Stran 1 od 1

tekočina pušča iz motorja

Objavljeno: Sr nov 25, 2009 11:05 pm
Napisal/-a berlonso
Pozdravljeni!
Spet imam problem pri Meganu, letnik 96, motor 1.6.
Opazu sem, da iz motorja pušča ena tekočina, hkrati tudi počasi zmanjkuje hladilna tekočina (tako sumim, da je ta). umazanija na motorju je oranžne(?!) barve, kar mi je malce čudno :).
Sem peljal h popoldancu, ker pa ni mel časa mi je reku da je počen eden od šraufov, ki držijo kolektor auspuha.
Zanima me, ali ma res ta šrauf stik z hladilno tekočino (da če je recimo počen, pušča hladilna tekočina)?
hkrati zmanjkuje tudi olje servota, ni mi pa jasno kje ker ne opazim nobenega dela umazanega okoli njega, pa me zanima če je imeu kdo podoben primer oziroma če je kakšna pogosta napaka pri servo sistemu.
Za odgovore se zahvaljujem.

Lep pozdrav

Objavljeno: Če nov 26, 2009 12:36 am
Napisal/-a vuc
šrauf od kolektorja nima veze z hla tekočino kaka cev ti pušča ali pa vodna pumpa,pa vidš ke prbližn ti dol priteče
pa da ti ne bo preveč vode zmankal ker pol k boš naliv not vodo bo zrak not pa če ne boš prezračil se ti lahko avto pregreje

Objavljeno: Če nov 26, 2009 9:52 am
Napisal/-a berlonso
vodna pumpa je bla menjana pred kratkim, tako da to ni problem. kaj pa potem teče iz motorja?

Objavljeno: Če nov 26, 2009 9:57 am
Napisal/-a xsara
pomoje ti nekje pušča hladilna tekočina, glede barve pa z leti zaradi rjavine, ki nastane okoli obtočnih kanalov bloka postane voda rjavkaste oziroma oranžne barve......

Objavljeno: Če nov 26, 2009 10:37 am
Napisal/-a joztom
Mogoče nova pumpa dušo spustila.

Objavljeno: Če nov 26, 2009 10:58 am
Napisal/-a zzitop
Poglej avto od spodaj (če še nisi). Pa ne moreš približno ugotovit, kje je izvor te tekočine?


LP

Objavljeno: Če nov 26, 2009 12:41 pm
Napisal/-a marvin
Zvečer vrž en karton pod avto, pa boš zutri vidu kje ti prbližn teče dol. Pol pa sam počekiraj kje pušča pa zategn. Najbrž so kako objemko premal zategnil k so pumpo menjal. To je vsaj najcenejša opcija :lol:

Objavljeno: Če nov 26, 2009 4:00 pm
Napisal/-a berlonso
hvala za odgovore.
zdej je tako, študiram u Lj, avto mam samo za vikende, tako da trenutno nimam avta pri sebi.
tekočina ni veliko časa na motorju, izvor puščanja na motorju pa je lih zraven enega vijaka kolektorja, zato mi je mehanik reku da ta ima stik z hladilno tekočino. čudno se mi zdi ker je stari maček da bi tako zgrešu... zdej skrbi me kolko bojo stroški. upam da bom že ta vikend pelju h drugmu mehaniku... kar se tiče puščanja, opažam sled na tleh zraven posodice za servo olje, vendar ni nikjer kaj mokrega, bolj točno ne morem pogledati ker nimam luknje... :(
kaj bi lahko drugega puščalo pri kolektorju (ima tudi razpoko) ne vem.
je meu kdo podobno težavo?

Objavljeno: Če nov 26, 2009 4:54 pm
Napisal/-a vepar
če imam prav v spominu je to serijska napaka pri teh motorjih. en vijak od kolektorja je predolg in naredi luknjo v vodni kanal al neki tazga....

Objavljeno: Če nov 26, 2009 7:02 pm
Napisal/-a kamal
Pa poglej še vse cevi od servota. Ker olje od servota je rdeče barve. Če ti tesni servo sistem (vse cevi) ti ga ne sme nič zmanjkovati. Zgleda, da ti pušča več stvari hkrati. Preveriš pa tako, da obrišeš vse cevi (če jih imaš iz aluminija) od servota in počakaš. Vmes pa zazeneš motor, da požene servo pumpa.

Pri meni je puščal del aluminjaste cevi, ki je objet z železno objemko za stabilnost. Z leti uporabe ni bilo več fiksno z objemko in se je počasi drgnilo in naredilo zelo majhno luknjico. Sedaj smo podložili pod to še gumo, da ne pride do neposrednega stika z železom (je fiksno).

Lahko so pa še drugi razlogi. Najprej preglej cevi, če so kaj mastne.

Objavljeno: Pe nov 27, 2009 12:08 am
Napisal/-a berlonso
jst okol motorja nimam nič aluminijastih cevk, vse je gumijasto... bom poskušal podrobneje očistiti in pogledati kar bom uspel videt. tisti post o dolžini vijaka je zanimiv, a veš mogoče (sl kdo drug seveda) kako se popravi in ali je bla to res pogosta napaka?
ja, res mi pušča več stvari (servo olje, hladilna in (zelo počasi) zavorna, v menjalniku bo treba olje menjat...). :(
zgleda da ga prejšnji lastnik ni nič vzdrževau. menju sem že manšete, jermene, končnike, na novo optika, hladilnik, ekspanzijska,... do zdaj 500eur stroškov, 950 eur je bil avto.

Objavljeno: Pe nov 27, 2009 11:40 am
Napisal/-a [KEKEC]
vepar je napisal/-a:če imam prav v spominu je to serijska napaka pri teh motorjih. en vijak od kolektorja je predolg in naredi luknjo v vodni kanal al neki tazga....


x2

Ali pa je kdo kdaj kaki vijak ven vrtal in je prevrtal v vodni kanal!

Objavljeno: Po nov 30, 2009 12:14 am
Napisal/-a berlonso
potem bi to lahko rešu tako, da bi pač zatesnil vijak npr z kakšnim teflonom...?

Objavljeno: Po nov 30, 2009 10:29 am
Napisal/-a bruki
Res je...večinoma je spuščalo na vijaku izpušnega kolektorja čisto pri zobatem jermenu.Tam je v glavi zelo tanka stena in samo malo predolg vijak jo prebije.Sam sem to reševal z aluminjastim čepom ,na katerem je bil narejen navoj.Ta čep sem še namazal s tekočino za tesnenje navojev in ga nato zategnil.Seveda je nato potrebno paziti,na dolžino novega vijaka,da ne bo predolg.

lp

Objavljeno: Po nov 30, 2009 12:10 pm
Napisal/-a berlonso
hvala za odgovore, verjetno bo to pravo... pušča namreč ravno pri vijaku, ki je najbližji jermenom. čep mora biti najbrž čimbolj kratek, da je vijak nato zadosti globoko ušravfan v glavo ne...se morda spomniš fi in dolžino čepa? si ta čep sam postružu ali kupu kakega standardnega? si ga potem priviu do konca, al šrauf tako poškoduje steno da ni več "konca" in je nevarno da čep "uide" u kanal?

Objavljeno: To dec 01, 2009 11:58 am
Napisal/-a bruki
Ne bi vedel koliko mora biti dolžina čepa...postružil sem si ga po meri.Saj malo znanja s pomičnim merilom in boš sam lahko določil dožino.

lp