Stran 1 od 1
Golf IV - težko vžge
Objavljeno: Po nov 09, 2009 12:53 pm
Napisal/-a keric
Imam Golfa IV, 1,9 tdi letnik 1998. Prevoženih ima 220000 km. Ko je motor segret oz.vroč težko vžge oz. golgo vergla. Sem napisal po domače da je bolj razumljivo. Bi kdo vedel kaj bi lahko bilo narobe?
Objavljeno: Po nov 09, 2009 5:50 pm
Napisal/-a sacrifice
opažam da je karnekaj problemov s tem, prvo daj na tester, drugo probaj izklopit kabel ki pride na konektor za vodo na glavi-kabel za kontrolo gretja svečk pa boš videl kako bo potem. Recimo pri meni je bil najhujši možni vzrok počena glava in je teško užigal ko je bil topel.
Objavljeno: Po nov 09, 2009 6:23 pm
Napisal/-a Mgajvr
še posebej težavni so 110 kojnski motorji. večina kar jih poznam, so z avti sicer zelo zadovoljni, le z vžiganjem imajo težave. včasih vžge v prvo, včas vergla par sekund, se pa zgodi tudi da tik preden vžge, motor zelo potrese.
Objavljeno: Po nov 09, 2009 6:46 pm
Napisal/-a baucek
Ta tema je drugače že bila velikokrat predebatirana - rešitev je RSR.
Objavljeno: To nov 10, 2009 6:53 am
Napisal/-a keric
Tako kot je Mgajvr napisal. Baucek, kaj to pomeni RSR?
Objavljeno: To nov 10, 2009 7:02 am
Napisal/-a Dj Big
keric je napisal/-a:Tako kot je Mgajvr napisal. Baucek, kaj to pomeni RSR?
To je pa chip tuning, nima veze s tem

mal se je pohecal
Objavljeno: To nov 10, 2009 7:03 am
Napisal/-a im nobody
to je podjetje v lj ki ti lahko to uredi...drugače mam pa jz tudi 110 konjeskega dizla...to težavo smo pa rešili tako da enostavno vežeš upor na senzor in je to to

Objavljeno: To nov 10, 2009 7:04 am
Napisal/-a im nobody
Dj Big je napisal/-a:keric je napisal/-a:Tako kot je Mgajvr napisal. Baucek, kaj to pomeni RSR?
To je pa chip tuning, nima veze s tem

mal se je pohecal
ni se nič pohecal....
Objavljeno: To nov 10, 2009 7:13 am
Napisal/-a Dj Big
im nobody je napisal/-a:Dj Big je napisal/-a:keric je napisal/-a:Tako kot je Mgajvr napisal. Baucek, kaj to pomeni RSR?
To je pa chip tuning, nima veze s tem

mal se je pohecal
ni se nič pohecal....
Srčno se opravičujem

jst sm zajebu čist sm pozabu da oni drkajo po compu avtomobila, in nastavljajo vžig in to okoli elektronike

Objavljeno: To nov 10, 2009 9:43 am
Napisal/-a keric
A mi lahko kdo prosim napise tocna navodila kaj naredit, na koga naj se obrnem, koliko stane popravilo.
hvala lepa
Objavljeno: To nov 10, 2009 10:15 am
Napisal/-a joztom
Jaz nisem Vagovec in govorim na pamet, je pa težava v sinhronizaciji vžiganja in dovoda nafte. Vzrok je prepočasno vrtenje za prednastavljen prag odpiranja in signalizacija ne odpre goriva. V programskih hišah kot RSR v ECUju prestavijo točko odpiranja na nižje obrate. To je znano VAGova težava, po opešanju zaganjača in kablovja je to vedno izraziteje.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 8:38 am
Napisal/-a karman
Keric, tole bo pravi naslov za tvoje težave.
http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/napake.php
LP, karman
moj problem s tdi 90KM
Objavljeno: So mar 06, 2010 8:23 pm
Napisal/-a deni__46
živjo! zanima me če kdo pozna rešitev za mojega golfa tdi 90 KM (1998 letnik) ravno tako mi slabo vžiga ampak ni odvisno od segretosti motorja. včasij je segret in užiga odlično potem ko je ugasnjen par ur moraš vrglat 5-7 sekund da vžge. včasih mrzel včasih topel.

sem že zamenjal ventil na bocsh pumpi, grelne svečke, filter nafte tudi... kaj bi lahko bilo? hvala za odgovore!
Objavljeno: So mar 06, 2010 8:40 pm
Napisal/-a traktorist
Živjo, tud moj oče ma pri 90 KM isti problem. Zanima me kakšen upor ia na kateri senzor (senzor temperature na glavi? Dobrodošla kakšna slika ali dober opis rešitve z uporom, kot je napisal nobody. Hvala in lp.
golf n dela
Objavljeno: Če mar 11, 2010 10:00 pm
Napisal/-a deni__46
zdej smo malu poštimli in za slab užig so ble krive grelne svečke. ker pa tudi nima moči nad 3.000 obrati in je končna prb. 140km/h sem zamenjal vse preparele cevkice za podtlak turbine, in dal drug senzor za pretok zraka ampak je delovanje isto. npr. tretja brzina v klanec potegne do 3.000 obratov nato ga zamori za nekaj sekund, pa spet malo potegne, pa ga spet zamori... na avtocesti tudi ne prideš čez 150km/h... ima kdo kakše ideje kaj bi lahko bilo? gre pa za golf 4 1.9TDI 90KM hvala za odgovore!
lp!
Objavljeno: Če mar 11, 2010 10:05 pm
Napisal/-a Mgajvr
tukej je loh edin še napaka na LMM
lmm?
Objavljeno: Če mar 11, 2010 10:13 pm
Napisal/-a deni__46
LMM... to pride za zračnim filtrom ne? sem ga menjal. mi ga je posodil en ki mu dela vse dobro ampak pri meni je še vedno isto... kaj pa erg ventil? bi lahko bilo to?