Stran 1 od 2
Peuegot 106 s16
Objavljeno: To nov 10, 2009 5:31 pm
Napisal/-a Fongy
Živjo sem nov na forumu. imam pa en problem ,no uprašanje?
Pri mojem peugeotu 1.6 16v, mi pri dalši voznji in visoki temparaturi, meče z mašine olje. Nekateri pravijo da ni v motorju kompresije in da bi bilo potrebno zamenjati obročke na batih. Nekateri pa da s tem ne bom naredil nič in da bo ces cas stvar ista , da bodo obročki ratali ovalni in da bi bilo potrebno menjati cele ate obročke postružit,....itd
Prosim če mi svetujeti in mi date nasvet, radi bi popravil to stvar in tudi življensko dobo avto , ki je moj sanski. Hvala
http://www.shrani.si/f/2C/Mi/z49M113/27062009737.jpg
http://www.shrani.si/f/K/2T/2DsfkaNr/01072009756.jpg
Objavljeno: To nov 10, 2009 5:49 pm
Napisal/-a čare
A to ti čez šipko meče olje??Če ti čez šipko potem najprej preveri prehodnost odduška da ni zamašen in ti na podlagi tega porine ven šipko in pljuska olje ven.Če avto ne kadi plavo in ne rabi olja drugače kot da ga meče ven ni z motorjem najbrž nič narobe.Če ti gre šipka preveč na lhko not v tulec potem ga na vrhu malo stisni da jo boš moral malo na silo not porint.
Objavljeno: To nov 10, 2009 6:08 pm
Napisal/-a Fongy
meče mi ga čez šipko ,kdaj čez pokrovček na vrhu kdaj pa tm na desni k nej bi se luftal. ja pa k je vroč ko odprem pokrovček al pa šipko se kadi olje vn
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:38 am
Napisal/-a Fongy
prosim za pomoč?
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:40 am
Napisal/-a valvoline
Fongy je napisal/-a:meče mi ga čez šipko ,kdaj čez pokrovček na vrhu kdaj pa tm na desni k nej bi se luftal. ja pa k je vroč ko odprem pokrovček al pa šipko se kadi olje vn
Odvisno kolk kadi,če je fejs motor je kaput. A si zmeru kompresije ?
Po trgovinah se prodajajo dodatki za motorno olje ki dvignejo kompresije in za boljše mazanje. Sam skozi uporabljam Cyclo engine treatment,stane 5e in ga nalivam pr vsaki menjavi olja,moj prejšni golf2 je naredo 450tkm in je motor še vedno lavfal k ura. tak da dodatek toplo priporočam.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:23 am
Napisal/-a Fongy
ja kadi kr dost, sam motor pa mislem da ni kaput, no zamenjov sem tut na novo olje pa filtre naliv total 7000 k g priporočajo za peuegota, pa je se zmer isto. konpresije še nisem meru? samo baje so bati al kaj.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 2:38 pm
Napisal/-a čare
Pa kaj si tako usran če je motor zanič??Zmeri se kompresija in če je slaba se vrže glava in karter dol potegnejo se ven bati in če cilinder nima roba ga samo premeriš če je še u tolerancah,zamenjaš obročke na glavi zamenjaš vodila ventilov in teflone ter glavo zbrusiš zadevo sestaviš in si miren za naslednjih 200000 km če nisi nek divjak pa da je avto stalno u blokadi.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 6:11 pm
Napisal/-a Fongy
to mi je reku navaden mehanik in me bo stalo baje 350E z materjalom. Drug mehanik , k pa fura rally pa ma doma ze ene par takih mašin mi je pa reku da to nebo uredu in da morem menjat cele 4 bate , lezaje ,glavne gredi tesnila, brusenje, pol se kovinsko tesnilo da se una ne bo preparela, batni obrocki,.. nevem kolk bi pa to prslo full kesa. Nevem kaj nej nardim saj zato sem se pa na forum urnu pa da malo zvem kako see tem stvarem streze. Zelim pa, da avto dela tut do blokade ce je treba.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 6:42 pm
Napisal/-a čare
Bati se menjajo če so cilindri znucani,česar pa ne boš videl dokler se motor ne podre in če je treba zadevo brusit in menjat bate je potem zadeva dražja.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 6:51 pm
Napisal/-a north789
Bolje da kupiš eno malo bol ohranjeno mašino in jo zamenaš in pač tisto zgoneš do konca kokr ma še sspe.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 6:58 pm
Napisal/-a Fongy
sepravi je stvar mozna, da pride do tega da, bo treba zamenjat te stvari.mogoče kdo ve ceno?
kaj je dobra stran?
in kaj slaba stran?
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 7:05 pm
Napisal/-a lisko
Dobra da bo motor novi, slaba da motor nikoli več ne bo kot novi
Cena pa....slabega jurja z delom vred. Prej ko se bodo najdli pametni komentarji naj premislijo o tem da je potrebno motor podret in videt kako in kaj. Če se dela kot je treba bo mogoč to še premala cena....
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 8:41 pm
Napisal/-a valvoline
Splača se poseg v motorju le če so sami cilindri ohranjeni in niso preveč znucani,torej če menjaš le obročke in letečih ležajev. V tem primeru prideš skoz kok-tok poceni. Če pa je treba vrtanje in brušenje cilindrov ter nove bate,vse skup pozabi in raje poišči rabljeno mašino v dobrem stanju.
Objavljeno: Če nov 12, 2009 3:00 pm
Napisal/-a Fongy
kolk to finančno pride za moj avto?
Objavljeno: Če nov 12, 2009 4:21 pm
Napisal/-a čare
Pozanimaj se kok je komplet tesnil,batni obročki,ležaji,vodila ventilov,brušenje glave in menjava vodil in teflonov in ostalo delo pa boš vedel kok te košta.
Objavljeno: Če nov 12, 2009 4:31 pm
Napisal/-a Fongy
ja obročki za bate pa tesnila je 150E. a kdo ve kolk je brusenje, pa mogoce 4 novi bati
Objavljeno: Če nov 12, 2009 4:54 pm
Napisal/-a čare
Brušenje mislim da je okol 100€ (za točen podatek bi moral na firmi vprašat),bat pa je cca.80€ z obročki in sornikom vred (ravnokar preverjeno pri MRAK-u)
Objavljeno: Če nov 12, 2009 5:53 pm
Napisal/-a Fongy
ja pol pride 320E bati celi z obrocki ,brusenje cerka 150E, tesnila ene 80E. a je se kej ?
Objavljeno: Če nov 12, 2009 6:08 pm
Napisal/-a čare
tesnila za komplet motor mislim da morajo biti malo več kot 80€.80€ so tesnila za zgornji konec motorja (glava in tesnilo le te-vsaj tok približno je blo za eno čisto navadno 206-ko 1.4).Teflone dobiš v garnituri tesnil,rabiš pa še vodila ventilov ki so poceni in pa če se bo motor brusil se bo itak razdrl do konca tako da boš dal zbrusit ali samo spolirat glavno gred in montiral boš nove ojnične in glavne ležaje ki so tudi poceni.V bistvu so pri generalnih popravilih najdražji bati in brušenje cilindrov.
Objavljeno: Če nov 12, 2009 6:30 pm
Napisal/-a Fongy
600E, a bo dost brez dela?