Stran 1 od 1
Klima?
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 7:37 pm
Napisal/-a audias
Helo, rabil bi pomoč glede klime, imam vectro 2000 l. 1.6 16V z avtomatsko klimo in problem je da ventilatorja ne morem ugasniti, gre pa takole: od 0-9
napr:
9-zelo piha
8-se zamnjšuje
7-se zamnjšuje
6-se zamnjšuje
5-se zamnjšuje
4-se zamnjšuje
3-SE NE ZAMNJŠUJE
2-SE NE ZAMNJŠUJE
1-SE NE ZAMNJŠUJE
0-SE NE UGASNE
Hvala.
Objavljeno: So okt 31, 2009 5:49 pm
Napisal/-a audias
Rešil problem
Hvala ker ste mi "POMAGALI"

Objavljeno: So okt 31, 2009 5:51 pm
Napisal/-a sebaveh
Še dobro da ne vemo kaj je bilo narobe... Fabriška tajna?
Objavljeno: So okt 31, 2009 11:39 pm
Napisal/-a audias
sebaveh je napisal/-a:Še dobro da ne vemo kaj je bilo narobe... Fabriška tajna?
Bol da neveš ker tak nebi nardil.
Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:24 pm
Napisal/-a mišek
Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum

ops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur

. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:40 pm
Napisal/-a Firediver
mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum

ops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur

. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:33 pm
Napisal/-a mišek
Firediver je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum

ops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur

. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
Oj, hvala ti za te informacije. Sem gledal link, ki si mi ga poslal pa se bojim, da ne vem, če bi jaz to sam zrihtal
Razmišljam pa drugače, sestra je bila pri avtoelektriki Tojnko - Šentjur pri Celju, tam se tega opravila izogibajo. Je rekel ja, da je treba pri sovoznikovi strani razdret, pa ventilator ven dobit, samo da potem se pojavi problem, ker baje, da so podatki na teh tranzistorjih zabrisani in sploh ne vejo kake naročit.
Zdaj mi pa ni jasno kako lahko to reče en avtoelektričar, ki ima orenk delavnico in cele dneve to dela (ni neki šušmar

), če pa se na forumih pišejo številke, kateri tranzistorji so ekvivalentni orginalu?
Razmišljam, da bi nekje probal nabavit te tranzistorje, tam sem zasledil, da je cena obeh 12 eur in potem to probal dat zmontirat temu električarju. Če vsem dela potekm bi moralo v našem primeru tudi, ali ne? Ceneje bi prišlo.
Oz. drugače vprašam, ali kdo ve za kakega mojstra kje v okolici Šentjurja, Celja, ki bi to zrihtal za nek bolj "človeški" znesek?
Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:38 pm
Napisal/-a audias
Firediver je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum

ops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur

. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
RES JE
al zakaj pa mi nisi mogel prej napisat k da sm se j*** cel dan
Objavljeno: Po nov 02, 2009 6:21 am
Napisal/-a Firediver
audias je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum

ops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur

. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
RES JE
al zakaj pa mi nisi mogel prej napisat k da sm se j*** cel dan
A se moram čutiti krivega, da te nisem prej opazil?
Sploh pa za Vectro niti vem ne, kako ima napravljeno (in se tudi nisem hotel delat pametnega), za Xsaro pa vem, ker si jo tudi lastim.
Objavljeno: Po nov 02, 2009 6:25 am
Napisal/-a xsara
jap problem je verjetno v tranzistorjih na elektroniki ventilatorja, jest sm menjal z novo elektroniko in sedaj zadeva špilav nulo, avto citroen xsara......
Objavljeno: Po nov 02, 2009 8:09 am
Napisal/-a Romzis
mišek je napisal/-a:Zdaj mi pa ni jasno kako lahko to reče en avtoelektričar, ki ima orenk delavnico in cele dneve to dela (ni neki šušmar

), če pa se na forumih pišejo številke, kateri tranzistorji so ekvivalentni orginalu?
Razmišljam, da bi nekje probal nabavit te tranzistorje, tam sem zasledil, da je cena obeh 12 eur in potem to probal dat zmontirat temu električarju. Če vsem dela potekm bi moralo v našem primeru tudi, ali ne? Ceneje bi prišlo.
Lej, ni za pričakovat od avtoelektričarja, da bi delal/vedel take stvari (se najdejo sicer tudi izjeme). Ma ni on elektronik ampak avtoelektričar, praviloma ti znajo zmontirat radio, feršterker, avtoalarm in popravit štarter ali alternator, za take posege (čeprav tudi ni nek bavbav) se pa izbor močno skrči.
Objavljeno: Po nov 02, 2009 8:38 am
Napisal/-a zundapp
Jaz mam pa pri istem avtu drug problem.
Ko vklopim klimo in jo potem ugasnem, se zunanji ventilator (pri motorju) ne ugasne več, dokler ne vzamem kontakta.
prosim za pomoč.
Objavljeno: Po nov 02, 2009 8:47 am
Napisal/-a joztom
Vsak avtoelektričar zna odviti pet vijakov obloge, iztakniti veliki in mali konektor odviti vijake in sneti spodnji del ventilatorja z elektroniko. Na tej ploščici se menja tranzistorja MJ11015 ali BDX66, oboje sta isto 150W darlingtona. Povrtaš nete, odlotaš tranzistorje in namesto netov daš vijake z matico. Ta dva crkneta, ker ne manjate filtrov klime in ni pretoka za hlajenje. Nobenih stroškov, ne se pustit jebat s celimi moduli na servisu.
Objavljeno: Po nov 02, 2009 8:58 am
Napisal/-a zundapp
A zame ne poznaš rešitve?
Objavljeno: Po nov 02, 2009 9:50 am
Napisal/-a joztom
Verjetno je problem v centrali klime, lahko tudi v relejih, ki zapikajo pred ventilatorjema. Poglej na kakšen Citro forum (citroenbilten.com), kjer je dosti poročil lastnikov Xsar ravno o teh problemih. Najbolje bi bilo vprašati kakšnega mojstra za PSA elektriko kot je npr. Založnik na Tržaški.
Objavljeno: Po nov 02, 2009 12:03 pm
Napisal/-a audias
zundapp je napisal/-a:Jaz mam pa pri istem avtu drug problem.
Ko vklopim klimo in jo potem ugasnem, se zunanji ventilator (pri motorju) ne ugasne več, dokler ne vzamem kontakta.
prosim za pomoč.
Enako je bilo pri meni!
Sem menjal dva močnostna tranzistorja in stvar dela normalno.
To je pa pri pedalu za gas desno (pri vectri 2000l za druge nevem)