Stran 1 od 3

tdi cuka - pumpa

Objavljeno: Če okt 29, 2009 10:50 pm
Napisal/-a TDIBORIS
zanima me, če kaj pridobim če spreminja predužig na pumpi
govorim o tdi motor 1 z 90
pumpa je elketronska

ali so kašne možnosti ,da povećam dotok nafte na tej pumpi

ker mi avto cuka pod nizkimi obrati, se zaganja

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 7:06 am
Napisal/-a imilet1
hm, ne verjamem da je kriv predvžig...kolikor vem le-ta nima veze z količino goriva, temveč le s časom vžiga. Probaj najprej blokirat egr ventil, menjaj naftni filter...lahko je kriva tudi voda v rezervoarju, kot je bilo pri meni...

Re: tdi cuka - pumpa

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:41 am
Napisal/-a golfTDIGTI
TDIBORIS je napisal/-a:zanima me, če kaj pridobim če spreminja predužig na pumpi
govorim o tdi motor 1 z 90
pumpa je elketronska

ali so kašne možnosti ,da povećam dotok nafte na tej pumpi

ker mi avto cuka pod nizkimi obrati, se zaganja


ta odgovor bi tudi mene zanimal, ker ima kolega enake probleme, vendar pri motorju 1.9 tdi 130KM --> pumpe-dise motor, letnik 2002.
med prostim tekom in 1200 obrati mu avtomobil cuka med vožnjo, kot tudi v prostem teku.
tako da hvala vnaprej

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 11:48 am
Napisal/-a TDIBORIS
NO TUDI PRI MENI CUKA NEKJE NA 1200 DO 1800 OBRATIH

PA SEM MENJAL TESTNO
LUFTMESER
MERILC PRITISKA OZIROMA PRETOKA ZRAKA
VSE FILTRE IN OLJE
BLENDIRAL AGR VENTIL
ZAMENJAL ELEKTRONSKO DIZO
MENJAL TA N75 VENTIL KI JE PRIKLOPLJEN NA TURBO

AVTO VŽIGA SUPER, NE PIJE OLJA, PORABA ZELO MALO( NEKADI)

POTEGNE NORMALNO OD 2000 OBRATOV NAPREJ

CUKA PA NENORMALNO, PA ŠE PO ŠTANGASOM SE VČASIH RAHLO ZAGANJA OB VKLOPU KLIME KO PRIDE DO OBREMENITVE

Re: tdi cuka - pumpa

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 6:29 pm
Napisal/-a Fan
TDIBORIS je napisal/-a:zanima me, če kaj pridobim če spreminja predužig na pumpi
govorim o tdi motor 1 z 90
pumpa je elketronska

ali so kašne možnosti ,da povećam dotok nafte na tej pumpi

ker mi avto cuka pod nizkimi obrati, se zaganja


Pozdravljeni

S spreminjanjem kota predvžiga se ne poveča dotok nafte, potrebno je preprogramirati EDC ( Electronic Diesel Control )

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 6:33 pm
Napisal/-a čare
Pri TDI PD se da šobe štelaz,pri TDI se pa dize obnovi in je en čas mir z njimi.Se pravi @TDIBORIS če si menjal elektronsko dizo daj še ostale 3 zamenjat vložke.To je strošek cca 100-150€

Objavljeno: Po nov 02, 2009 1:41 pm
Napisal/-a minik
TDIBORIS
Imam isti problem kot ti. Golf 3 tdi, letnik 1994, 90 KM. VSe kar si napisal je enako za mojega. Sem ti poslal privat sporočilo. Prosim kontaktiraj me

Objavljeno: Sr nov 04, 2009 12:37 pm
Napisal/-a minik
Sem poklical mehanika za bosch pumpe in je rekel da se drugi teden čujema. Verjetno mu bom drugi teden tudi peljal avto k njemu da vidi kaj bi lahko blo.

Objavljeno: Sr nov 04, 2009 7:49 pm
Napisal/-a TDIBORIS
no, pa mi sporoči, kako bo
jaz bom poskuso zamenjat dize, pa da vidim kaj bo
pa ti javim

Objavljeno: Pe nov 06, 2009 3:15 pm
Napisal/-a minik
Ve kdo kje naj blendiram egr? cevko ali kaj?

Objavljeno: Pe nov 06, 2009 5:03 pm
Napisal/-a Volvo power
minik je napisal/-a:Ve kdo kje naj blendiram egr?


prid k meni pa bova naredila :D

Objavljeno: So nov 07, 2009 12:17 pm
Napisal/-a golfTDIGTI
minik je napisal/-a:Ve kdo kje naj blendiram egr? cevko ali kaj?


v cevko ki gre na ta ventil notr zatlač en čep(kovinski al karkol) in natakn nazaj...

Objavljeno: Po nov 09, 2009 3:31 pm
Napisal/-a minik
TDIBORIS
SI zamenjal dize?

Objavljeno: To nov 10, 2009 1:47 pm
Napisal/-a dule17
men pa cuka na višjih obratih. Nad 3500 ga čist zabije, nekje med 2500 pa cuka, razen če ga počas silm v obrate pa manj ali nič.

Zraven sem opazil da je v nižjih obratih (preden se vklop turbina) zadeva negre nikamor, prav tako med prestavljanjem.

Vžge normalno, v nizkih obratih je b.p. edino kar sem še opazil je, da se ob vsakem vžigu resetira avtomatska klima( vse utripa enih 10 sekund), pa tut sicer so s štromom težave (kakšen teden nazaj je med vožnjo vse umrlo, vse luči in se kasnej čudežno prižgale).

A je možno da sta zadevi povezani in je težava z elektriko??

Res na pomoč, ne vem več kaj je narobe.

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:40 am
Napisal/-a minik
Meni je tudi ta elektronika sumljiva. Možno da gre za kako okvaro elektronike na bosch pumpi. Je možno to?

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:22 pm
Napisal/-a TDIBORIS
žal se nisem poskusu menjat diz
nekot nimam časa, mogoče ta vikend

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 11:02 pm
Napisal/-a minik
ok...jaz bo verjetno peljal avto na pooblaščen servis za bosch pumpe, pa da vidim kaj bojo rekli

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 11:47 pm
Napisal/-a TDIBORIS
kdaj ga pelješ
povej kaj vse je blo že menjano, da ti nebodo brezveze vsiljevali nekih delov.
preden, plačaš popravilo, se pelji testno da vidiš da je OK, če ni zavrni plačilo.

Objavljeno: Če nov 12, 2009 7:20 am
Napisal/-a imilet1
za bosch pumpe je majster vinder franc-pa še tako drag ni...vpisi ime v strica googl-a

Objavljeno: Če nov 12, 2009 8:31 am
Napisal/-a ronnie
dule17 je napisal/-a:
Vžge normalno, v nizkih obratih je b.p. edino kar sem še opazil je, da se ob vsakem vžigu resetira avtomatska klima( vse utripa enih 10 sekund), pa tut sicer so s štromom težave (kakšen teden nazaj je med vožnjo vse umrlo, vse luči in se kasnej čudežno prižgale).

A je možno da sta zadevi povezani in je težava z elektriko??

Res na pomoč, ne vem več kaj je narobe.


Klima ti zaradi ( Osnovne nastavitev se ne izvajajo) napaka- feler 043F utripa
pritisni ecom in kroženje zraka hkrati za 3 sekunde in izpiše se ti napaka
Klima ti klub temu dala normalno- moteče je pa tisto utripanje
Pojdi do nekoga, ( popoldancu) ki ima vag-com in v nekaj sekundah ti bo porihtal
več kot za 1pir ti ne sme računat