Stran 1 od 2

obrabljeni notranji robovi gum

Objavljeno: Po nov 23, 2009 7:51 pm
Napisal/-a pinny
Zadeva je sledeča :D ....
Po menjavi letnih in zimskih gum sem opazil da so notranji robovi sprednjih gum zelo znucani, tak da se niti tista oznaka ki označuje zadostnost profila ne vidi več, pa še desna guma je bolj obrabljena, medtem ko pa zadaj se mi tako vidi, kot bi bili zunanji robovi malo pobrani, vednar se to iz slik niti ne vidi. Nej povem še da ima avto 33.500km in ko je bil znižan 14.03.2008 je imel 945km, sem optiko in menjavo opravil na pooblaščenem Fiat servisu. Zdj pa mene zanima vaše mnenje, ker moje mi pravi da pri taki kilometrini (gume vožene dve sezoni) nebi smele biti tako znucane. Je možno da se optika tako ''razštelala'' da je prišlo do take obrabe? Pa kdor se spozna na številke iz optike, bo morda vedel ali so vrednosti iz priložene optike dobre ali morda optika ni bila pravilno narejena. Pa morda še glede gum, so Pirelli P Zero Nero 225/40/18.
Danes sem sicer avto pustil na servisu zaradi reklamacij določenih zadevščin :D, in omenil jim tudi že prej omenjeno zadevo pa da nej pogledajo optiko al kaj bi to blo, pa je tip reku če sem imel 17'' pa sm reku da 18'' pa je reku da pri teh je tko večja obraba.
Torej da ne bluzim preveč, je torej možno da optika ni bila pravilno narejena, da se je ''razštelala'' ali bi lahko bilo kaj drugega?

Evo pa še slikovni material :D

optika
Slika

sprednja leva guma notranja stran
Slika
Slika

sprednja desna guma notranja stran
Slika
Slika

pa še guma na celotni tekalni površini :)
Slika

zadnja leva guma
Slika
Slika

in še zadnja desna
Slika

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:00 pm
Napisal/-a maniaxxx
Na kok jih maš pa napumpane? Itak so za stran gume tako da se ne sekiraj, optika se pa lahko hitro razmontira pri naših lepih cestah.

Bom pa si malo sposodil temo ( sorry Pinny ), zakaj bi lahko volen treslo pri cca 90km/h pa pri 130kmh, gume so bile 2x centrirane in so nove.

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:15 pm
Napisal/-a pinny
gume so ble pa pumpane mislim da na 2,7bara, tolk kolker pač v navodilih od avta pisal za to mero gume :)

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:19 pm
Napisal/-a maniaxxx
Pol je optika, predvsem ker vozis normalno ;)

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:30 pm
Napisal/-a pskoda
Optika je v pizdi, ali so pa roke. Priporočam da zrihtaš drugače ti bo še zimske pobralo. Spredaj sta preveč odprti oz desna je bolj odprta kot leva, zato ti pobira po notranji (če pogledaš sprednji dela avtmobila sta gubi preveč navzven), če bi bilo preveč zaprto bi ti pobiralo po zunanji strani. Pri avtomobilih ki so znižani je težje nastaviti optiko, pa še veliko ljudi ne ve, če je avto znižan morajo biti prednja kolesa malo bolj zaprta. Z reklamacijo optike ne boš nič naredil, ker se bo zgovarjal da si zapeljal v kakšno jamo in se je optika porušla

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:30 pm
Napisal/-a lancia hf
Nevem kaj drugega bi lahko pričakoval, pri prekomerni prekoračitvi dimenzije pnevmatik in platišč.

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:37 pm
Napisal/-a pskoda
Moj oče ima na novemu bravotu original feltne 225/40 R18, nižanga z eibach-om, tršane amortizerje in ima že več kot 50kkm in nima nobenega problema z optiko. Če je optika narejena tako kot mora bit ne smejo bit problemi, razen če je kaj drugega krivo (amortizer zvit, roke,...). Jaz imam gume 225/35 R18 in tudi nimam probleme z obrabo robov

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:38 pm
Napisal/-a čare
skupno stekanje imaš -0,4 mm/m bilo pa bi bolje če bi imel +0,4 oz. najbolje 0,0.A to so zero nero gume??Če so so precej mehke in občutljive na obrabo,tako da če bo optika štimala si omisli neke druge gume.

Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:41 pm
Napisal/-a pskoda
čare je napisal/-a:skupno stekanje imaš -0,4 mm/m bilo pa bi bolje če bi imel +0,4 oz. najbolje 0,0.A to so zero nero gume??Če so so precej mehke in občutljive na obrabo,tako da če bo optika štimala si omisli neke druge gume.


Take gume sem imel in nisem imel probleme z obrabo robov, sigurno je optika

Objavljeno: Po nov 23, 2009 10:29 pm
Napisal/-a Blinder
Preveč počasi voziš v ovinkih. Če voziš hitro ti zradira zunanji del, če voziš občasno hitro ti obrablja enakomerno, če voziš ko penzionist pa...
Mislim to je racy, velik camber :) Folk si povečuje (al ne) camber že zaradi bolj športnega izgleda avta

Objavljeno: Po nov 23, 2009 11:01 pm
Napisal/-a RedBull™
Kot prvo se naj preveri podvozje --> zračnost,selen bloke v vilicah in če je vse to ok,šele potem na optiko.

Objavljeno: Po nov 23, 2009 11:52 pm
Napisal/-a sašo5
Napaka je, ker imajo v rač. nastavljene tovarniške vrednosti, ti pa imaš avto spuščen(pri vw/audi se vnese program za tovarniško podvozje) zato nimaš (tako kot je Čare napisal) dober stek koles; je v minus, moral bi bit 0

speedfreak je napisal/-a:Bom pa si malo sposodil temo ( sorry Pinny ), zakaj bi lahko volen treslo pri cca 90km/h pa pri 130kmh, gume so bile 2x centrirane in so nove.

niso "okrogle" - če na centrirki pogledaš ko se vrti, boš videl, da gredo(dost je samo ena) gor/dol (skačejo) znane po tem so Dunlop........Michelin, Bridgestone, Continental se "drejajo" zato so "u piko" in na teh gumah (pogoj dobra po možnosti original feltna)vidiš želo malo uteži...

P.S včasih so v Ihanu znali tako gumo "podrejat".........kot pravim_poglej na centrirki, kako se vrti...
Lahko se pa to malo omili z "obračanjem" gume na montirki; se pravi: spustiš zrak in gumo zasukneš za pol obrata in tako probavaš večkrat.....seveda rabiš vulkanizerja, ki ve "zakaj se gre".....

Moral boš pridet na :pivo da ti te naši to uredijo :P

Objavljeno: To nov 24, 2009 7:19 pm
Napisal/-a odprema
@speedfreak: včasih vidim na cesti med vožnjo nekatere avtomobile z okrasnimi pokrvi na platiščih katera kar precej opletajo - niso v centru platišča. Če jih slučajno imaš, jih snemi pa probaj.

Objavljeno: To nov 24, 2009 7:27 pm
Napisal/-a GiGi1985
Ne glede nato kako znižan je avto oz. dimenzija pnevmatik, ti jih ne sme pobirat. Najprej optika potem pa sledi podvozje (roke, selen,....)

Objavljeno: To nov 24, 2009 9:09 pm
Napisal/-a RedBull™
Lepo te prosim,kako boš delal prej optiko,če recimo nekaj s podvozjem ne štima... s tem nisi naredil čisto nič,edino stroške sam sebi....

Objavljeno: To nov 24, 2009 9:45 pm
Napisal/-a GiGi1985
RedBull™ je napisal/-a:Lepo te prosim,kako boš delal prej optiko,če recimo nekaj s podvozjem ne štima... s tem nisi naredil čisto nič,edino stroške sam sebi....


kako pa veš,kaj s podvozjem ni v redu? (razen v primeru, da točno veš za neko okvaro, ampak v tej temi mislim, da se ne ve točno, kaj je okvarjeno.)
V takšnih situacijah sam najprej naredim optiko, ker je strošek minimalen (25eur), je najpogostejši vzrok obrabe gum in je tudi časovno najhitreje. In če optika reši težavo OK, če pa ne, pa grem naprej preverjat.
Vsak poseg v podvozje pa zahteva malo več časa, tudi krivca obrabe v večini primerov ne najdeš takoj, stroški pa hitro nanesejo za deset opravljenih optik pa navzgor.
To je moje mnenje, sam sem do sedaj vedno tako delal in tudi v bodoče bom. V kolikor se ne strinjaš z menoj prav, sam sem samo podal nasvet avtorju teme.

Objavljeno: Sr nov 25, 2009 7:25 am
Napisal/-a RedBull™
Bili so primeri,ko je avto prišel od drugod z narejeno optiko,ko si pa pregledal,si pa opazil strgane selene v sprednjih vilicah --> govorim za takšne primere!

Pač nekateri še vsega ne pregledajo in že delajo optiko... hvalabogu da tam kjer delaš,da je optika 25 eur,pri avtih višjega razreda,ta znesek poskoči za parkrat.

Ok,se ne bova tukaj prepirala... pač vsak je napisal svoje mnenje,avtorju te teme pa želim,da reši problem.

Objavljeno: Sr nov 25, 2009 7:44 am
Napisal/-a pinny
lancia hf je napisal/-a:Nevem kaj drugega bi lahko pričakoval, pri prekomerni prekoračitvi dimenzije pnevmatik in platišč.

torej po tvoje če človek na avtu nima standardnih dimenzij, bo vsako gumo zlizal :D
nisem mehanik niti se ne spoznam v take zadeve, ampak česa takega pa tud nebi izustu :D

drgač pa mi en mojster glede na izpis optike reku da bi morala biti ''špura'' malo bolj zaprta, danes ali jutri grem po avto, pa bomo vidl kak je izpis optike, al če je bilo kj druzga narobe, bomo poročal :)

letne gume sem pa ravno včeraj fino namazu z glicerinom, platišča pa 2x spoliral in 1x povoskal ter spravu v omaro, tk da so prpravlene na pomlad :D

Objavljeno: Sr nov 25, 2009 7:45 am
Napisal/-a joztom
Najprej je nujni mehanski pregled podvozja za zračnost in groba ocena stekanja in kotov. Kako bi šel s slabim končnikom in votlimi silent-bloki vilic na optiko in po kaj. Verjetno je pretiran ali napačen ET povzročil, da je zaradi velikih sil na pesti koš spredaj zgoraj sedel skupaj in imaš izrazito negativen previs (v glavnem zgornji del koles na noter). Boljši namenski avti imajo prečno palico pod haubo za povečanje trdnosti. Bolje bi bilo na ravnih tleh z vaservago in letvijo ocenit, kaj se dogaja, potem pa na fino nastaviti na optiko.