Stran 1 od 1

Golf III hladilni sistem

Objavljeno: Po nov 16, 2009 9:35 am
Napisal/-a Skubic
Pozdravljeni!
Spet imam eno težavo pri svoji trojki (VW golf III 2.0). Ker mi avto ni najbolje grel (sem moral dat temperaturo na max.) pa tudi malo iz preventive sem se odločil sčistiti in zamenjati hladilno tekočino. Sem najprej spraznil, nalil čistilo in vodo, spet spraznil in tako naprej dokler nisem vse skupaj sestavil nazaj, nalil vodo in antifriz in zalaufal. In sedaj je zgleda noter toliko zraka, da mi avta ne hladi tako kot bi moralo :? recimo na mestu, če imam vlkjučeno gretje, potem je uredu, če gretje ugasnem ali pa če pride zrak skozi pečko (ker piha mrzlo) pa se temperatura dvigne. Potem pa ko ugasnem avto mi pa vrže nekaj tekočine ven, in potem spet pade. Med vožnjo je zadeva kar uredu, še posebej če je prižgano gretje, na mestu pa se temperatura začne dvigovat.
Ne vem, ali je kriv zrak v sistemu, ali pa je možno da je crknilo termostikalo...? Ventilator na killerju mi je že zalaufalo, ampak za kratek čas, zgleda ko ni bilo zraka je bilo uredu, potem ko je prišel pa kakšen mehur zraka skozi cevi pa spet ne. Zgornja cev iz mašine v killer je vroča, spodnja malo manj.
Zrak sem poskušal spraviti ven samo zkozi ekspanzijsko posodo, se vsakič sliši brbotanje ker je zraka sigurno še nekaj notri, ampak sedaj me pa že malo skrbi, ker sem postopek (zalaufal, počakal do delovne T, ugasnil, se slišalo da šel zrak ven...) ponovil še velikokrat... Ali je kaj crknilo ali je samo zrak v sistemu kriv za vse to...?
Ali imajo golfi (1996) kakšen ventil za zračenje morda?

Prosim za pomoč, LP d

Objavljeno: Po nov 16, 2009 12:02 pm
Napisal/-a Kritik
Kaj nimajo vse mašine tega ventila? Kako sicer bi odzračil ta sistem? Poglej nekje zadaj za blokom motorja, ponavadi je tam najvišja točka hladilnega sistema in tam mora bit nek ventil... zgleda kot neka palčka z čepom na vrhu.

Lp

Objavljeno: Po nov 16, 2009 12:26 pm
Napisal/-a Skubic
Izgleda da ne... kar sem slišal je samo čez ekspanzijsko - ki je pravzaprav čisto na vrhu...

Objavljeno: Po nov 16, 2009 1:00 pm
Napisal/-a ronnie
Na tvojem mestu bi najprej preveril. če ti skozi eksapnzisko posodo kroži hladilna ( pozoren bodi na malo cevko) nato pa še termostat in ga po potrebi zamenjal z originalom ( ponaredka ne kupovat)

Objavljeno: Po nov 16, 2009 1:39 pm
Napisal/-a Skubic
ronnie je napisal/-a:Na tvojem mestu bi najprej preveril. če ti skozi eksapnzisko posodo kroži hladilna ( pozoren bodi na malo cevko) nato pa še termostat in ga po potrebi zamenjal z originalom ( ponaredka ne kupovat)


Kaj je s tisto malo cevko?

Objavljeno: Po nov 16, 2009 1:57 pm
Napisal/-a joztom
Pojdi h komu, ki ima vakum sistem za polnjenje avta. Najprej izsesa zrak iz sistema, nato iz ajmarja potegne ves antifriz v 10 sekundah in nikjer nobenga zraka. Kako pa misliš da v tocvarni, da to luftajo in grejejo in ne vem kaj še vse.

Objavljeno: Po nov 16, 2009 2:18 pm
Napisal/-a ronnie
Skubic je napisal/-a:
ronnie je napisal/-a:Na tvojem mestu bi najprej preveril. če ti skozi eksapnzisko posodo kroži hladilna ( pozoren bodi na malo cevko) nato pa še termostat in ga po potrebi zamenjal z originalom ( ponaredka ne kupovat)


Kaj je s tisto malo cevko?


drobna cevka. predvidevam da si z šlavfom filal H2O. Mogoče kak delčk umazanije zabil cev. Posledično ne kroži . Zrak bi tako ostal v motorju. Zračni mehur pa ne odpre termostata.

Če pa nisi vešč pa poklič koga, ki to obvlada ( ne vozi se preveč, tisti megurčki mi delujejo na kuhanje motorja)