Stran 1 od 1
TDI-vrže mi ga v zasilni program
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 11:28 am
Napisal/-a MATEJ KOSIC
zdravo,imam audija a4 letnik 97,tdi s 81kw,imam sledeči problem,v glavnem če mi gredo obrati preko 3000 mi ga vrže v zasilni program,drugače se s tem ne obremenjujem preveč ker sem miren voznik,in nimam velikokrat toliko obratov,je pa lahk včasih tut nevarno če prehitevaš ter ga poteraš 3000 in nikamor več ne gre,......z avtom sem drugače zelo zadovoljen,ima 320 tisoč km,....takoj vžge,ne pije olja,z enim tankom naredim 1200km,,,se pravi poraba je približno 5.2.,,,,se pa tako vozim že 30 tisoč km, kolikor dolgo imam avto,,,je to mogoče tisti agr ventil,,,se da to kej spucat al novo treba kupit,,,v glavnem kaj bi bila lahko težava in kako jo najceneje odpravit,hvala za odgovore
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 11:32 am
Napisal/-a Scorp84
Tukaj boš veliko različnih odgovorov dobil, kaj bi bilo. Vsi lahko ugibajo, avto pa zaradi več vzrokov gre v zasilni program. Najbolj zanesljivo je iti na tester, ki ti bo povedal kje je težava.
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 12:05 pm
Napisal/-a sašo5
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 12:14 pm
Napisal/-a MATEJ KOSIC
zelo ugoden tale LMM ,...sam ni to k sm že z dveh drugih na mojga prestavu pa je isto delal,...
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 12:24 pm
Napisal/-a ronnie
Izmeriti tlak turbine > lopatice morebiti štekajo
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 12:43 pm
Napisal/-a abbe
ronnie je napisal/-a:Izmeriti tlak turbine > lopatice morebiti štekajo
nima lopatic ker nima variabilne turbine.
dj ga na tester bo najceneje pa najbltocn bo
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 12:49 pm
Napisal/-a Templar
Sicer nisem mehanik ampak po moje gre za zapacano turbino ali okvarjen senzor tlaka ali oboje. Če je zapacana turbina ti preveč nabije pritisk v določenih obratih in računalnik ugasne zadevo. Če pa je senzor pa gre za normalno delovanje turbine vendar pa od določene vrednosti naprej ne zaznava pravilno in sporoči da je prišlo do napake, ki je sicer ni ampak on tega ne ve in ugasne.
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 12:56 pm
Napisal/-a adis
tu je lahko 1001 težava...pojdi na tester in boš hitro ugotovil kaj je in kaj ni....
ne poslušaj drugih češ "lahko je ta ali ta senzor" da ne boš tako kot jaz zamenjal po nepotrebnem en kup senzorjev in si ustvaril samo strošek
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 2:53 pm
Napisal/-a Mgajvr
se strinjam . najprej priklop na tester. lahko pa še poveš s kje si, da ti lažje svetujemo kako pa kaj naprej, kam it da bo poceni. ker uradni servisi znajo to mastno zaračunat
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 3:54 pm
Napisal/-a Templar
Glede na to da avto ni toliko nov se ga da priklopit tudi pri kakemu nepooblaščenemu mehaniku s primernim testerjem, nekateri to naredijo zastonj.
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 4:14 pm
Napisal/-a MATEJ KOSIC
ja najbolš d ga pelem na računalnik,pa se bo točno vidl,....hvala
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 4:22 pm
Napisal/-a sašo5
MATEJ KOSIC je napisal/-a:ja najbolš d ga pelem na računalnik,pa se bo točno vidl,....hvala
saj to je en "hec" ker vprašanje ČE bo kaj pokazalo; ali pa bo cel kup napak, ki so se posledično pojavile zaradi......rec. Boshcpumpe....
Objavljeno: Pe nov 06, 2009 6:07 pm
Napisal/-a im nobody
abbe je napisal/-a:ronnie je napisal/-a:Izmeriti tlak turbine > lopatice morebiti štekajo
nima lopatic ker nima variabilne turbine.
dj ga na tester bo najceneje pa najbltocn bo
afn ima variabilno turbino

Objavljeno: Po nov 09, 2009 9:30 pm
Napisal/-a MATEJ KOSIC
težavo smo odpravili,...gumijasta cevčica za podtlak je bila počena,tako da odlično d ni kakšen več problem,,do 600tisoč mora zj jt,....... :

Objavljeno: Po nov 09, 2009 9:41 pm
Napisal/-a drift.king
MATEJ KOSIC je napisal/-a:težavo smo odpravili,...gumijasta cevčica za podtlak je bila počena,tako da odlično d ni kakšen več problem,,do 600tisoč mora zj jt,....... :

hehe dobri teli audijevi dizli