Stran 1 od 1

DAEWOO NEXIA 1500 GL

Objavljeno: Po dec 07, 2009 6:29 pm
Napisal/-a mrudi
Pozdrav.

Prosil bi ali mi lahko kdo pomaga? Imam namreč problem z visokonapetostnimi kabli(vžigalni kabli) Skratka avto mi je vklaplal sig.lučko napaka v delovanju elektronike(rumena lučka kot nek ventil) nakar sem ugotovil da mi prebijajo kabli .
Menjal sem kable z novimi in bilo je 2 meseca mirno brez problema.Sedaj ko je zunaj padla temparatura pod 0°C se napaka ponovno pojavi.In sicer sem zvečer ko je zunaj tema dvignil pokrov avt. ga vžgal in spet se vidi pri svečkah kako bliska in tudi če se dotikam kablov se vidi (ivje elektrika se prenača na moj prst) ne razumem več zakaj se to dogaja saj sem pa dal nove kable pa še poceni niso bili 60€.
prosim lepo za pomoč.
HVALA.

Objavljeno: Po dec 07, 2009 8:00 pm
Napisal/-a krypton
Kaj pa kune. Meni so kar nekajkrat popestrile dogajanje pod motornim pokrovom.

Objavljeno: To dec 08, 2009 1:02 pm
Napisal/-a mrudi
Kune?
Ni nobenega kabla zgriženega!

A MOGOČE KDO VE KAKO SE PRI TEM AVTU RESETIRA RAČUNALNIK?

Objavljeno: To dec 08, 2009 1:35 pm
Napisal/-a SašoP
Odklopi kable z akumulatorja za ene 15 minut, pol jih pa nazaj prklop. Usaj pr večini autov tko reseteraš računalnik.

LP

Objavljeno: To dec 08, 2009 1:38 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Reset ECUja pri vašem vozilu se uredi samo s testerjem - 12 pinski priklop.

Lep pozdrav

Objavljeno: To dec 08, 2009 1:55 pm
Napisal/-a mrudi
HVALA!
To pomeni da če odklopim akumul.... se ne zbrišejo podatki?
Ali ima mogoče računalnik svojo baterijo za ohranjanje spomina oz. ima to vpisano v
EE-ROM pomnilnik?
Namreč začel sem sumiti da si je shranil napake in sedaj dela v nekakem čudnem načinu oz.v zasilnem,predvidevam da bi mu trebalo zbrisati EE-ROM in ga povrniti v tovarniške nastavitev sicer nevem predvidevam to je samo moja teorija???? :cry:
In pa ni mi jasno ali ima tudi to možnost da se nastavlja nivo visoke napetosti kajti dogajaja se kod da ima zdaleč prevlko iskro na svečkah saj iskra iz izolatorja svečke preskoči na ohišje maso svečke nevem no skratka nekaj zelo nelogičnega se dogaja.
Sem pa avto peljal na tester pa se tam norca delajo in mi govorijo da naj menjam osovino na prstani da je obnucana.Prav smešno norca se delajo!
Kdo bi razumel??

Objavljeno: To dec 08, 2009 3:30 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Z odklapljanjem akumulatorja se ne resetira ECUja. Pri nekaterih tipih vozil se s takšnim dejanjem izbriše samo trenutna opozorilna mapca, same napake pa ostanejo v ECUju - torej to so mišljeni vsi ECUji ki imajo spominsko baterijo. Pri ECUju, ki nima spominske baterije in odklopite akumulator se zbriše ali poškoduje program - hja..........potem pa so tu nehumani stroški.
Zaradi takšnih in podobnih okvar je potrebno vedno prebrati navodila od vozila, nekje nepisano pravilo pa je, da se vozilo po letniku 2000 naj ne bi prižigalo na kable ( razen v primeru, kjer je za to ustvarjen tovarniški pogoj/priključek ), ter naj se ne bi odklapljalo akumulatorja preden se zagotovi dodatni stalni vir napajanja.

Lep pozdrav

PS

Preverite keramiko na vžigalnih svečkah - v koliko je poškodovana ali ima rjavo črtico je svečka zanič.

Objavljeno: To dec 08, 2009 5:20 pm
Napisal/-a mrudi
HVALA!
Res zanimivo!!
potem pa mi ne preostane druga kot da mi nekdo to reši preko računalnika!
Bi pa vprašal ali mi lahko daste nasvet kdo iz Maribora bi se hotel poglobiti v to težavo??
Sem namreč iz tega kraja(okolice).
Hvala vsem za pomoč!!
Lep pozdrav.

Objavljeno: To dec 08, 2009 6:28 pm
Napisal/-a mr.ramo
moj fotr je meu isti avto in celo isto napako :? ...pri njemu jenapaka zginila ko je premaknil rele-je motorja ..nahajajo se pa na levi strani tam kjer so tud varovalke ..probaj mogoče se bo kaj spremenilo ;) ..pa ti zravn se kj piska?? npr. ko das kontakt se pa slis "piskanje"..

Re: DAEWOO NEXIA 1500 GL

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 3:55 pm
Napisal/-a mITJA122
mrudi je napisal/-a:Pozdrav.

Prosil bi ali mi lahko kdo pomaga? Imam namreč problem z visokonapetostnimi kabli(vžigalni kabli) Skratka avto mi je vklaplal sig.lučko napaka v delovanju elektronike(rumena lučka kot nek ventil) nakar sem ugotovil da mi prebijajo kabli .
Menjal sem kable z novimi in bilo je 2 meseca mirno brez problema.Sedaj ko je zunaj padla temparatura pod 0°C se napaka ponovno pojavi.In sicer sem zvečer ko je zunaj tema dvignil pokrov avt. ga vžgal in spet se vidi pri svečkah kako bliska in tudi če se dotikam kablov se vidi (ivje elektrika se prenača na moj prst) ne razumem več zakaj se to dogaja saj sem pa dal nove kable pa še poceni niso bili 60€.
prosim lepo za pomoč.
HVALA.


Pr naš bajt je tud Nexia z istim motorjem 1.5..kable menjali že ene 3krat.
Cenovno so kabli res kr dragi...vendar, ko prebijejo..prebijejo..
Noben reset ECU-ja ti nebo pomagu, če je okvara mehanska..kable je treba menjat pa ni debate..razn, če morda prebijajo svečke, da je izolator poknu pa prebija..pol je pa treba svečke menjat.
Resda je stvar čudna, da po dveh mescih, ko si dal nove kable not..že spet prebija..

To je pač Daewoo pa problemi z temi kabli...tk, da ja. Lp

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 5:50 pm
Napisal/-a mrudi
Hvala vsem!
Vsak nasvet pride prav kadar neveš več naprej!!
Ja kable sem menjal pred dvema mesecema in zanimivo če jih očistim z sprejem (brake cleaner) potem je OK samo to je že drugi poskus ki pa ne zdrži dolgo mogoče kašen teden dva,potem pa po starem.
Moram povedati da sem odklopo računalnik skratka akumolator za 15 minut ja in zanimivo (automatski zauk) spet dela po enem letu prej kadar je bil zunaj minus je po vžigu avta deloval samo caa.30 sek. in že je motor deloval kot da je topel(zagret) no sedaj dela enkratno tako da ta problem je rešen mi pa ostaja še ta z elektriko.
Prosil pa bi če mi lahko svetujete kje? in kakšne kable? naj kupim da nebom imel spet probleme.(Namreč VN kable imajo v večini avto trgovin samo dvomim v vsaj malo kvalitete!!)
Hvala za pomoč!!!

Objavljeno: Če dec 10, 2009 8:46 am
Napisal/-a joztom
Pri AC imajo BERU kable, ki so prva vgradnja v VW za vse avte. Treba pa je vedeti kaj gre skupaj, rezistorski kabli in navadne sveče ali obratno. Odvisno od vrste cinšpule. Večkrat pa nagajajo razdelilci, na kater se naberejo ogljene obloge, ki nagajajo pri mrzlem motorju. Pomaga temeljito čiščenje, včasih struganje teh sledi z nožem. Preveriti je treba sedišče kablov, če ni skurjeno itd.. Večina ECU jev ima zapečen program delovanja na čipu, ki ni odvisen od nobene baterije, se pa rade pojavijo težave s periferijo, ki ne ve kje je obstala. Tako je potrebno inicializirati odklepanje in pomike šip. Pri VAGu imajo verjetno baterijo za log-file, ker si zapomni, kdaj je bila baterija prazna in take stvari, ki jih drugače ne bi moglo. Za ponovno vgradnjo motorja pri kleparju ni bilo potrebno programirati karkoli, pa so bile tudi najhujše mašine od S8.