Stran 1 od 2

Avto in olje

Objavljeno: So nov 07, 2009 10:37 am
Napisal/-a sedLshakk
Le pozdrav.
Imam VW 1.4 16V in ima eno veliko težavo. Pije mi ogromno olja!! Dolivati ga moram skoraj vsakih 21 dni :s.. Kaj bi lahko bilo narobe in koliko približno bi me stalo popravilo (če se sploh da popravit)?

Hvala!

Objavljeno: So nov 07, 2009 10:44 am
Napisal/-a ervin30
če pije dosti olja je mašina hin

Objavljeno: So nov 07, 2009 10:51 am
Napisal/-a lisko
ervin30 je napisal/-a:če pije dosti olja je mašina hin


Tako spet ni.....je pa res da bo potrebno malo večje popravilo, če kje ne pušča.

Re: Avto in olje

Objavljeno: So nov 07, 2009 11:04 am
Napisal/-a Jože20
sedLshakk je napisal/-a:Le pozdrav.
Imam VW 1.4 16V in ima eno veliko težavo. Pije mi ogromno olja!! Dolivati ga moram skoraj vsakih 21 dni :s.. Kaj bi lahko bilo narobe in koliko približno bi me stalo popravilo (če se sploh da popravit)?

Hvala!


Navadi se, skorj normaln pojav pri starejših letnikih bencinskih VAG motorjev.

Kater letnik je pa je?

Objavljeno: So nov 07, 2009 11:05 am
Napisal/-a sedLshakk
lisko je napisal/-a:
ervin30 je napisal/-a:če pije dosti olja je mašina hin


Tako spet ni.....je pa res da bo potrebno malo večje popravilo, če kje ne pušča.


pušča ne ker taj bi bli madeži ne?

Objavljeno: So nov 07, 2009 11:18 am
Napisal/-a Vz_ace
če ti ga toliko kuri, ti mora avto kar precej modro "kaditi"?

Objavljeno: So nov 07, 2009 11:49 am
Napisal/-a sedLshakk
Vz_ace je napisal/-a:če ti ga toliko kuri, ti mora avto kar precej modro "kaditi"?


Ja je dokaj modro... res newm kaj naj naredim :(

Objavljeno: So nov 07, 2009 11:56 am
Napisal/-a pskoda
Taflončki, kompresiski obročki

Objavljeno: So nov 07, 2009 11:56 am
Napisal/-a Vz_ace
Ja razdreti boste morali motor. mogoče pred tem samo še preveriti kompresijo na vseh valjih. lahko da so batni obročki slabi (kateri počil?), obrabljeni valji, ali otrdeli tefloni.

koliko ima avto prevoženih km? kako se pelje?

Objavljeno: So nov 07, 2009 12:06 pm
Napisal/-a sedLshakk
Vz_ace je napisal/-a:Ja razdreti boste morali motor. mogoče pred tem samo še preveriti kompresijo na vseh valjih. lahko da so batni obročki slabi (kateri počil?), obrabljeni valji, ali otrdeli tefloni.

koliko ima avto prevoženih km? kako se pelje?


Avto sem kupil pred kratkim.. Prevoženih naj bi mev 140.000 km..zdaj če niso kilometri zbiti (nerealni). Avto se drugače pelje super pa vse, samo to z oljem je velik problem.

Objavljeno: So nov 07, 2009 1:17 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Standard pri 1.4 16V, zmeri kompresijo, so (najbrš) obročki hin. Generalna je... ...nekje 1k€ ? (približno, pri vaškem mehaniku).

Objavljeno: So nov 07, 2009 7:29 pm
Napisal/-a abcabc
Men ga tud accent sisne tam okol 5 litrov na 10.000km pa avto dela čist normalno.
Sam dolivam ga in vozim, dokler bo šel bo, ko bo pa crknil pa sam po druzga.

Mogoče maš teflone slabe.
lp

Objavljeno: So nov 07, 2009 7:30 pm
Napisal/-a abcabc
LinuxFuter je napisal/-a:nekje 1k€ ? (približno, pri vaškem mehaniku).


Niti pod razno 1000 evrov generalka pol manj pa sigurno.

Objavljeno: So nov 07, 2009 7:35 pm
Napisal/-a xsara
malo premisli, če se stroškovno splača kaj rihtat,mogoče bi ga bilo bolj smiselno prodati............sicer pa je to tvoja odločitev.......

Objavljeno: So nov 07, 2009 7:44 pm
Napisal/-a lancia hf
Za 1000e moraš peljati h zlatarju, ne pa vaškemu mehaniku. Ko sem jaz na delti menjal teflone leto nazaj, sem za komplet (10 teflonov) dal 12e, so isti kot od Stilota, in za tesnilo glave in 2x pokrov ventilov še cca 30e. Kupljeno je pa bilo vse pri pooblaščencu za vozila Fiat,Alfa,Lancia. Tako da nevem kašno ogromno odstopanje cen za nemce niti nemore biti.

Objavljeno: So nov 07, 2009 7:50 pm
Napisal/-a LinuxFuter
lancia hf je napisal/-a:Za 1000e moraš peljati h zlatarju, ne pa vaškemu mehaniku. Ko sem jaz na delti menjal teflone leto nazaj, sem za komplet (10 teflonov) dal 12e, so isti kot od Stilota, in za tesnilo glave in 2x pokrov ventilov še cca 30e. Kupljeno je pa bilo vse pri pooblaščencu za vozila Fiat,Alfa,Lancia. Tako da nevem kašno ogromno odstopanje cen za nemce niti nemore biti.


Kaj pa malo večji bati (honaje), brušenje cilindrov, obročki, glavni in ojnični ležaji, torej prava generalna, ne sm druga dihtnga glave pa novi tefloni.

Objavljeno: So nov 07, 2009 7:57 pm
Napisal/-a lancia hf
LinuxFuter je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Za 1000e moraš peljati h zlatarju, ne pa vaškemu mehaniku. Ko sem jaz na delti menjal teflone leto nazaj, sem za komplet (10 teflonov) dal 12e, so isti kot od Stilota, in za tesnilo glave in 2x pokrov ventilov še cca 30e. Kupljeno je pa bilo vse pri pooblaščencu za vozila Fiat,Alfa,Lancia. Tako da nevem kašno ogromno odstopanje cen za nemce niti nemore biti.


Kaj pa malo večji bati (honaje), brušenje cilindrov, obročki, glavni in ojnični ležaji, torej prava generalna, ne sm druga dihtnga glave pa novi tefloni.


Pri novejših avtomobilih v vrednosti do cca 5k, se ti za tak poseg z računico niti slučajno ne sezide.

Objavljeno: So nov 07, 2009 9:45 pm
Napisal/-a joztom
Najboljši kompleti so Elring (Mrak). Če ti dajo tak predračun za 1000€ ga pelji na prešanje.

Objavljeno: So nov 07, 2009 9:55 pm
Napisal/-a sedLshakk
ja če bo cena prevelika se bom itak odloču za prodajo :)..

Bomo vidli kaj bo v torek povedav mehanik..vam sporočim :)

Hvala!!

Objavljeno: So nov 07, 2009 9:58 pm
Napisal/-a Pitu
Gre v tej zadevi za modrega Golfa?