Stran 1 od 2

reno expres problem

Objavljeno: To dec 01, 2009 10:28 pm
Napisal/-a zogobrc
Pozdravljeni

Kupil sem expresa 1,9 dizel.letnik 99
avto težko vžiga,Opazil sem tudi da na cevki za gorivo so med gorivom mehurčki.
A mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok.

Objavljeno: To dec 01, 2009 10:49 pm
Napisal/-a lisko
Preveri grelne. Potem pa preveri tesnost spojk in spojev na cevni inštalaciji nafte.

Objavljeno: To dec 01, 2009 11:12 pm
Napisal/-a zogobrc
kako nj grelne preverim.
pomoje bi blo ji najbolš menjati?

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 6:51 am
Napisal/-a Žiiga
vzameš grelno svečo ven, na konec kamor pride pritrjen kabel daš plus krokodilčka, na ohišje kje je navoj za svečo privijačiti v glavo pa minus... Če grelna sveča zažari je dobra...
To je najbolj siguren preizkus :-P

Objavljeno: Če dec 03, 2009 4:43 pm
Napisal/-a zogobrc
hvala sem uredil te zadeve,
Danes sem pa preverju hladilno tekočino.Opazil sem ,da je olje na stenah raztezne posode.Avto drugače normalno deluje.A bi lahko bil vzrok še kje drugje razen tesnila glave?

Objavljeno: Če dec 03, 2009 4:47 pm
Napisal/-a lisko
zogobrc je napisal/-a:hvala sem uredil te zadeve,
Danes sem pa preverju hladilno tekočino.Opazil sem ,da je olje na stenah raztezne posode.Avto drugače normalno deluje.A bi lahko bil vzrok še kje drugje razen tesnila glave?


Ja počena glava....in 1.6 in 1.9 motorji so imeli te probleme če ga nisi preveč pazil....

Sicer pa če ti ne meša (opazno) olje in vodo ter če se v raztezni ne dela smetana in če v hladilnem sistemu ne dela pritiska potem se nimaš kaj sekirat. Motor je drugače zelo trpežen in ne dela problemov.

Objavljeno: Če dec 03, 2009 4:55 pm
Napisal/-a zogobrc
Lisko a ti si skoz gor? hehe
mal je blo smetane v raztezni,sam ne veliko.sem očistil raztezno.
zdj bom pa opazoval kako in kaj.
Lisko a veš mogoče približno koliko stanejo grelne svečke.
Model v trgovini mi reče 15eur komad.Kriza

Objavljeno: Če dec 03, 2009 5:16 pm
Napisal/-a lisko
zogobrc je napisal/-a:Lisko a ti si skoz gor? hehe
mal je blo smetane v raztezni,sam ne veliko.sem očistil raztezno.
zdj bom pa opazoval kako in kaj.
Lisko a veš mogoče približno koliko stanejo grelne svečke.
Model v trgovini mi reče 15eur komad.Kriza


Ko sem jih nazadnje kupoval so bile 800sit/komad :)

Kdaj pa sem gor pa vidiš po objavah :D

Objavljeno: Če dec 03, 2009 6:38 pm
Napisal/-a Mgajvr
zogobrc, predlagam da vzameš telefon v roke, pa pokličeš razne trgovine ki prodajajo grelne svečke in boš takoj vedel pri čem si, za mojo oktavijo je bil komad 13€ v IST. poklič Anet, IST, Potokar, pa še kakšno trgovino. razlike v ceni so minimalne.

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 12:36 pm
Napisal/-a zogobrc
Grene svečke sem dal nove.
Sedaj ko je hladno pa nevžge.Vergla in vergla.čez čas stežavo vžge ampak po parih sekundah ugasne.
zamenjal sem tudi naftni filter.pregledal vse spoje.na cevi se pa vseno opazi luft med nafto.Zanima me le mogoče kdo ve,če je v rezervarju še kakšen filter.

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 12:43 pm
Napisal/-a im nobody
lisko je napisal/-a:
zogobrc je napisal/-a:hvala sem uredil te zadeve,
Danes sem pa preverju hladilno tekočino.Opazil sem ,da je olje na stenah raztezne posode.Avto drugače normalno deluje.A bi lahko bil vzrok še kje drugje razen tesnila glave?


Ja počena glava....in 1.6 in 1.9 motorji so imeli te probleme če ga nisi preveč pazil....

Sicer pa če ti ne meša (opazno) olje in vodo ter če se v raztezni ne dela smetana in če v hladilnem sistemu ne dela pritiska potem se nimaš kaj sekirat. Motor je drugače zelo trpežen in ne dela problemov.

kak to misliš da ne dela pritiska...če nebi bil sistem pod pritiskom bi avto zakuhal pri rečmo 98 stopinjah...če je pritisk kasneje zavre...logično

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 4:43 pm
Napisal/-a lisko
im nobody je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
zogobrc je napisal/-a:hvala sem uredil te zadeve,
Danes sem pa preverju hladilno tekočino.Opazil sem ,da je olje na stenah raztezne posode.Avto drugače normalno deluje.A bi lahko bil vzrok še kje drugje razen tesnila glave?


Ja počena glava....in 1.6 in 1.9 motorji so imeli te probleme če ga nisi preveč pazil....

Sicer pa če ti ne meša (opazno) olje in vodo ter če se v raztezni ne dela smetana in če v hladilnem sistemu ne dela pritiska potem se nimaš kaj sekirat. Motor je drugače zelo trpežen in ne dela problemov.

kak to misliš da ne dela pritiska...če nebi bil sistem pod pritiskom bi avto zakuhal pri rečmo 98 stopinjah...če je pritisk kasneje zavre...logično


Lej osnovno pravilo oz. zakon fizike....pravi takole: Vaka tekočina se pri segrevanju raztegne in pri ohlajanju skrči.

Zdaj pa grema lepo počasi. Zjutraj ko je avto mrzel oddpreš pokrovček na raztezni da izenačiš pritisk. Potem zapreš posodo , vžgeš motor in ali se greš peljat ali pa ga na mestu segreješ do delavne temparature. Ugasneš motor in odpreš (lepo počasi) raztezno posodo, da spet izenačiš pritisk. Potem lahko z motorjem delaš kar hočeš in pritiska več ne sme bit v sistemu saj nima od kje prit. Ker si odvečen pritisk že spustil iz sistema ( kot posledica ogrevanja vode) nima več od kot vzet pritiska.....če vseen nastane je problem ali v glavi ali v tesnilo glave.

zogobrc: svetujem ti da med filter in boschovko namontiraš nepovratni ventil. Če še to ne bo pomagalo je motor zrel za obnovo.

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 4:51 pm
Napisal/-a Pero
Lisko, ja kje si pa to pobral.

Sistem je pod pritiskom da voda/antifriz kasneje zavre. Tvoje dejanje prej škodi kot koristi.

Sicer so pa ventili ponavadi dvosmerni, lahko spušča zrak v motor, pritiska ven pa ne ;)

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 5:05 pm
Napisal/-a lisko
Pero je napisal/-a:Lisko, ja kje si pa to pobral.

Sistem je pod pritiskom da voda/antifriz kasneje zavre. Tvoje dejanje prej škodi kot koristi.

Sicer so pa ventili ponavadi dvosmerni, lahko spušča zrak v motor, pritiska ven pa ne ;)


Prit do men pa probama na kermu avtu hočeš.....Voda v motorju ne zavre in ker pri ogretem motorju popustiš pritisk potem pritiska več nima od kje vzet. Nek minimalen pritisk se nardi zarad tega ker voda že pri 70 stopinjah izpareva (vidno, praktično začne že pri o.4 stopinje (trojna točka vode) ) ampak drastičnega pritiska pa več ne sme bit....Če pa že začne vret se pa tko spet začne stopnjevat pritisk in onemogoča nadaljne vretje....

Sicer pa dvosmerni ventil pušča v obe smeri....in ja tud pritisk zna spustit ven. Je pa res da pritisk spusti ven dosti kasneje kot pa popusti nazaj.....spet lahk prideš do men pa ti pokažem raztavljen pokrovček raztezne.

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 5:40 pm
Napisal/-a Pero
če se prav spomnim je nekje 1-2 bara nadpritiska in to zviša vrelišče za 10-20 stopinj.

Za ekonom lonec si že slišal ane? Večji pritisk - višje vrelišče.

sicer pa zaradi mene lahko s svojim avtom ldelaš kar hočeš.

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 6:44 pm
Napisal/-a zogobrc
Pa kaj se zdj kregate.lisko je pameten.njegovih nasvetov se zržite:)

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 6:52 pm
Napisal/-a Pero
Z Liskotom se nikoli ne kregam, ,samo debatirava :hi

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 7:33 pm
Napisal/-a kofy
Nasvet od Liskota je uporaben za preverjanje puščanja.
Z normalno vožnjo pa itak ne dosežeš kritične temperature vode, zato ni skrbi za motor.
Drugače je nadtlak v hladilnem sistemu odvisen od izvedbe ventila na pokrovu hladilnika/ekspanzije in je cca +0.2Bar.

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 10:41 pm
Napisal/-a lisko
Pero je napisal/-a:če se prav spomnim je nekje 1-2 bara nadpritiska in to zviša vrelišče za 10-20 stopinj.

Za ekonom lonec si že slišal ane? Večji pritisk - višje vrelišče.

sicer pa zaradi mene lahko s svojim avtom ldelaš kar hočeš.


2 bara je malo hudo dosti za celoten sistem....15 psi piše pri men....zdej pa naj nekdo razišče koliko barov je to...men se ne da :P

Slišal sem že da je ekonom lonec vtrgalo...ampak tisto je namenjeno kuhanjo. Hladilni sistem vozila pa je namenjen vsem drugem samo kuhanjo ne :)

Že od začetka teme se vleče, da sem napisal "če ne nabija pritiska". In to je čist enostaven test ali puščanja tesnila ali glave. zjutraj je tekočina mrzla....izenačiš pritisk....potem segreješ do delavne temp. in spet izenačiš....se normalno zapelješ krog ali dva in pustiš motor ohladit. Nato spet odpreš pokrovček in pritiska NE SME bit kvečjemu se lahko ustvari mali vakum ker se je hladilna skrčila. Torej na hitro še enkrat.....mrzla voda in enak pritisk kot zunaj....segrevanje vode v zaprtem prostoru....voda se zarad zakonov naravi pri ogrevanju pač širi.....ustvari se pritisk ki ga pokrov raztezne drži ......spet izenačiš pritisk....se še malo zapelješ ( v tem primeru pritisk več ne bo naraščal če ne boš motorja preveč obremenjeval in ga silil s temp. še višje, ker bo temp. vode skozi enaka...) .....ko se ohladi se voda skrči in v sistemu nastane vakum ki pa ga (pod določenimi pogoji ....dost visok vakum) ventil na pokrovčku malo popusti drugač bi vse gumi cevi potegnilo skupaj....

To je enostaven test poskušanja puščanja tesnila alil uničene glave.....nikjer pa nisem reku da moraš to počet vsakič ko imaš 5 minut prostega časa. :)

Pokrovček pa mora bit ker MORA zadržat malo pritiska lih iz razloga , da se ob zelo hudih obremenitvah motorja, ko le ta lahko doseže kritično točko, ne zavreje vse skupaj v motorju ampak se vrelišče rahlo dvigne...

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 11:30 pm
Napisal/-a zogobrc
lisko a ti celi majstore hehe :p