Stran 1 od 1
Razlika med bencinarjem in dizelašem???
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:09 pm
Napisal/-a drejc87
Pozdravljeni!
Zanima me kakšna je razlika med bencinarjem in dizelašem (konkretno gre pa za BMW E46, letnik 2003).
Namreč zanima me kakšne so lahko okvare pri enem in pri drugem, gledano s finančnega vidika!? Se pravi, kateri deli so najdražji za zamenjat, če pride do okvar?
Npr.: Bencinar nima turbine, dizelaš ima turbino,boshc pumpo,lmm,šobe...
PROSIM ZA NASVET!
Lp, hvala!
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:18 pm
Napisal/-a čare
če že zdaj študiraš kaj ti bo crknilo bo bolje da ne kupiš nič.Pri dizlu ti lahko crkne šoba pri bencinarju ti lahko crkne šoba,pri dizlu ti lahko crkne turbo,lmm,pumpa...,pri bencinarju ti pa lahko odpade zadnja prema.....
Redno vzdrževan avto bo sigurno delal dlje kot en ki je zamenjal 6 lastnikov,kaj boš pa ti dobuil pa pitaj boga edino če avto poznaš.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:18 pm
Napisal/-a nevermind
Tudi bencinarji imajo turbino.
Okvare pri dizelašu so predvsem pri visokotlačnih pumpah, šobah in turbinah.
Vozilo (dizelsko) je potrebno pravilno in redno vzdrževat, se pravi redna menjave ustreznega olja (npr. posebno PD olje, commonrail, ustrezno olje za DPF filter (novejši BMW-ji ga imajo)) na 15000 - 20000 kilometeov (menjave kao longlife na 30000 ne priporočam!), redna menjava naftnega filtra, ipd. ...
Dizelska vozila so nekako vzržljvejša... narejena so za visoko kilometražo.
Če upoštevaš zgoraj navedene podatke in osnove delovanja turbine...:
- ne tiščat mrzlega, dokler ne pride na delovno temperaturo
- ne ugašat zelo vročega (recimo če ga tiščiš 5 minut 200 po AC in zapelješ na počivališče, počakaš kakšno minutko, dve, da se olje malo ohladi, ker če ga takoj ugasneš se lahko zapeče na ohišje, vitalne dele turbine).
...ne more biti resnejših problemov.
Sicer je tega malo morje napisano na forumu... malo poišči!
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:25 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
čare je napisal/-a:pri bencinarju ti pa lahko odpade zadnja prema...
Hehe, to samo pri 328 in 323.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:41 pm
Napisal/-a mire
Vi to resno glede preme?
Ce ve kdo kaj vec naj napise.
Ta mi je nova....
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:21 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:36 pm
Napisal/-a sašo5
nevermind je napisal/-a:Tudi bencinarji imajo turbino.
kateri? 2002 Tii :P
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:38 pm
Napisal/-a GiGi1985
Če je govora samo o bmw E46, potem je tako;
bencinar nima turbine. Razpon motorjev je; 316 in318 sta 4 valjna, medtem ko od 320 do 330 je 6 valjni. Dizla 318 in 320 z 4 valjna, 330d pa 6 valjni.
kar se tiče motorjev so najbolj cenjeni in vzdržljivi 6 valjni bencinarji, sploh 320 in 323 sta najbolj prodajana zaradi razmerja med močjo, porabo in stroški.
Okvare zadnje preme so samo pri najmočnejših serijah (328 in 330), pri drugih tega ni. Fabrička hiba, preprosto preveč moči in prešvoh karoserija.
Dizli imajo tipične okvare (turbina, lmm, senzorji) in pri 320 z 150 KM so lahko problematične lopute sesalnega kolektorja, zato jih ljudje odstranjujejo, ker če ti jo potegne not, si adijo ob nekaj k euro.

Pri 136 km tega ni.
Ostale okare so ekspanzijska posoda, mrežica airbaga v sedežu, drugega ni oz. se trenutno ne spomnem.
Če ne delaš veliko km priporočam bencinarja, ker so vrhunski, medtem ko dizli niso ravno cenjeni, nekaj zaradi uvoza zgonjenih, nekaj zaradi ne preveč briljantne zasnove.
Več si lahko prebereš na bmwslo.com kjer je ogromno napisanega.
LP
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:40 pm
Napisal/-a čare
Ok jaz sem resno neki brezveze pihnil,ker mi grejo pač taka vprašanja malo na živce (kaj bo crknilo,kdo mi bo poceni zrihtal....)ampak zdele ko sem tole videl??Ma poserjem se jaz na tak avto!Sem mel 126p letnik 83 pa je bla rahlo gnila pa ni ničesar tok zamikalo pa cvikalo in lomilo sam tole pa res??Poserjem se na tole.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:41 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
GiGi1985 je napisal/-a:Okvare zadnje preme so samo pri najmočnejših serijah (328 in 330), pri drugih tega ni. Fabrička hiba, preprosto preveč moči in prešvoh karoserija.
Po večini je pri 323 in 328, vsaj velika večina tukaj ima 323 ali 328:
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... me&page=64
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:50 pm
Napisal/-a sebaveh
Ali niso nekateri imeli probleme tudi z viskozno (?) sklopko v ventilatorju hladilnika? Ali pa je to bilo pri drugem modelu

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:55 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
e39(petka) mislim, da je imela največ težav s tem.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:55 pm
Napisal/-a čare
ma kaj je visko sklopka? Pi.din dim 100€ stroškama to je en tank bencina!A da mi tkole avto zlomi ma sekret res!
P.S.brez zamere ampak tole me je pa res mal ra.pizdilo,ker je treba šparat na materialu.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:59 pm
Napisal/-a black
Čare, a se to dogaja samo pri bencinarjih, al tudi pri dizlih?
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 10:54 pm
Napisal/-a black
No, a kdo drugi ve? Je to tudi pri dizlih problem? Konkretno e46 330cd l.2003
Objavljeno: Po dec 14, 2009 11:11 am
Napisal/-a bmwe46
obcasnigledalec je napisal/-a:e39(petka) mislim, da je imela največ težav s tem.
to pa se ne strinjam z tabo. oče ina že 7let bmw e39 520(150km) pa nima nobenih težav. najpogostejše napake pri bmw mislim da je raztezna posoda (nam je enkrat počila,strošek na dopustu v hrvaški 180evrov) + mrežica za airbeg.
Objavljeno: Po dec 14, 2009 12:06 pm
Napisal/-a SašoP
Bla je glih ena taka debata prejšni tedn na isto temo kokr si jo ti dou, tko da poglej mal še po forumu!
LP