Suzuki Vitara - OGROMNA poraba + lučka CHECK ENGINE
Objavljeno: Če nov 26, 2009 10:06 pm
Pozdravljeni! Sem nov na forumu in rabim pomoč...
Imam Vitaro 5, 1.6 16V, letnik 94. Avto imam približno 3 mesece, prej ga je imel moj dedek (1.lastnik). Z avtom se vsak teden vozim na relaciji Murska Sobota - Portorož in ima ogromno potrošnjo. Z enim tankom uspem prevoziti maksimalno 350km, in to z zmerno vožnjo (120 km/h na avtocesti). Na omenjeni relaciji mi potroši cel tank goriva. Čeprav vem, da za tak avto ne morem pričakovat majhne potrošnje, se mi to zdi precej preveč. Poleg tega se mi pa na armaturi prižge lučka CHECK ENGINE. Avto sem imel že pri 3h mehanikih, zamenjali so mi lambdo sondo, vse kar je v povezavi z izpuhom in lučka ne ugasne. Nato sem avto peljal na Suzuki servis in so mi rekli, da je števec pokvarjen in da mi zaradi tega toliko potroši. Kupil sem rabljen števec, lučka ni ugasnila in še vedno mi dosti potroši. Sem avto še enkrat peljal nazaj in zopet naj ne bi bil dober števec.
Je možno, da je stvar v števcu in sem naletel na 2 pokvarjena števca ali pa je še možna kakšna druga napaka? Ker več ne vem na koga se naj obrnem, avto pa bi rad obdržal, ker je res lepo ohranjen...
Imam Vitaro 5, 1.6 16V, letnik 94. Avto imam približno 3 mesece, prej ga je imel moj dedek (1.lastnik). Z avtom se vsak teden vozim na relaciji Murska Sobota - Portorož in ima ogromno potrošnjo. Z enim tankom uspem prevoziti maksimalno 350km, in to z zmerno vožnjo (120 km/h na avtocesti). Na omenjeni relaciji mi potroši cel tank goriva. Čeprav vem, da za tak avto ne morem pričakovat majhne potrošnje, se mi to zdi precej preveč. Poleg tega se mi pa na armaturi prižge lučka CHECK ENGINE. Avto sem imel že pri 3h mehanikih, zamenjali so mi lambdo sondo, vse kar je v povezavi z izpuhom in lučka ne ugasne. Nato sem avto peljal na Suzuki servis in so mi rekli, da je števec pokvarjen in da mi zaradi tega toliko potroši. Kupil sem rabljen števec, lučka ni ugasnila in še vedno mi dosti potroši. Sem avto še enkrat peljal nazaj in zopet naj ne bi bil dober števec.
Je možno, da je stvar v števcu in sem naletel na 2 pokvarjena števca ali pa je še možna kakšna druga napaka? Ker več ne vem na koga se naj obrnem, avto pa bi rad obdržal, ker je res lepo ohranjen...