/-a čare
Zobati jermen,šponar,vodna črpalka,mikro jermen (eden poganja klimo,alternator in servo pumpo) zamenjaj še rolco napenjalca mikro jermena in imaš ziher 5 let mir.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:27 pm
Napisal/-a Stefi
čare,

sem se uspešno prijavil na Peugeot Service Box http://public.servicebox.peugeot.com in tam našel podatke (upam, da prave).

Rabim 108 zobi jermen.

Sedaj iščem še ostale podatke oz. številke delov.

Lp, Stefi

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:37 pm
Napisal/-a čare
se pravi rabiš še avtomatski šponar in pumpo z več zobi (mislim da 18) prodajalcu če je kaj sposoben je važno samo da veš kok zob ima jermen ostalo ti bo našel sam.Proizvajec pa v bistvu niti ni tok pomemben ,ker slabe robe ni več za dobit,sam pa največ uporabljam SKF ali Gates garniture.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:39 pm
Napisal/-a MacTron
Volvo power je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:Ma to še loh furaš do 90 .000 km nvm zaka bi menu to vse.Naredi manjši servis olje filtra če je potrebno.


to je pa res strokoven nasvet :lol:


off:
Ne zameri, fant se nima ne avta ne izpita tako, da je bolj poenostaljeno povedal ni pa
razmisljal o stanju oz. letniku avta, z moznostjo predkratkim kupljeno itd...

Objavljeno: Če okt 29, 2009 8:56 pm
Napisal/-a Stefi
Super, smo zgleda rešili vse probleme in dileme.

Hvala vsem.

Lp, Stefi

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 3:14 pm
Napisal/-a moremin
kaj pa recimo za vw? so za zobati jermen iste karakteristike (5 let oziroma 90.000 km-menjava?)

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 4:06 pm
Napisal/-a Cash
So, ja. Ker jermenov ne dela vsaka tovarna zase, ampak imajo skupnega dobavitelja. Recimo Gates ali SKN bo tako pri Peugeotu, kot tudi pri Renaultu --> to sem dal samo za primer in ne vem, katere imajo v resnici!!!