Stran 1 od 4

lopatice?zasilni program

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:14 pm
Napisal/-a im nobody
lep pozdrav...danes sem šel prehitevat z mojim passatom in mi ga je menda vrglo v zasilni program...avto ni mel nobene moči več...tolk da sem se lahko peljal normalno...so zaštekale lopatice?al je krivec lmm?samo če je lmm avto naj nebi šel več kokr 150 oz ne doseze končne hitrosti...pri meni tega ni ker mi gre po števcu 195 in avto ne kadi...no potem ko mi ga je vrglo v zasilni program sem se peljal še kakšen km ustavil za cesto,avto ugasnil in prizgal...potem je bilo vse normalno.,..tudi sedaj ko sem se vozil iz sluzbe domov...ni bilo nobenega problema...hvala za pomoč

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:20 pm
Napisal/-a čare
Lahkjo so lopatice,lahko je MAP senzor ali pa LMM.

Re: lopatice?zasilni program

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:23 pm
Napisal/-a adis
im nobody je napisal/-a:lep pozdrav...danes sem šel prehitevat z mojim passatom in mi ga je menda vrglo v zasilni program...avto ni mel nobene moči več...tolk da sem se lahko peljal normalno...so zaštekale lopatice?al je krivec lmm?samo če je lmm avto naj nebi šel več kokr 150 oz ne doseze končne hitrosti...pri meni tega ni ker mi gre po števcu 195 in avto ne kadi...no potem ko mi ga je vrglo v zasilni program sem se peljal še kakšen km ustavil za cesto,avto ugasnil in prizgal...potem je bilo vse normalno.,..tudi sedaj ko sem se vozil iz sluzbe domov...ni bilo nobenega problema...hvala za pomoč


tako se je tudi pri meni dogajalo... dokler ni bilo pač kar je bilo.

avto priklopi na pc in boš ugotovil diagnostiko ali je kak senzor ali je kak mehanski del.

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:32 pm
Napisal/-a im nobody
jutri gre avto na tester...bomo vidl kaj bo javil tester....upam da nebo kakšen velik strošek...sem pa včeraj menjal senzor temp vode...ma to kaj veze

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:53 pm
Napisal/-a north789
Mene zanima kako veš da vrže v zasilen prgram aliu računalnik iszklop turbino zasveti kaka lučka ????

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:54 pm
Napisal/-a adis
im nobody je napisal/-a:jutri gre avto na tester...bomo vidl kaj bo javil tester....upam da nebo kakšen velik strošek...sem pa včeraj menjal senzor temp vode...ma to kaj veze


čisto nič.

jaz sem naprimer zamenjal sledeče še ko sem imel tdi:

lmm senzor, n95/n96 ventil ( nekaj takega z to oznako), pregled vseh cevk od turbine do motorja, opravljena diagnostika vsaj 4x - takrat ni nič pokazalo kot prevelik pritisk turbine in safe mode, pa še ene par zadev je bilo za katere se ne spomnim.

skratka če ti diagnostika ne pokaže nič potem predlagam, da začneš najprej z pregledom turbine in nato greš do pregleda cevk, nato senzorjev...

da se nebi zeznu in bi šel naprej senzorje gledat, ker če ti jih diagnostika ne pokaže kot napako potem nimaš tam kaj praskati in je lahko samo mehanski del okvarjen



north789 je napisal/-a:Mene zanima kako veš da vrže v zasilen prgram aliu računalnik iszklop turbino zasveti kaka lučka ????


ne pokaže se nič amapk ti avto ne potegne čez 3000 obratov oz. hitrost je omejena nekje na 130/140 km/h... čutiš kako avto ne gre nikamor kljub stiskanju gasa do "dna"

in če zadevo nadaljuješ se zgodi, da ti polomi lopatice in če imaš srečo ti motor ne "posrka" del teh lopatic

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:59 pm
Napisal/-a north789
Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:02 pm
Napisal/-a adis
north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.


jaz mislim, da je tako pri vseh lahko pa da se motim... če bi imel mehansko prikazan boost - boost števec bi to videl na boost števcu kako je pritisk ali padel ali pa se povečal in bi takoj vedel da je nekaj narobe z turbino - da ne dela pravilno.

ker pa tega nima večina avtomobilov pa se lahko samo praskaš po glavi kaj bi lahko bilo narobe.

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:04 pm
Napisal/-a north789
adis je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.


jaz mislim, da je tako pri vseh lahko pa da se motim... če bi imel mehansko prikazan boost - boost števec bi to videl na boost števcu kako je pritisk ali padel ali pa se povečal in bi takoj vedel da je nekaj narobe z turbino - da ne dela pravilno.

ker pa tega nima večina avtomobilov pa se lahko samo praskaš po glavi kaj bi lahko bilo narobe.
Kako sploh računalnik izklopi turbino kaj zabremza al kaj podobnega?

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:11 pm
Napisal/-a adis
north789 je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.


jaz mislim, da je tako pri vseh lahko pa da se motim... če bi imel mehansko prikazan boost - boost števec bi to videl na boost števcu kako je pritisk ali padel ali pa se povečal in bi takoj vedel da je nekaj narobe z turbino - da ne dela pravilno.

ker pa tega nima večina avtomobilov pa se lahko samo praskaš po glavi kaj bi lahko bilo narobe.
Kako sploh računalnik izklopi turbino kaj zabremza al kaj podobnega?


ecu ti preko elektronike in ventila ( nvm kateri je že ventil) izklopi turbino, da ti jo nebi po nepotrebnem "razneslo"

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:12 pm
Napisal/-a im nobody
avto res nima nobene moči kokr da bi mel 60 konjev manj...zdj če bi bla kaka cevka bi mi to skos delalo...sem klical mojega mehanika ki dela na pooblaščenem,,,reku je da lmm ni ker bi to skos delalo.reku pa je da je zapacana turbina...samo jaz avta ne šparam in večkrat se zvrti tja do 4500.avto mi ne kadi gre normalno...tudi ko sem šel domov ni bilo nobenega problema...tak kakor more biti...mene je samo strah da tester nebo nič pokazal...priklopil ga pa bom na original tester in ne na univerzalnega

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:13 pm
Napisal/-a im nobody
adis je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.


jaz mislim, da je tako pri vseh lahko pa da se motim... če bi imel mehansko prikazan boost - boost števec bi to videl na boost števcu kako je pritisk ali padel ali pa se povečal in bi takoj vedel da je nekaj narobe z turbino - da ne dela pravilno.

ker pa tega nima večina avtomobilov pa se lahko samo praskaš po glavi kaj bi lahko bilo narobe.
Kako sploh računalnik izklopi turbino kaj zabremza al kaj podobnega?


ecu ti preko elektronike in ventila ( nvm kateri je že ventil) izklopi turbino, da ti jo nebi po nepotrebnem "razneslo"

N75

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:15 pm
Napisal/-a adis
im nobody je napisal/-a:avto res nima nobene moči kokr da bi mel 60 konjev manj...zdj če bi bla kaka cevka bi mi to skos delalo...sem klical mojega mehanika ki dela na pooblaščenem,,,reku je da lmm ni ker bi to skos delalo.reku pa je da je zapacana turbina...samo jaz avta ne šparam in večkrat se zvrti tja do 4500.avto mi ne kadi gre normalno...tudi ko sem šel domov ni bilo nobenega problema...tak kakor more biti...mene je samo strah da tester nebo nič pokazal...priklopil ga pa bom na original tester in ne na univerzalnega


glej, ti ga priklopi in upaj da ne bo nič pokazalo na testerju, zakaj? ker ti potem ostane samo mehanski del in sicer "cevke" + turbina ( v najslabšem primeru jo boš moral samo očistiti - lopatice)

eh vidiš to je ta ventil N75 :D

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:17 pm
Napisal/-a im nobody
ce so cevke bi tud kadil ko zmesan tist moment al ne? :lol: :lol: ker sem zanalasc gledal u špegu pa ni blo nič:D

bom poročal sproti kak pa kaj da se bojo še drugi kaj naucili v takih primerih :P :P

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:17 pm
Napisal/-a SIMY001
Verjetno je nekaj povezano z krmiljenjem turnbine,to lahko tudi sprobaš ko se pelješ pohodi gas na hitrco do konca in ti bo takoj vrglo v zasilni program.

Zaj lahko da imaš preperele podtlačne cevke itd...,malo preglej.

Aha še nekaj ,nekdo se naj vsede v avto pa deva gas,ko ti bo deval gas se morajo lopatice na turbini premikat,to se da lepo videti.

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:25 pm
Napisal/-a esem
SIMY001 je napisal/-a:....ko ti bo deval gas se morajo lopatice na turbini premikat,to se da lepo videti.


Kako se da videti, če je zaprto?

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:27 pm
Napisal/-a im nobody
SIMY001 je napisal/-a:Verjetno je nekaj povezano z krmiljenjem turnbine,to lahko tudi sprobaš ko se pelješ pohodi gas na hitrco do konca in ti bo takoj vrglo v zasilni program.

Zaj lahko da imaš preperele podtlačne cevke itd...,malo preglej.

Aha še nekaj ,nekdo se naj vsede v avto pa deva gas,ko ti bo deval gas se morajo lopatice na turbini premikat,to se da lepo videti.


vse sem probaval kar se da do blokade,u 5 pr 50 do konca gas in ga ni hotlo vržt u zasilnega...glih to mene moti zaka ga je takrat vrglo kasneje pa ne več

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:27 pm
Napisal/-a pskoda
Ko ti vrže v zasilni program, ti računalnik omeji na 3000 vrtljajev, ne izklopi ti turbine oz je ne more ker turbino poganjajo plini, če ustaviš in štartaš iz 0km/h ti bo avto glih tako potegnil do 3000 vrtlajev kot brez napake, nevem pa kje dobite take, da ti lopatice polomi. Ne vem koliko imaš narejenih km ampak ponavadi zajebe lambda ponavadi zaradi krajših relacij, lako je tudi kakšen senzor kaj zafural

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:37 pm
Napisal/-a SIMY001
esem je napisal/-a:
SIMY001 je napisal/-a:....ko ti bo deval gas se morajo lopatice na turbini premikat,to se da lepo videti.


Kako se da videti, če je zaprto?


:) mal sem narobe napisal,da se videt podtlačno dozo ki uravnava lopatice,največkrat ona crkne in potem posledično zaštekajo lopatice.

Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:47 pm
Napisal/-a adis
pskoda je napisal/-a:, nevem pa kje dobite take, da ti lopatice polomi. Ne vem koliko imaš narejenih km ampak ponavadi zajebe lambda ponavadi zaradi krajših relacij, lako je tudi kakšen senzor kaj zafural


škoda, da nisi bil takrat pri avtu ko je meni "razturilo" turbino in se je nato slišalo škrtanje...verjemi ni bil prijeten zvok še posebaj ko so delci turbine kar je ostalo od lopatic prihajali iz motorja ko smo olje dali ven