Stran 1 od 1
KAKŠEN ANTIFRIZ V ALLROADA?
Objavljeno: So nov 07, 2009 12:56 pm
Napisal/-a Pitu
...
Objavljeno: So nov 07, 2009 12:56 pm
Napisal/-a sašo5
G 12 (rdeče barve) in nobeno drugo
Objavljeno: So nov 07, 2009 1:18 pm
Napisal/-a Pitu
...
Objavljeno: So nov 07, 2009 1:24 pm
Napisal/-a nevermind
Predvidevam, da je to to:

Objavljeno: So nov 07, 2009 1:30 pm
Napisal/-a Pitu
...
Objavljeno: So nov 07, 2009 1:39 pm
Napisal/-a damjan
velja ja....G12 varianta je kul
Objavljeno: So nov 07, 2009 4:13 pm
Napisal/-a čare
Pitu ta ki si ga nalimal je OK nikakor pa ne dajate v avtomobile petrolovga antifriza,ker je preagresiven (za kakšen dcl dolit je ok ),pri nas (LPP )so do tega prišli po 20 letih ko je že vse scalo...
Objavljeno: So nov 07, 2009 5:55 pm
Napisal/-a lumpii
Mene bi bolj "sasekiralo" zakaj manjka voda!!!! Noter daš še vedno lahko kak antifriz, ki je pač po priporočilih ali predpisan. Da ni kako sranje z glavo motorja???
Objavljeno: So nov 07, 2009 6:16 pm
Napisal/-a xsara
lumpii je napisal/-a:Mene bi bolj "sasekiralo" zakaj manjka voda!!!! Noter daš še vedno lahko kak antifriz, ki je pač po priporočilih ali predpisan. Da ni kako sranje z glavo motorja???
x2, dober zdaj veš kater antifriz gre notr, sam to je bolj drugotnega pomena, prvo raje ugotovi zakaj ti zmanjkuje antifriza, je zanič tesnilo glave, ti kje cevi puščajo, hladilnik preluknjan?............navsezadnje je trenutno najmanj pomembno kater antifriz gre notr, najpomembnejši je razlog izginjanja hladilne tekočine...........
Objavljeno: So nov 07, 2009 9:49 pm
Napisal/-a joztom
Večino škode delajo termostati, ki zatajijo in povzročijo najprej da vodo ven zabriše, nato pokanje pečic v kabini ali cevi ali kiler prebije. Seveda voda sama najde najšibkejši člen. Poškodbe glave slediji šele potem in so redke, vsekakor pa sledijo če vodo ven zmeče.
Objavljeno: So nov 07, 2009 9:53 pm
Napisal/-a Pitu
...
Objavljeno: So nov 07, 2009 10:16 pm
Napisal/-a lumpii
Pitu je napisal/-a:Ubistvo ne verjamem,da bi kje spuščal antifriz,cevi so vse cele,hladilnik tudi,niti ni nikjer "mokro" oz. da bi bila kakršnakoli sled za njim...Zdaj neke krize ni bilo v zvezi z pomankanjem,ga pač je manjkalo prav toliko,da je posvetila lučka... Bom pa tudi malo bolj pozoren če kam izginja tekočina,oz. bom tako prej ko slej videl...Ampak ne verjamem...Ker odkar sem kupil avto niti nisem bil ekstra pozoren na antifriz....
Sej glih v tem je fora da ne pušča antifriz nikjer, kjer bi ti opazil.
Pušča v blok motorja in ga meša z oljem.....Lahko je samo tesnilo na glavi hin....če si ga tlje "grel" zvije glavo, ali pa poči blok motorja......to je pa itak največja tema k se lahko naredi na motorju.
Objavljeno: So nov 07, 2009 10:24 pm
Napisal/-a Pitu
...
Objavljeno: So nov 07, 2009 10:37 pm
Napisal/-a lumpii
Pitu je napisal/-a:Na to nisem niti pomislil,...Uglavnem sem dolil do maximuma nazaj in bom počakal en čas,če se bo spet lučka prižgala potem vem,da je nekaj narobe.
Ker avta nimam dolgo in takrat tudi nisem gledal količine antifriza me sedaj še ne napada panika,če pa se bo ponovilo pa bo štala

Ti motorji so kar občutljivi na pregrevanje.....pa že po naravi pokvarljivi. Kar pri dostih je bil hin blok motorja. ( isto kot pri omegah 2.5d in bmw 2.5tds) .
Malo počekiraj, kaj se dogaja z izpuhom, če je bel.....sploh potem ko je avto segret na delovno temperaturo...če kadi belo je štala. Preveri tudi čep za dolivanje olja, če se slučajno kaj "zenfa" nabira, oziroma preveri v vodi, če je kak masten madež.
Audiji z 2.5 dizel motorjem so tudi veliko cenejši kot 1.9d...vasj po 2-3 letih
Objavljeno: Ne nov 08, 2009 8:57 am
Napisal/-a Pitu
...