Stran 1 od 1
TDI težava
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 8:49 am
Napisal/-a futaba 7
Lep pozdrav!
Mam audija 1,9 tdi 115ps 2006 letnik.Avto je bil čipan na 150ps,narjen velik servis,zamenjano je še bilo,merilec pretoka zraka,senzor temperature,kabli za duze,čiščenje egr ventila.
Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:29 pm
Napisal/-a ronnie
pa verjetno v hud klanec tudi z trejo na polno, pocuka > kaka lučka ?
gelede na to, da so ti menjal kabelj so iskali prav to težavo.
na tester ; engine > meas blocks-08 > grupo 013 pregledati vrednosti ( za 2006 letnik nisem ziher) - v to smer
Objavljeno: Po nov 02, 2009 8:28 am
Napisal/-a futaba 7
Ja v četrti prestavi v klanec tut cuka.Avto je bil na testerju,nobene napake ne pokaže,vrednosti so tudi ok.Al je naftni filter,cevi zamašene,ali pa zobati jermen ni dobro nastavljen,duza????

Objavljeno: Pe nov 06, 2009 3:09 pm
Napisal/-a minik
meni isto dela na 1.9 tdi golf...nimam pojma kaj bi lahko bilo...če kdo ve naj pomaga
Objavljeno: So nov 14, 2009 10:24 am
Napisal/-a futaba 7
Mislim da smo našli napako in sicer 3-tja pumpa duza ima slabo vrednost.V ponedeljek peljem avto k mehaniku da mi menja duso.Mehanik mi je povedal da mi da njegovo rabljeno duzo dokler si jaz ne najdem nadomestne.Prosil bi vas da mi probate poiskati novo ali obnovljeno duzo.Oznaka motorja je BRB 1,9 tdi 116PS.
V naprej se vam zahvlaljujem za odgovore!
Objavljeno: So nov 14, 2009 10:30 am
Napisal/-a abbe
ni duza ampak je diza.al pa šoba.
drgac mislm da ves da gre za zlo drao zadevo.stane okol 600 eur.
lahko dobis navo na servisu ce das staro v racun za neke 400 eur.
dvomim da bo kdo hotu prodat sam eno.
Objavljeno: So nov 14, 2009 10:35 am
Napisal/-a čare
Bosch servisi morajo to popravit oz. zamenjat za obnovljeno.
Objavljeno: So nov 14, 2009 6:38 pm
Napisal/-a audias
abbe je napisal/-a:ni duza ampak je diza.al pa šoba.
drgac mislm da ves da gre za zlo drao zadevo.stane okol 600 eur.
lahko dobis navo na servisu ce das staro v racun za neke 400 eur.
dvomim da bo kdo hotu prodat sam eno.
Ni navo, ampak novo
Re: TDI težava
Objavljeno: So nov 14, 2009 6:43 pm
Napisal/-a adis
futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?
Re: TDI težava
Objavljeno: So nov 14, 2009 6:47 pm
Napisal/-a /miha\
adis je napisal/-a:futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?
Tud pri 1500 ne bi smelo cukati.
Re: TDI težava
Objavljeno: So nov 14, 2009 10:43 pm
Napisal/-a lisko
adis je napisal/-a:futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?
Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 10:13 am
Napisal/-a Mgajvr
futaba 7, v litiji je specialist za poravila teh zadev. Max- diesel servis. tko da ti predlagam da poskusiš še pri njem vprašat glede teh diz.
Re: TDI težava
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 10:41 am
Napisal/-a sašo5
lisko je napisal/-a:adis je napisal/-a:futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?
Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.
pri čipanih dizli zna bit problem, da se ne da vozit pri nizkih obratih v visoki prestavi -(sploh peti, sem že nekaj takih avtov vozil (na sistemu P.D.)) se mi zdi, da je še bolj opazno..........zdaj; kaj,zakaj, kako ne vem, je pa en občutek, kot da bi ga nafta "zalivala" (nalašč v narekovajih) ker logike ni, kot pravim je pa občutek_ in potem pohodiš, za hip zastane, naredi dimno zaveso in dobesedno te "izstreli".........tester, seveda vse o.k.
Re: TDI težava
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 10:45 am
Napisal/-a adis
lisko je napisal/-a:adis je napisal/-a:futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?
Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.
tako kot je @sašo5 povedal en post pred mano... avto je cukal kljub navoru
Re: TDI težava
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 11:14 am
Napisal/-a lisko
sašo5 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:adis je napisal/-a:futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?
Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.
pri čipanih dizli zna bit problem, da se ne da vozit pri nizkih obratih v visoki prestavi -(sploh peti, sem že nekaj takih avtov vozil (na sistemu P.D.)) se mi zdi, da je še bolj opazno..........zdaj; kaj,zakaj, kako ne vem, je pa en občutek, kot da bi ga nafta "zalivala" (nalašč v narekovajih) ker logike ni, kot pravim je pa občutek_ in potem pohodiš, za hip zastane, naredi dimno zaveso in dobesedno te "izstreli".........tester, seveda vse o.k.
Ja sam še vseen ni to občutek cukanja....to je čist osnovni občutek da imaš premalo obratov za pospešek. Sam nisem mislil da lahko iz takih obratov pospešuješ ampak za normalno konstantno vožnjo. Občutek pa poznam....prvo se ne zgodi nič...potem začne motor rjovet...trese se cel avto in misliš da se pelješ v 300 konjskem zetorju....slišiš kako turbino požene v višave.....potem šele sledi pospešek.
Logično pa je da taki obrati niso namenjeni za pospeševanje ampak za ohranjanje hitrosti.
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 4:01 pm
Napisal/-a joztom
Meni zvezno vleče od 900 obratov, nad 2000 je treba samo v peti. Pri 3-5000 je škoda gum. Če kaj cuka, gre za neusklajenost motorja in je potrebno preveriti.
Objavljeno: Ne nov 15, 2009 4:05 pm
Napisal/-a im nobody
blindiraj egr
Objavljeno: Po nov 16, 2009 10:09 pm
Napisal/-a cd_rw
LP!
Men je golf tut včas mal pocukou, ponavad tk pr konstantnih vrtljajih, pol sm ga pa pelu mehaniku, pa mi je najdu lukno na intercoolerju, kjer je vleklo fauš luft. Ko je turbina zalaufala pa se je čulo tut čudno pihanje v prednjem desnem delu avta.
Mogoč tut teb kje vleče fauš luft (lahk je kaka zračna cev počena...)