Stran 1 od 5

Scenic 2005 DCI - okvara motorja - pomoč?

Objavljeno: Po dec 07, 2009 3:40 pm
Napisal/-a GoGo
Zdravo,
ženi je včeraj na avtocesti odpovedal scenic, letnik 2005 z 88kw dci motorjem in prevoženimi manj kot 130kkm.
Kar naenkrat je začelo ropotat v mašini (kot bi koval podkev), izgubil moč. Ustavila je takoj na sos pasu in ugasnila avto (je normalno ugasnil, kot tudi spet vžgal, le da tolče kot satan)

Danes so avto priperljali na pooblaščeni servis, ki pravi, da ne vejo kaj točno je narobe,
je pa baje nekaj hujšega. Prepihalo je tesnilo in pometalo ven olje, baje da zdaj uhaja kompresija v hladilni sistem. Omemnjajo možnost polomljenega bata(ov) ali kaj podobnega.
Jermeni so OK (ni utrgalo, olje je bilo prej OK (menjano na uradnem servisu pred 5kkm),
hladilne je bilo dovolj (da ne bo kdo mislil da je avto zakuhal) To se je baje zgodilo pri 130kmh v . prestavi, tako da so bili obrati nekje med 2000 in 2500...

Prosim za nasvete - servis pravi da bo takoj ko odprejo motor in začnejo sploh ugpotavljat napako strošek par sto evrov, potem pa naprej. Vodja servisa je rekel da to ni prvi podoben primer, in da bi blo najbolje menjat mašino?! Ve kdo za kako dobro 1.9 dci 88kw za scenica?

Re: Scenic 2005 DCI - okvara motorja - pomoč?

Objavljeno: Po dec 07, 2009 3:48 pm
Napisal/-a Matjazy
GoGo je napisal/-a:Zdravo,
ženi je včeraj na avtocesti odpovedal scenic, letnik 2005 z 88kw dci motorjem in prevoženimi manj kot 130kkm.
Kar naenkrat je začelo ropotat v mašini (kot bi koval podkev), izgubil moč. Ustavila je takoj na sos pasu in ugasnila avto (je normalno ugasnil, kot tudi spet vžgal, le da tolče kot satan)

Danes so avto priperljali na pooblaščeni servis, ki pravi, da ne vejo kaj točno je narobe,
je pa baje nekaj hujšega. Prepihalo je tesnilo in pometalo ven olje, baje da zdaj uhaja kompresija v hladilni sistem. Omemnjajo možnost polomljenega bata(ov) ali kaj podobnega.
Jermeni so OK (ni utrgalo, olje je bilo prej OK (menjano na uradnem servisu pred 5kkm),
hladilne je bilo dovolj (da ne bo kdo mislil da je avto zakuhal) To se je baje zgodilo pri 130kmh v . prestavi, tako da so bili obrati nekje med 2000 in 2500...

Prosim za nasvete - servis pravi da bo takoj ko odprejo motor in začnejo sploh ugpotavljat napako strošek par sto evrov, potem pa naprej. Vodja servisa je rekel da to ni prvi podoben primer, in da bi blo najbolje menjat mašino?! Ve kdo za kako dobro 1.9 dci 88kw za scenica?

Verjetno je mašino bolje zrihtat, tako vsaj veš, kaj imaš (no ja, četudi pri omenjenem motorju nikol ne veš), če kupiš rabljeno, je težko preverit, kako je z njo.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 4:07 pm
Napisal/-a čare
Pa kako nasedate takim serviserjem??Ne vejo kaj bi bilo in bi menjali motor??Pa ni motor 200€ mater jim lopovsko ciganje ma kako me tole pogreje bi unmu majstru gobec razbil ko bi mi tako prijavil.Če avto zalavfa in ropota je lahko samo turbino zlomilo,kar se pri teh avtih dogaja in če na avspuh ali kam drugam meče olje je skoraj sigurno to.Menjaj serviserja oz.pelji ga nekomu ki je vreden zaupanja da bo povedal kaj mu je,ker tudi če je turbina te bojo na servisu opalili za 2000€ brez problema.Pri Beji je fabriško obnovljena turbina cca- 750€ (ravno tako boš fasal na servisu za 2X več denarja),če jo je zlomilo je najbrž opilke nametalo v Intercooler,katerega za laguno dobiš za 150€ (za scenica je najbrž isti) očistit vse cevi sistema in si na 110€ z mehanikom vred.Je mel šef isti primer 2 mesca nazaj (isto melje kot zariban kavni mlinček) in so mu na REAL-u čist mirno rekli da košta turbina+IC+drobni material in delo 3000€ mater jim lopovsko!

Objavljeno: Po dec 07, 2009 4:13 pm
Napisal/-a GoGo
Ja. čare, vem da so na pooblaščencih lopovi, zato pa jim ne pustim odpirat dokler ne zberem malo več informacij...
Problem pa ne bo v turbini, temveč v bloku motorja samega, glede na to, da je spihalo tesnilo...

avto je na pooblaščenca odpeljala vleka (asistenca),sam pa žal nimam časa da bi takoj
vlačil avto na "second opinion".
Najprej upam da bom tu dobil kaksno komnretno informacijo -. mogoče podoben primer in kako je bil rešen....

Re: Scenic 2005 DCI - okvara motorja - pomoč?

Objavljeno: Po dec 07, 2009 4:20 pm
Napisal/-a GiGi1985
GoGo je napisal/-a:
Prosim za nasvete - servis pravi da bo takoj ko odprejo motor in začnejo sploh ugpotavljat napako strošek par sto evrov, potem pa naprej. Vodja servisa je rekel da to ni prvi podoben primer, in da bi blo najbolje menjat mašino?! Ve kdo za kako dobro 1.9 dci 88kw za scenica?


oprosti, ne poznam te in ne mislim nič slabega; ampak a se res pustite takole nahecat no? lepo je čare napisal kaj bi naredil z njim, mene osebno še niso in me tudi nikoli ne bodo videli na pooblaščenem servisu. Imam 2 svoja mehanika, ki mi naredita kvalitetno in poceni. A nimaš nobenega svojega mehanika, ki mu zaupaš?

lp

Objavljeno: Po dec 07, 2009 4:38 pm
Napisal/-a lisko
Tkole ko včasih berem bi najrajš reku da pripeljite do mene pa bomo pogledli .....seveda zastonj....ker če ne nardiš nič in samo gledaš potem ne moreš računat...Tud če odpreš motor in pogledaš kaj je uničeno ne moreš računat bajnih vsot....rečeš lepo kako se da popravit poveš zmerno ceno in to je to ( v to ceno pa že vračunaš odpiranje motorja). Ne pa kr neki na pamet ja sam da ugotovimo bo par sto evrov? Potem ne rabiš met servisa....ampak bom odprl kao delavnico " odkrivanje in diagnoza napak" popravljajte pa kak veste in znate....pa se mi zdi da bi dobro služil...pa ne morte no....

Lej če je prepihalo tesnilo glave potem sigurno ali dela pritisk v hladilnem sistemu ali celo meče vodo ven....ali meša olje in vodo ali pa olje šprica iz motorja....
Da bi turbino tako zmlelo da bi jo vrglo prek IC v bate je tud skoraj nemogoče....Tole men bolj smrdi na zariban ojnični ležaj. ....motor gre....vžiga normalno....samo nabija kot da bi tolkel po nakovalo...

Objavljeno: Po dec 07, 2009 5:02 pm
Napisal/-a marko01
Tudi sam menim da ti je zapikal ojnični ležaj smo že imeli par primerov ! Če je to potem ni take velike panike.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 5:34 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Hja...............trenutno najboljši posel je menjava mehanika/servisa. Osebno menim, da sta vam "lisko in čare" lepo svetovala. Pooblaščenec in ne ve kaj povedati okoli vaše okvare...................ja ta je pa dobra - verjetno to ni prva takšna okvara na teh motorjih.

Lep pozdrav

Objavljeno: Po dec 07, 2009 6:31 pm
Napisal/-a droš
je kolega mel isti problem njemu je tudi zapikal ojnični ležaj .bil pa je isto megane scenic

Objavljeno: Po dec 07, 2009 6:48 pm
Napisal/-a čare
Lisko se popolnoma strinjam s tabo in če je ležaj zariban sem siguren da olja niso menjali ali pa so dali kakšen sekret not (vem za primere kjer so olje samo dolivali) sicer pa nima veze ampak zarad takih As-ov smo potem vsi mehaniki nateguni in nepodkovani z znanjem.Na šihtu imamo intervencijskega Mastra na katerem so naši mehaniki menjali jermene in dali šobe na pregled in po tistem avto ni šel nikamor nakar so naši mehaniki zadevo še enkrat pregledali in naj bi faza štimala in vse ostalo tudi in ker so se zgubili so kombi peljali h Kalan-u kateri je fazo preveril,ugotovil da je OK in ker tester ni pokazal nobene napake je določil da je treba menjat motor,ker je ta zanič.Mi pa smo seveda polni denarja in smo zadevo odobrili in je šlo 8000€ za mašino brez da bi se stari prej podrl da se sploh vidi kaj mu je (poslal se je v tovarno) in tako to lavfa-če ne veš kaj mu je potem menjaj??Ma ja valjda nateguni pokvarjeni!Najhuje od vsega pa je to da imajo ogromne delavnice z vsem razpoložljivim orodjem in aparaturami a jih na koncu pelje scaten popoldanc ki dela z kladivom v garaži 3X5 metrov.Pa pogajaj se za kulanco,če je avto bil servisiran na pooblščenem servisu!

Objavljeno: Po dec 07, 2009 6:54 pm
Napisal/-a xsara
sicer je bencinar, vendar če je tak zvok je sigurno eden od ojničnih ležajev

http://www.youtube.com/watch?v=6Y3xLvScqaM

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:40 pm
Napisal/-a GoGo
@xsara: ja, to bo to, točno tak zvok je.

Hvala vsem, super ste. Zdaj vsaj vem zakaj približno gre.

Sicer pa, ja, imam svojega mehanika, vendar ne mara delat na novejših avtih,
je bolj old school...Dokler sem mel starejše avte mi je vse zrihtal za drobiž in dobro..

če pa mi kdo zna razložit kakšen je približno postopek popravila bom pa sploh vesel...
Sem našel enga majstra, ki naj bi bil zanesljiv, vendar ga ne poznam...Tako da bom
vesel če mi kdo opiše kako in za kakšen denar se tak problem okvirno zrihta. Da me ne
bo peljal žejnega čez vodo...

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:46 pm
Napisal/-a zundapp
Snemeš karter motorja, odviješ ojnične ležaje in ležaje glavne gredi, snameš menjalnik.

Snameš glavno gred, strokovnjak oceni globino poškodb, ki se lahko rešijo z poliranjem sedežev lezajev ojnic ali z menjavo glavne gredi. Zamenjaš vse ležaje in zložiš.

kaj pa vem, od 300-1500 eur.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:47 pm
Napisal/-a čare
Ja če so ležaji šli je treba motor ven vzet,karter dol,jermene dol ,skloko in vztrajnik dol,glavno gred ven in na brušenje,molit boga da se ležaj ni obrnil in poškodoval še oojnice,nabavt nove ležaje in zadevo sestavt,zalavfat,peljat potem pa tistemu kretenu na Servisu ki bi motor menjal gobec razbit in od samega veselja it v prvi bife na pir pa babo premlatit,ker je avto zaribala...

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:48 pm
Napisal/-a marko01
Ja treba je pobrat ven ležaje in ojnico, gred nest na prvo fazo brušenja in kupiti ležaje za prvo fazo, nato sestaviti in zadeva mora laufat. Cena je pa čisto relativna, ti bo povedo kdo ki se ubada z renoji.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:51 pm
Napisal/-a zundapp
Ojnice se ne brusi, brusi se glavna gred.
Če se ležaj obrne v sedežu ojnice se manja cela ojnicam kar ni drago

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:52 pm
Napisal/-a marko01
zundapp je napisal/-a:Ojnice se ne brusi, brusi se glavna gred.
Če se ležaj obrne v sedežu ojnice se manja cela ojnicam kar ni drago


Sem se zatipkal .....

Objavljeno: Po dec 07, 2009 7:52 pm
Napisal/-a čare
Če zariba ojnični ležaj zariba na glavni gredi ponavadi!!Ojnica v večini primerov preživi,če se ležaj ne zavrti in naredi rise po njej,tako da je treba glavno gred ven vzet in ojnico/e po potrebi.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 8:00 pm
Napisal/-a GoGo
čare je napisal/-a:Ja če so ležaji šli je treba motor ven vzet,karter dol,jermene dol ,skloko in vztrajnik dol,glavno gred ven in na brušenje,molit boga da se ležaj ni obrnil in poškodoval še oojnice,nabavt nove ležaje in zadevo sestavt,zalavfat,peljat potem pa tistemu kretenu na Servisu ki bi motor menjal gobec razbit in od samega veselja it v prvi bife na pir pa babo premlatit,ker je avto zaribala...


Ja, čare...

Bom jutri malo prveril znanje teh šalabajzarjev na renaultovem servisu...
Babe pa ne bom tepu, mi v 1o letih še nobenga ni zaribala...je pa res, da ma prvič
renoja v uporabi...
najraj bi zakuru to garo frdamano fran.... :x

Objavljeno: Po dec 07, 2009 8:04 pm
Napisal/-a čare
OK babae ne rabiš mlatit ampak ostalo kar sem napisal pa je res.