Stran 1 od 2

PASSAT 1999 1.9 TDI 66KW 90KM napaka motorja,gas ne prime

Objavljeno: So nov 28, 2009 2:10 pm
Napisal/-a Rebulus
Pozdravljeni!

Zadnje čase me pesti zahrbtni problem,ki ga v moji ekipi serviserjev nikakor ne zmoremo razvozlati.

Ko je motor hladen in se spravim na vožnjo, naredim nekje med 20 in 40km, mi računalnik avtomatsko izklopi gas pedal in preide v B program, kar pomeni da gas pedal ne prime, motor avtomatsko doda gas do 1200RPM in tako lahko dosežeš hitrost 60km/h v peti prestavi.To je sila nerodna reč, ki se pri meni zmeraj zgodi na avtocesti.Ponovni vžig ne pomaga, se pa to ponavadi zgodi v slabšem vremenu (dež megla).

Računalnik TEXA(točnega modela ne vem)pokaže 2 napaki in sicer "BUS PODATKI" in NAPAKA SENZOR 1 in 2, kar je začetni in končni položaj pedala za gas.Ti dve napaki se pojavita tudi po resetu in sicer tudi v teku na mestu in to v hladnem stanju po kakih 20 minutah, v toplem pa precej prej.Preden računalnik izvrže napake se zasliši tudi malce zadušen zvok motorja(preklopi neke zadeve in začne zvenet drugače - kot bi se vklopil kak termostat ali nekaj podobnega).

Do zdaj smo poskusili naslednje:

- Menjali smo že 4 rabljene pedale za ta tip avtomobila
- Zamenjal sem merilec pretoka zraka ker sem ga nehote uničil med testom
- V folijo sem zavil računalnik ker sem se bal da vanj teče voda
- Razdrta je bila armaturka in preverjeni ter izmerjeni kabli od pedala do računalnika in kamor še pač ta veja pelje

Ko sem avto peljal nekemu specialistu (in to po zaporednih problemih večkrat dnevno), je avto čudežno začel delovat.On se je vozil z njim 9 ur in ni bilo nikakršnih problemov, zato sem avto odpeljal domov in se z njim vozil 10 dni.Snoči je ravno padal dež in po 200km me je spet pustil na cedilu.Iz ljubljane sem avto sredi noči prvlekel do istega specialista in ga tam tudi pustil.On je z njim napravil 10km in je blo vse OK, ko sem ga prevzel mi je riknil po dveh kilometrih...Ne vem več kaj naj naredim oz kaj naj zamenjam.Ostal mi je še samo popolnoma nov pedal, ki sem ga že naročil in bo menjan v torek.

Ima kdo kakšno idejo,kaj bi to lahko bilo?Avto nujno potrebujem, ker se vozim 100km v službo, torej 200km dnevno.

Avto:

WV PASSAT KARAVAN
1.9 TDI 66KW
215000 km - menda realnih, motor kadar gre, poje odlično.

P.S. Zelo redko se peljem več kot 130km/h

Hvala!

Objavljeno: So nov 28, 2009 2:28 pm
Napisal/-a valvoline
Mogoče elektronika notr v bosch črpalko ki regulira dotok goriva in gas,pogosta okvara pr 90ks mašincah. Ene bosch črpalke se dajo popravit,ene pa ne. Nisem ziher vendar sem skoraj prepričan da je tam težava.

Objavljeno: So nov 28, 2009 2:47 pm
Napisal/-a Rebulus
Hvala lepa za sporočilo!

Sem govoril z mehanikom in je tudi sam že razmišljal o tem, je pa 99% da je samo še to lahko :) Vsekakor so dobrodošli še nadaljni predlogi.Mi je pa povedal da lahko ta stvar kar precej stane...Ampak bom dal pregledat.

V glavnem, ko to rešimo, bom napisal kaj je bilo krivo, ker tega ne privoščim nikomur...

L.P.

Objavljeno: So nov 28, 2009 3:22 pm
Napisal/-a pocesnkII
lp
pasati in podobni avti so imeli tovarnisko napako in sicer so se cepki (edn je pod akumulatorjem) zamasili in voda in ostla nesnaga ni odtekala iz tega prostora, v katerem se nahaja tudi motorna elektronika.
svetujem da zadevo preverite in te gumijaste cepke odstranite (tako je dala tovarna navodilo), motorno elektroniko pa odklopit in naredit postopek kot ga so ze zgoraj navedli, tudi pogled na ostale konektorje nebo skodil in morebitno oksidacijo odstranit ter seveda nasprict z kontakt sperjem tek ene parkrat dati konektor skupaj in nazaj narazen da se zadeva mal ''preriba''

Objavljeno: So nov 28, 2009 3:40 pm
Napisal/-a valvoline
Pa prečekiraj vizualno bosch crpalko,in povratne cevi za nafto,da mogoče ne kaplja nafta nekje ven oz na elektroniko. Tiste povratne gumi cevi se rada strgajo zarad starosti.

Objavljeno: So nov 28, 2009 3:45 pm
Napisal/-a Rebulus
pocesnkII je napisal/-a:lp
pasati in podobni avti so imeli tovarnisko napako in sicer so se cepki (edn je pod akumulatorjem) zamasili in voda in ostla nesnaga ni odtekala iz tega prostora, v katerem se nahaja tudi motorna elektronika.
svetujem da zadevo preverite in te gumijaste cepke odstranite (tako je dala tovarna navodilo), motorno elektroniko pa odklopit in naredit postopek kot ga so ze zgoraj navedli, tudi pogled na ostale konektorje nebo skodil in morebitno oksidacijo odstranit ter seveda nasprict z kontakt sperjem tek ene parkrat dati konektor skupaj in nazaj narazen da se zadeva mal ''preriba''


A mi lahk prosim poveste kje so ti čepki (razen pod akomulatorjem - ali je to vse?) pa bom šel kar preverit.A je elektronika dobesedno pod akomulatorjem?Ker računalnik je pri meni pod vetrobranskim steklom in mislim da ni podvržen pretiranemu namakanju...

Madonca,ta pasat me zmeraj znova preseneča.Z Octavio sem bil veliko bolj zadovoljen.

Hvala za info.

Objavljeno: So nov 28, 2009 4:15 pm
Napisal/-a Rebulus
Evo, sem pregledal.Čep sem odstranil, čeprav ni bilo krize.Zdaj razumem, da bi se lahko v posodi pod vetrobranom nabrala voda, vendar še ni bilo tako daleč, čep sem pa vseeno izpulil.Avto še vedno ne dela kot bi moral.Zdaj gre takoj po prvem pritisku gasa v plan B.A je skoraj sigurno da je hin elektronika?Kako izgleda defekt na pumpi, če je krivo gorivo (npr. če je slaba nafta, biodiesel ali pa če je nekdo pred mano kuril gnojšnico - kurilca :)).Hvala za poste!

P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.

Objavljeno: So nov 28, 2009 5:22 pm
Napisal/-a valvoline
Rebulus je napisal/-a:Evo, sem pregledal.Čep sem odstranil, čeprav ni bilo krize.Zdaj razumem, da bi se lahko v posodi pod vetrobranom nabrala voda, vendar še ni bilo tako daleč, čep sem pa vseeno izpulil.Avto še vedno ne dela kot bi moral.Zdaj gre takoj po prvem pritisku gasa v plan B.A je skoraj sigurno da je hin elektronika?Kako izgleda defekt na pumpi, če je krivo gorivo (npr. če je slaba nafta, biodiesel ali pa če je nekdo pred mano kuril gnojšnico - kurilca :)).Hvala za poste!

P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.

Mah,zarad nafte ziher ni,90ks tdi je glede tega zakon,še peska mu lahk daš notr pa bo veselo delal :D
Se pa spomnim da je en prjatu mel toledota 1.9tdi z podobno težavo,vzrok je bl elektronika na pumpi. Pač vroče-mrzlo 10 let in 200tkm+ naredi svoje.
Njegova pumpa je bila takšen model kjer se elektronika ni dala popravit,so pa pumpe kjer se da komplet elektronika zamenjat poceni,ali zamenjat pokvarjeno komponento,oz slabe lote popravit če je treba.
Če druga ne gre najboljše je pumpo dol vzet in dat enemu majstru za pumpe na test. Če si iz štajerskega konca poznam enega bošista,pravi dohtar za pumpe :lol: Pr Sp Polskavi je,če ti je znano,Repnik sp če se prav spomnim.
p.s. vseen prečekiraj še enkrat vse kontakte in našprejaj z kontakt sprejčkom.
Ostaja možnost da je kaj narobe z inštalacijo,presekana žička,mogoče se nekje dotika kaj in ustvarja kratki stik,kšna slaba masa nekje....

Objavljeno: So nov 28, 2009 5:58 pm
Napisal/-a Rebulus
Tako je :) S štajerskega sem...Sej zato me pa vse baše.Mislim da ma moj mehankar glih tega tipa da mu to rihta, bomo pa preverli.Itak bo pa treba motor narazn vzet in to pumpo ven zbezljat pol bom pa vidu če lahk kaj sam polotam al bo pa treba kakega stručkota ponucat.Še enkrat hvala za nasvete!

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 4:41 pm
Napisal/-a drotkar
Ostaja možnost da je kaj narobe z inštalacijo,presekana žička,mogoče se nekje dotika kaj in ustvarja kratki stik,kšna slaba masa nekje....

X2

Kakšno je stanje pod preprogo, pod voznikovimi nogami, je mokro ??
Spodaj je en kup kablov, ki se zaradi vode ki priteče čez škatlo od računalnika, začnejo d.....

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 9:48 pm
Napisal/-a Rebulus
Pozdrav!

Tolk različnih varjant je da kr ne vem česa bi se lotil :) Jutri bom pregledal elektroniko kolkr jo pač lahk sam - torej računalnik in prag pri šoferju kot ste predlagali.

Zgodba od danes:

Avtu že zjutraj ni prijel gas pa je bil celo noč v garaži, nujno sem moral na špil, zato sem se odpeljal kar v planu B.Nekje po 50km sem začel razmišljati - kaj pa če je res kaka vlaga kje in se je na toplem vetru (pihal je jugo) posušila in bo zdaj vžgal.Kar med vožnjo sem ga ugasnil in ponovno vžgal in je šel!Jebelacesta da ma menda res vlaga nekaj tu zraven...Tut domov sem se pripeljal normalno (cca 60km) - ker je očitno suh.Sicer je malo pršelo in sem na tiho molil da pridem normalno domov :)

L.P. in hvala za pomoč.Ko najdem rešitev, sporočim.

Objavljeno: To dec 01, 2009 7:03 pm
Napisal/-a Rebulus
Pozdrav!

Včeraj sem razdrl računalnik in populil ven kontakte, jih malce posprejal s kontakt sprejem in WD-40, res je bil tisti bele barve nekoliko volkast, nato sem dal reč nazaj skup, še prej sem spulil ven vse releje in jih nasprejal, da ja ne bi pozabil kaj, kar lahko naredim sam.Avt je potem imel neke čudne motnje.Vžigal je v planu B, gas ni prijel, če pa sem ga stisnil do polovice in avto vžgal, pa je ponorel - torej gas do kraja in tam tudi ostal...Čudo božje.Ko sem se peljal na koncert sem ga moral med potjo vsakih 5 km ponovno vžgat in v 4 poskusu je začel delovati S TEM DA je ob spuščenem gasu pristal na različnih mestih od 800RPM do 1200RPM, kot da bi pozabil kje je štandt gas.Stanje se je počasi umirilo, pa je šel normalno še 40km.Danes je cel dan deževalo po njem, na poti domov mi je spet odpovedal gas (po cca 60km) in sem ga zadnjih 5min še nafehtal, da je začel delovat.S ponovnim vžigom seveda...Kaka ideja?Drugač bo res šel pod nož zaradi pumpe...

Objavljeno: To dec 01, 2009 7:19 pm
Napisal/-a sebaveh
Rebulus je napisal/-a:P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.


Ali se ni to dogajalo pri Golfu, ko je šlo za okvaro stop luči, oziroma defektno stikalo za stop luči?

Objavljeno: To dec 01, 2009 8:04 pm
Napisal/-a Rebulus
sebaveh je napisal/-a:
Rebulus je napisal/-a:P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.


Ali se ni to dogajalo pri Golfu, ko je šlo za okvaro stop luči, oziroma defektno stikalo za stop luči?


A celo to je možno?Pa je bila luč crknjena?

Objavljeno: To dec 01, 2009 8:32 pm
Napisal/-a sebaveh

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 1:05 pm
Napisal/-a dule17
če utripa rumena spirala je na golfu 100% stikalo na zavori za zavorne luči. Lahko tko ugotivš da ti "štop" lampe ne delajo.

Stane enih 8€, zamenjaš ga pa v 5 minutah, če nimaš pojma.

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 7:40 pm
Napisal/-a Rebulus
dule17 je napisal/-a:če utripa rumena spirala je na golfu 100% stikalo na zavori za zavorne luči. Lahko tko ugotivš da ti "štop" lampe ne delajo.

Stane enih 8€, zamenjaš ga pa v 5 minutah, če nimaš pojma.


Men štop luči delajo normalno.Včeraj mi ga je avto sral kot sem napisal, danes pa je 120 km delal normalno.Bomo videli, kaj bo dogajalo v prihodnjih del.Kot sem rekel, nazadnje sem sprejal kontakte od računalnika.

L.P.

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 9:40 pm
Napisal/-a pocesnkII
edina varijanta je da se usedes v avto, priklopi racunalnik in se fura tolk casa dokler se nepojavi napaka, ob tem pa se spremlja parametre motorja. potem bi se pa moral vidt kaj se dogaja.

Objavljeno: Če dec 03, 2009 6:50 am
Napisal/-a Rebulus
pocesnkII je napisal/-a:edina varijanta je da se usedes v avto, priklopi racunalnik in se fura tolk casa dokler se nepojavi napaka, ob tem pa se spremlja parametre motorja. potem bi se pa moral vidt kaj se dogaja.


Ko bo naslednjič podlegel, bom predlagal mehaniku, da to nardiva, čeprav se je un fural okol s priklopljenim računalom.Vrgel je pač iste napake kot vedno, parametrov pa ni spremljal.Drugače sem se pa ravnokar v totalnem mrazu pripeljal v Ljubljano in to brez problema.Kar pomeni nadaljnih 110km.No mogoče pa bo...