Stran 1 od 1
Golf 3 zamakanje pri zadnji luči
Objavljeno: To nov 03, 2009 12:15 pm
Napisal/-a Skubic
Pozdravljeni!
Imam problem z vodo oziroma vdiranjem le-te v notranjost pri zadnji desni luči. Voda se nabira pri notranji strani žarnic (snemljivi del), v tistem kotu kjer je prostor za meglenko, in sicer pri tesnilu. Imam občutek, da priteče pri odprtini med streho in prtljažnikom in potem dol do luči in na zgornji strani luči pride noter. Zamenjal sem luč (sicer med dežjem in je bilo še od prej mokro) ampak se mi zdi da ne pomaga. Tesnilo je celo.
Sumim, da morda priteče zgoraj, kjer je guma in pod njo kabli od gretja šipe in podobno.
Ali pa morda lahko priteče pri strešnem oknu? Vem, da gresta dve odtočni cevki dol proti sprednjim vratom, pa me zanima, ali gre kakšna tudi nazaj in je morda kje zamašeno ali kaj...?
To se dogaja samo pri desni luči, na levi strani nič. Niti stara niti nova luč nista počeni, saj voda ne priteče z zunanje strani ampak z notranje!
Gre se pa za golfa 3 GTI letnik 1996, ima strešno okno.
Prosim za pomoč, saj vreme ni naklonjeno mojemu problemu!
LP
Re: Golf 3 zamakanje pri zadnji luči
Objavljeno: To nov 03, 2009 12:48 pm
Napisal/-a tristan01
Skubic je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam problem z vodo oziroma vdiranjem le-te v notranjost pri zadnji desni luči. Voda se nabira pri notranji strani žarnic (snemljivi del), v tistem kotu kjer je prostor za meglenko, in sicer pri tesnilu. Imam občutek, da priteče pri odprtini med streho in prtljažnikom in potem dol do luči in na zgornji strani luči pride noter. Zamenjal sem luč (sicer med dežjem in je bilo še od prej mokro) ampak se mi zdi da ne pomaga. Tesnilo je celo.
Sumim, da morda priteče zgoraj, kjer je guma in pod njo kabli od gretja šipe in podobno.
Ali pa morda lahko priteče pri strešnem oknu? Vem, da gresta dve odtočni cevki dol proti sprednjim vratom, pa me zanima, ali gre kakšna tudi nazaj in je morda kje zamašeno ali kaj...?
To se dogaja samo pri desni luči, na levi strani nič. Niti stara niti nova luč nista počeni, saj voda ne priteče z zunanje strani ampak z notranje!
Gre se pa za golfa 3 GTI letnik 1996, ima strešno okno.
Prosim za pomoč, saj vreme ni naklonjeno mojemu problemu!
LP
Pozdravljen, težavo boš odpravil tako, da postaviš avto na suho, snameš luč presušiš vse skupaj in sestaviš suho nazaj. Če si imel pod tesnilom vlago je voda našla pot v luč pod tesnilom (sem imel podobne probleme na Twingu). Pomaga tudi če tesnilo lepo očistiš in namažeš z mastjo. Preverjeno tesni.
Lp Tristan01
Re: Golf 3 zamakanje pri zadnji luči
Objavljeno: To nov 03, 2009 1:17 pm
Napisal/-a Skubic
tristan01 je napisal/-a:Pozdravljen, težavo boš odpravil tako, da postaviš avto na suho, snameš luč presušiš vse skupaj in sestaviš suho nazaj. Če si imel pod tesnilom vlago je voda našla pot v luč pod tesnilom (sem imel podobne probleme na Twingu). Pomaga tudi če tesnilo lepo očistiš in namažeš z mastjo. Preverjeno tesni.
Lp Tristan01
Misliš, da je vzrok to, da je vsa ta voda še od prej? Trenutno nimam časa, da bi polival avto in opazoval če nova voda še prihaja, ampak verjetno bo to potrebno...
S kakšno mastjo pa to mažeš, ker je taka pena kok kakšen "armafleks" ?
Hvala za pomoč
Objavljeno: To nov 03, 2009 1:54 pm
Napisal/-a madpanter
Mana golfov. Pri moji trojki je bilo to na levi luci isto smo meli na golf 2 problem. Vzel sem tanek sveder, snel luč dol in z spodnje strani navrtal male luknjice. Od takrat naprej nikoli več ni bilo problemov. Gre se zato da nekje neki malo odstopi neka reža in teče notri v lampo in ko se dost napolni ta lahko teče notri v prtljažnik. Tako da moj nasvet ne odkrivaj tople vode ampak previdno z tankim svedrom z spodnje strani kjer se prozorna plastika stika z črno navrtaš 2-3 luknjice in si rešil zadevo.
L.P.
Objavljeno: To nov 03, 2009 4:28 pm
Napisal/-a Skubic
Pa misliš da je to zagotovo rešitev problema? Kje natančno pa si naredil ta odtok, na spodnji strani luči al kako? Ker si ne predstavljam najbolj, glede na to da pri meni pride voda noter pri tisti peni v spodnjem vogalu...
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 10:51 am
Napisal/-a tristan01
Ok to je druga možnost, da je zunanji "stekleni" del odstopil od plastičnega ohišja in tam nekje zamaka. Preveri oboje. Žal je iskanje takšnih napakic zelo dolgotrajno delo. Za vodo v avtomobilu je dovolj majhna luknjica, ki je s prostim očesom neopazna. Preveri seveda oboje. Snemi luč in poglej ali je pod tesnilom mokro. Potem pa preveri še če pušča kakšen spoj na luči.
Glede masti - tesnilo lahko namažeš s kakršno koli mastjo (ne svinjsko ampak za podmazovanje). Malenkost zmehča tesnilo da bolje tesni in ga zalepi na suho podlago.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 1:03 pm
Napisal/-a Ivan36
To je men na Sierri puščalo pa sem snel luči in očistil pleh ter gumi tesnilo pol pa še silkonski kit namazal gor samo ne na tesnilo na luč zgoraj, da ni spet not teklo

Objavljeno: Sr nov 04, 2009 1:54 pm
Napisal/-a madpanter
nažalost nimam slikano, avto sem pa tudi prodal. Snami dol luč pa poslikaj z spodnje strani pa ti bom označil kje sem prevrtal. Jaz sem mel vsak naliv polno luč in hvala bogu da ni kakih kontaktov nardilo

potem sm pa znoru pa prevrtal in sem imel mir. Če najdm kako pametno sliko na netu označim kje sem prevrtal pa jo prilepim
EDIT:
Evo približno nakazano:
Tam na levi lampi je z plavo označeno koliko vode sem imel ponavadi notri.
Z rumeno na spodnjem delu je oznaceno kje sem luknjice naredil in zgoraj obkroženo stik prozorne plastike z črno. Snami dol lampi in preveri dobro kje je stik in kje je voda in povrtaš cca 5mm globoko tam in si rešel problem, vzameš pa cca 2-3mm debel sveder tako da se ne zabaše luknjica takoj z kako nesnago. Če se pa zamši pa zraven te zvrtaš še eno luknjico da jo povečaš
L.P.
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 3:38 pm
Napisal/-a Skubic
Hja, verjetno se nisem dobro izrazil oziroma opisal težave.. Meni voda ne teče v luč. Znotraj je luč popolnoma suha. Če pogledamo luč z zadnje strani, tam kjer se sname celotna plošča z žarnicami, se vidi okrog tesnilo (pena). In meni voda pride noter pri tesnilu na spodnji strani! In ker voda ne teče navzgor to pomeni, da pride noter pri zgornjem robu luči (tesnilo) in priteče na dno, kjer udari ven. Nekako sem poskusil označiti na sliki....
Moral bom počakati do vikenda in ponovno zalivati s šlaufom in poskušati...
Hvala vseeno za pomoč vsem!
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 4:51 pm
Napisal/-a tristan01
Skubic je napisal/-a:Hja, verjetno se nisem dobro izrazil oziroma opisal težave.. Meni voda ne teče v luč. Znotraj je luč popolnoma suha. Če pogledamo luč z zadnje strani, tam kjer se sname celotna plošča z žarnicami, se vidi okrog tesnilo (pena). In meni voda pride noter pri tesnilu na spodnji strani! In ker voda ne teče navzgor to pomeni, da pride noter pri zgornjem robu luči (tesnilo) in priteče na dno, kjer udari ven. Nekako sem poskusil označiti na sliki....

Moral bom počakati do vikenda in ponovno zalivati s šlaufom in poskušati...
Hvala vseeno za pomoč vsem!
Ni kaj razmišljat, tesnilo med lučjo in pločevino ni ok. Kot sem ti prvič svetoval, vse razdri, očisti in posuši, preglej tesnilo, namaži z mastjo in sestavi pa bo sve ok. Pazi da vijake ki držijo luč zategneš dovolj, vendar jih ne polomi. Pri starih avtomobilih se to rado zgodi če snameš luč. Tesnilo je preperelo in zdelano, ko razdreš pa popusti. Namesto masti lahko uporabiš tudi kakšno tesnilno maso, vendar bo potem luč za vedno pritrjena na karoserijo.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 7:07 pm
Napisal/-a Skubic
tristan01 je napisal/-a:
Ni kaj razmišljat, tesnilo med lučjo in pločevino ni ok. Kot sem ti prvič svetoval, vse razdri, očisti in posuši, preglej tesnilo, namaži z mastjo in sestavi pa bo sve ok. Pazi da vijake ki držijo luč zategneš dovolj, vendar jih ne polomi. Pri starih avtomobilih se to rado zgodi če snameš luč. Tesnilo je preperelo in zdelano, ko razdreš pa popusti. Namesto masti lahko uporabiš tudi kakšno tesnilno maso, vendar bo potem luč za vedno pritrjena na karoserijo.
LP Tristan01
Ko sem nazadnje rihtal tesnilo (ga zalimal) je bilo vredu in zelo malo vode. Potem sem mislil da je stvar uredu (ker sem zasilikoniral še špranjico pri klučavnici) in operem avto in ponovno voda. Odmontiram luč, vidim da teče gor pri tesnilu (kot sem opisal) in razmišljam kaj bi naredil in med tem montiram luč nazaj - in naredim to na kar si opozoril - OdLOMIM ENGA OD TREH VIJAKOV! Pada dež, notri polno vode... zamenjam luč (z rabljeno, tesnilo popolnoma uredu) in še zmeraj zamaka. Ampak kot sem že omenil, pod dežnikom sem vse skupaj prešraufal ker sem mislil, da je vzrok samo premalo pritrjena luč. In je zadeva ista.
Po mojem ni kaj več odkrivat tople vode, počakat do vikenda da opravim test z zalivanjem in kontrolo in to je to!
Ni mi pa jasno, zakaj sedaj od enkrat takšno zamakanje, prej pa malenkostno... Očitno je prišla na dan kakšna manjša napaka, ki se je sedaj sprelevila v veliko

Objavljeno: Ne nov 08, 2009 9:00 pm
Napisal/-a Skubic
No evo, vikend je mimo, upam da tudi moje težave z zamakanjem... Skratka, v soboto sem potem ponovno razdiral avto. Najprej sem odšraufal luč, sčistil tesnilo in luč in pleh na avtu, vse skupaj posušil, tesnilo malo namazal z mastjo in sestavil skupaj. Špricam, zalivam vse mogoče - ni sledu o vodi. Potem pa operem avto - bolj na hitro - ampak pač ga operem oziroma dam čez celoten postopek. Pogledam noter in vidim:
Voda pride nekje na spodnji rob, kjer luč "stoji" in se jo nabere toliko, da potem priteče v notranjost - ni mi jasno kako. Skratka nisem vedel kaj, zato dam luč še enkrat dol in okrog zasilikoniram:
Potem sem zadevo pustil pri miru, da se je vse skupaj posušilo. Kaj sem dosegel še nisem preizkusil, bomo videli v tem tednu kaj bo. Upam da vode ne več
Premišjujem pa, zakaj se to doagaja samo na tej strani, ker tesnilo tesni uredu in vse je narejeno kot mora biti. Potem sem malo gledal razmake in odprtine na levi in desni strani (med lučjo in plehom) in so minimalna odstopanja, vendar je kak mm razlike, kar lahko pomeni, da je bil avto kaj rihtan (

). Upam pa da ne.
Pa lep pozdrav in hvala za pomoč.