Stran 1 od 2

Seat Cordoba problem z bencinsko črpalko

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 5:26 pm
Napisal/-a grofceljski
Lep pozdrav vsem članom! Vidim da ste tukaj mostri tudi za težave,pa bi prosil za pomoč.

Imam eno težavo s seat cordobo 1,8 glx (bencin) in sicer:

Pri zasuku ključa se ne sliši zvok "BZZZ" na črpalki goriva in avto ne vžge.

Na črpalki goriva je kabel s štirimi kontakti:
Eden je stalna masa,

eden dobi tok, ko dam kontakt za par sekund, potem lučka na problampi ugasne.

za dva pa ne vem ali bi morala imeti tok in kdaj.

Varovalka št 18 je cela in dobi tok ko dam kotakt samo za par sekund.
Rele s številko 167 sem preveril in zgleda da deluje.

Zanima me kako bi preveril ali je pokvarjena črpalka goriva ali je kaj drugega.
Se zahvaljujem za odgovore!!!

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 5:29 pm
Napisal/-a Mgajvr
avto sploh zavergla ali še to ne? mal več napiš glede tega.

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 5:39 pm
Napisal/-a grofceljski
Avto zavergla "normalno"...mi je trokiral,sem glih komaj pripeljal domov... pa sem mu menjal vžigalne kable in kapo razdelilca...probam užgat , vžge.

Mislim malo kasneje na probno vožnjo, pa ne vžge. Pa mi pade pozornost na tisti "BZZZ" na pumpi pa ga ne čujem. Izgleda da sploh ni bil problem kablov, kot že enkrat pred leti.

Pa hvala za odgovor.

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 5:45 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Črpalka goriva je krmiljena z ECUjem, tako da v koliko imate možnost priklopa vozila na tester/vag-com je na koncu najbolje. Lahko vam nagaja kakšen senzor na motorju in problemi so tu. V nobenem primeru pa ni priporočljivo priklapljati zraven raznorazne "prob lampe....................." - možnost poškodbe ECUja.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 6:01 pm
Napisal/-a grofceljski
Pozdrav!
Avto je letnik 1995, nisem glih poznavalec teh ECUjev se opravičujem, prav tako nimam možnosti dobit tega testerja, zato me pa zanima, kako bi lahko to drugače preveril.
Ali še obstaja kaka druga možnost?
Hvala za odgovore.

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 6:05 pm
Napisal/-a čare
2 žici sta za plovec količine goriva,2 pa za črpalko in če pravioš da ni tistega bzzz lučka na problampi pa posveti potem tok dobi črpalke pa ne obrne,ker je umrla.Preden boš karkoli razkopaval pripelji 12V direkt na tist pin na ohišju črpalke kamor gre žica na katero lampa posveti,prav tako pa pripelji maso konektor pa seveda izklopi in če še takrat ne bo bzzz-ja je pumpa sigurno mrtva.Za par sekund pa posveti zato,ker rele po določenem času pumpo izklopi da ne lavfa stalno če je avto pod kontaktom in bi morala spet posvetit (problampa) če bi ti nekdo začel verglat avto.

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 6:58 pm
Napisal/-a grofceljski
Evo probal priključit direkt iz akumulatorja na ta dva priključka...nič, razen po večkratnem poskušanju se v črpalki sliši nekakšno klikanje...
Ali je še katera druga možnost, kot pa menjat črpalko, probo sem tudi malo potolčit pa nič...
Hvala za odgovore

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 8:36 pm
Napisal/-a čare
Seveda obstaja druga možnost.Zamenjat avto!

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 9:09 pm
Napisal/-a lancia hf
čare je napisal/-a:Seveda obstaja druga možnost.Zamenjat avto!


Mislim da bo lažje, predvsem pa ceneje, če se zamenja samo bencinska črpalka, saj se jih po delih verjetno kar nekaj prodaja. ;)

Objavljeno: Ne dec 06, 2009 11:38 pm
Napisal/-a vuc
mam črpalko če jo rabš

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:59 am
Napisal/-a grofceljski
:D Avto menjat :D

VUC koliko denarja to znese

ldanijel@t-1.si

Objavljeno: Po dec 07, 2009 8:39 am
Napisal/-a vuc
30 € kompletna z plovcem

Objavljeno: Po dec 07, 2009 9:26 am
Napisal/-a grofceljski
Pa ka to paše na vse tipe seat cordobe l 1995

Objavljeno: Po dec 07, 2009 10:42 am
Napisal/-a vuc
ja pomoje dej kako sliko gor kaka je tvoja

Objavljeno: Po dec 07, 2009 3:13 pm
Napisal/-a lancia hf
Mora biti od 1.8, zaradi pritiska črpalke.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 8:30 pm
Napisal/-a Matejz90
Jaz imam pa čisto drug problem na 1.8...Se pravi meni pa črpalka deluje več kot precej dobro...A je sploh možno da sem ga šel natankat za 10 EUR pa prevozil "samo" 40 km? Evo še izračun: 8,88 litra, prevozil 40 km, povprečna poraba: 22,2 litra na 100 km...Pije kot kak ruski tank, avto potegne kot raketa, deluje normalno, ne kadi, skratka deluje kot singerica samo troši...

3000 obratov ni bilo nikoli preseženih, vem da imam termostat hin, v sredo ga peljem menjat, če bi bila lambda sonda hin je mogoče taka poraba?

Predlogi???

Objavljeno: Po dec 07, 2009 8:45 pm
Napisal/-a lancia hf
Nekje ti mora bencin pušati, ker toliko ti pa res nemore porabiti.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 11:23 pm
Napisal/-a abcabc
Isti motor, isti avto in iste težave sem imel. Menjaj pumpo, mene je takrat stala s popustom 15 jurjev ali 60 evrov.
Pazi pa, kako razdiraš, da kaj ne polomiš.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 11:27 pm
Napisal/-a abcabc
Matejz90 je napisal/-a:Jaz imam pa čisto drug problem na 1.8...Se pravi meni pa črpalka deluje več kot precej dobro...A je sploh možno da sem ga šel natankat za 10 EUR pa prevozil "samo" 40 km? Evo še izračun: 8,88 litra, prevozil 40 km, povprečna poraba: 22,2 litra na 100 km...Pije kot kak ruski tank, avto potegne kot raketa, deluje normalno, ne kadi, skratka deluje kot singerica samo troši...

3000 obratov ni bilo nikoli preseženih, vem da imam termostat hin, v sredo ga peljem menjat, če bi bila lambda sonda hin je mogoče taka poraba?

Predlogi???


Si kdaj probal natočt polno in se peljat kakšnih 150km in spet na petrol tankat. Jaz sem imel tudi 1.8 motor pa mi je porabil tam 8-9litrov normalne vožnje, ac je kuril manj.
Ugibam mogoče je zanič lambda sonda

Objavljeno: To dec 08, 2009 5:46 am
Napisal/-a Matejz90
Eh pri lambdi bi se poraba dvignila do maksimalno 2 litra ne pa za 10 pa 12 litrov...