Stran 1 od 4

DPF - off?

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:36 pm
Napisal/-a jvill011
Zivjo!

Sem nov na forumu in imam težave s t.i. DPF (kot berem še zdaleč ne edini).

Vozim Audi A4 letnik 2006, 110000km, 2.0 TDI, BPW motor z DPF. DPF mi povzroča nemalo težav (kljub vsaj 50% vožnji po AC) saj se neprestano maši (tako kaže na armaturni plošči), zato bi ga rad odstranil, pa me zanima, če kdo ve, ali je to kdo pri nas na takem modelu avtomobila že izvedel in za kolikšno (okvirno) ceno bi bilo to izvedljivo...?

Hvala in LP,

Luka

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:41 pm
Napisal/-a peroRS
A si bil na servisu, da ti ga očistijo?
Mislim, da je predvideno vsakih 90.000km (nisem zihr).

lp

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:38 pm
Napisal/-a sašo5
je avto uvožen??? si prvi lastnik???
peroRS je napisal/-a:A si bil na servisu, da ti ga očistijo?
Mislim, da je predvideno vsakih 90.000km (nisem zihr).

lp

se ne čisti.....čisti se s s pomočjo nafte...je nekako "večen"...

P.S prvič slišim, da imajo audi problem z DPF flitrom........pojavljalo se je nekaj malega zaradi neadekvatnega olja in nafte, vendar osamljeni primeri.....kaj in kako je pa z uvoženimi se pa ve....

in ...seveda se da odstranit, le na poblaščenca moraš, ker treba ECU-ju druge parametre vnest....

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 11:30 pm
Napisal/-a peroRS
@sašo: Moja napaka, sem preveril. Kontrola DPF je predvidena na 150.000km, potem pa vsakih 30.000.
Ampak v primeru, da posveti lučka za DPF in kljub malo bolj živahni vožnji ne ugasne, ga je priporočljivo dati očistit, da se odstrani delce olja s por na filtru, da je večja pretočnost oz. potrebno je ročno naredit postopek, ki ga sicer opravlja filter.

Je pa res da tud jz še nisem slišal, da bi ble pri VAG težave z DPF-ji.

Objavljeno: So okt 31, 2009 12:03 am
Napisal/-a jvill011
so kar težave ja, malce se pogleda zadeve v angleščini (anglija, irska) pa je cel kup tega...v nem. pa tudi...avto je uvožen iz nemčije

aja, prisilna (na servisu) regeneracija je bila delana že 2x (po računih prejšnjega lastnika sodeč, na pooblaščencu - Avto Jarc in Autodelta)

Objavljeno: So okt 31, 2009 12:28 am
Napisal/-a sašo5
jvill011 je napisal/-a:avto je uvožen iz nemčije

vse jasno....

P.S koga briga za Anglijo, Irsko ipd... V Slo težav ni, razen, kot sem napisal neadekvatno olje, slaba nafta alias cviček, "milijon" kilometrov....

Objavljeno: So okt 31, 2009 1:34 am
Napisal/-a jvill011
sašo5 je napisal/-a:
jvill011 je napisal/-a:avto je uvožen iz nemčije

vse jasno....

P.S koga briga za Anglijo, Irsko ipd... V Slo težav ni, razen, kot sem napisal neadekvatno olje, slaba nafta alias cviček, "milijon" kilometrov....


"Vse jasno"... :roll:

Prosil sem samo za info v zvezi z odstranitvijo zadeve, ne pa neko pametovanje.

Pa brez zamere...

Objavljeno: So okt 31, 2009 9:35 am
Napisal/-a jay
kaj je jasno sašo ? :lol:

Objavljeno: So okt 31, 2009 10:27 am
Napisal/-a TrijoAdijo
sašo5 je napisal/-a:
jvill011 je napisal/-a:avto je uvožen iz nemčije

vse jasno....

P.S koga briga za Anglijo, Irsko ipd... V Slo težav ni, razen, kot sem napisal neadekvatno olje, slaba nafta alias cviček, "milijon" kilometrov....


O so težave s tem...In po navedbah servisa (pooblaščenega) je to ćisto normalno...kot še marsikaj drugega.. :roll:

LP!

Objavljeno: So okt 31, 2009 12:46 pm
Napisal/-a Jože20
TrijoAdijo je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
jvill011 je napisal/-a:avto je uvožen iz nemčije

vse jasno....

P.S koga briga za Anglijo, Irsko ipd... V Slo težav ni, razen, kot sem napisal neadekvatno olje, slaba nafta alias cviček, "milijon" kilometrov....


O so težave s tem...In po navedbah servisa (pooblaščenega) je to ćisto normalno...kot še marsikaj drugega.. :roll:

LP!


Sam sašo ti si tudi smešn. Audi se nikoli ne pokvari ne, mogoče res, če verjameš v palčke.

Objavljeno: So okt 31, 2009 1:41 pm
Napisal/-a Slicker
na servisu se da regeneracijo samo nardit, ampak če se to dela prepogosto se dpf uniči. pokliči rsr, on ti bo znal pomagat, je to že delal in še vedno avto (Audi a8 ) dela BP.

Objavljeno: So okt 31, 2009 3:06 pm
Napisal/-a sašo5
TrijoAdijo je napisal/-a:O so težave s tem...In po navedbah servisa (pooblaščenega) je to ćisto normalno...kot še marsikaj drugega.. :roll:

"izdaj" ime, ki širi "krivo" vero...

P.S a mogoče misliva na istega Passata črnega 1.9 :?: (ali mogoče na Slavkovega 2.0 samo ta je brez DPF-ja, če se ne motim)....

Objavljeno: So okt 31, 2009 3:11 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
sašo5 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:O so težave s tem...In po navedbah servisa (pooblaščenega) je to ćisto normalno...kot še marsikaj drugega.. :roll:

"izdaj" ime, ki širi "krivo" vero...

P.S a mogoče misliva na istega Passata črnega 1.9 :?: (ali mogoče na Slavkovega 2.0 samo ta je brez DPF-ja, če se ne motim)....


Ne bom izdajal imena, da me ne bo kdo javnega blatenja obtoževal....je pa to en nama dveme zelo poznat pooblaščen servis...mene pa še ene par drugih ljudi....tam ne vidijo več...(raj se drek pišem,kot pa da še kdaj prestopim tisti prag).

Ne..ne gre za passata...Je pa iz VAG kompanije...

LP!

Objavljeno: So okt 31, 2009 5:12 pm
Napisal/-a jvill011
no, kako je s pooblaščenci (verjetno tudi tu obstajajo svetle izjeme) se ve...konkretno lahko povem, da bi mi na Porsche Verovskova zamenjali DPF za 1300 EUR (pri tem je DPF okoli 1100 EUR). V Nemciji sem na spletu zasledil isti del za 50% manj...no comment...

Pa to ni javno blatenje, to je zgolj izražanje mnenja. Kot potrošnik sem do neke mere upravičen do tega...

Objavljeno: So okt 31, 2009 6:51 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Po priporočilih je pametno ščistiti DPF s testerjem ( postopek čiščenja je drugačen in daljši ) pri vsakem rednem servisu. Ker pa pri nas takšno storitev računajo posebej, ali pa redne servise izvajajo lastniki vozil sami - se to izvaja zelo poredko ali nikoli. Samodejno čiščenje DPFja med vožnjo ni temelito in ostanejo v njem trdi delci žvepla, kar posledično zmanjšuje pretok plinov.

Rešitev:
- ročno čiščenje in nato redno čiščenje s testerjem pri vsakem rednem servisu

Lep pozdrav

PS

Ja še to, "sašo" ima prav, da pri vag grupi ni posebnih težav s PDFji, vsaj takšnih ne kot pri drugih znamkah.

Re: DPF - off?

Objavljeno: Sr mar 23, 2011 8:46 am
Napisal/-a gecco
Malo obujem temo: Kako je pa z odstranitivjo DPF in tehničnim?
Predvsem me zanima če je v tejle izjavi (kopirano iz drugega foruma) kaj resnice?
Auto je Euro4, in za Euro4 DPF ni nujen...
Lahko namreč kupiš 147 ali GT ki imata enako mašino kot 159 (sicer 1.9 ampk pri 2.4 situacija ni nič drugačna) razen da sta brez DPFja, pa so vsi trije avti rangirani v Euro4...

Re: DPF - off?

Objavljeno: Sr mar 23, 2011 9:31 am
Napisal/-a roberto-82
kolk je men znano je dpf filter namesto katalizatorja in se sam čisti ampak takrat je na avtu poraba dosti višja .
problemi pa nastanejo takrat ko dpf filter zažene ciklus čiščenja ti ga pa umes prekineš(ugasneš avto)z tem največkrat zj---- dpf filter.Zato je priporočljivo da preden ugasneš avto pogledat na trenutno porabo in ,če je višja počakat da ta pade (usaj tako je pri mojem avtu opel zafira 07l),oz če dobro poslušaš motor veš gdaj se čisti in gdaj ne.Tako so meni na serviso povedali in tega se držim in zaenkrat brez težav avto pa ima 190k km
PS.sem ga pa z testerjem tudi čistil pa je bila takšna dimna zavesa kot bi se avto užgal.lp

Re: DPF - off?

Objavljeno: Sr mar 23, 2011 9:35 am
Napisal/-a gecco
roberto-82 je napisal/-a:kolk je men znano je dpf filter namesto katalizatorja in se sam čisti ampak takrat je na avtu poraba dosti višja .
problemi pa nastanejo takrat ko dpf filter zažene ciklus čiščenja ti ga pa umes prekineš(ugasneš avto)z tem največkrat zj---- dpf filter.Zato je priporočljivo da preden ugasneš avto pogledat na trenutno porabo in ,če je višja počakat da ta pade (usaj tako je pri mojem avtu opel zafira 07l),oz če dobro poslušaš motor veš gdaj se čisti in gdaj ne.Tako so meni na serviso povedali in tega se držim in zaenkrat brez težav avto pa ima 190k km
PS.sem ga pa z testerjem tudi čistil pa je bila takšna dimna zavesa kot bi se avto užgal.lp


Hvala ampak to vse vem. Jaz bi ga rad dal ven (fizično) in me samo zanima kako bo potem na tehničnemu? Bo imel avto probleme z izpuhom, se lahko možje tm spotaknejo ko bovo spodaj vidli da manjka? Izkušnje, če jih ima kdo?

Re: DPF - off?

Objavljeno: Sr mar 23, 2011 4:28 pm
Napisal/-a nevermind
Pri nekaterih novih avtih je DPF za doplačilo. Tako, da na tehničnem pomoje nebi kaj komplicirali. Glede plinov pa nevem.

Re: DPF - off?

Objavljeno: Sr mar 23, 2011 6:01 pm
Napisal/-a roberto-82
ampak če avto nima dpf ima katalizator. No usaj tako si jaz to predstavljam :D :D Če ga odstraniš se bo pomojem na tehničnem vidlo.
PS. tako predvidevam :D :D