Stran 1 od 1

Školjka avtomobila vprašanje ?

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 10:46 pm
Napisal/-a miha48
lp
Imam vprašanje glede školjke. Kolega ima saxoja 1.6 16V in se je tako navezal na njega ga ima resnično "rad" :D . Ampak je en problem školka je bila že 2krat razbita kar dobr, zato je pa tudi že čisto rjava in tudi kej je bil avto že 2krat na mizi je školka še posebej boga, prepognjena na strehi in na podvozju. Zdej me pa zanima, če kdo ve ali lahko vzamemo školjko od saxoja 1.0 ali je ista, če bo vse pasalo šraf na šraf ko bi swap delal a je kdo kaj podobnega že delal? Pa še nekaj, kako poj glede številk ki so drugačne na školjki kot pa na motorju? A so lahko potem kje kakšni problemi zaradi številk ( tehnični pregled itd...) ?
Hvala za kakršnokoli pomoč

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 11:23 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Osebno menim, da je najbolje, da pokličete nekam na tehnični pregled in vam bodo posredovali točne podatke.

Lahko se ustavi pri vgradnji močnejšega motorja kot je bilo predvideno v tovarni ( da ne govorimo o zavorah, potrdilu o strokovni predelavi/vgradnji............. )

Lep pozdrav

Objavljeno: Če dec 10, 2009 7:53 am
Napisal/-a Drocky
pokliči na LPP ali RTI za točne informacije. Menjavo školjke je treba vpisat v homologacijski karton :!:

Objavljeno: Če dec 10, 2009 1:17 pm
Napisal/-a čare
Če se da Golfa 2 GTI premetat na navadno školko od dizla potem tud saxo ne bo problem.Premečeš vse od motorja do podvozja,od stare šasije izrežeš številke šasije in greš z kupoprodajno od nove,staro prometno in številkami na A test kjer ti v homologacijo vpišejo menajvo karoserije in je to to.

Objavljeno: Če dec 10, 2009 2:22 pm
Napisal/-a miha48
Aha poj tole glede številk ni problema zdej me pa še nekaj zanima, a mogoče kdo ve kje se bi dalo, če se še da dobiti novo školjko, samo školjko brez blatnikov, vrat... od saxoja ali 106 sport..?

Objavljeno: Če dec 10, 2009 5:02 pm
Napisal/-a GorazdO
postopku se uradno reče "menjava šasije"; po potrebi ji sledi še "menjava motorja";
potrebuješ pa papirje od obeh vozil.

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 9:16 pm
Napisal/-a Nejko87
Karoserije nista iste. Sem 99% prepričan.
Avto je enak kot p 106.
In karoserija je pri močnejših 106 pojačana na določenih mestih.

Sicer pa motor, menjalnik, podvozje.. Vse paše.

Objavljeno: So dec 12, 2009 11:40 am
Napisal/-a mr.ramo
Nejko87 je napisal/-a:Karoserije nista iste. Sem 99% prepričan.
Avto je enak kot p 106.
In karoserija je pri močnejših 106 pojačana na določenih mestih.

Sicer pa motor, menjalnik, podvozje.. Vse paše.



točn tko,razlike so! ...glede na to da imajo vts-ji obrobe bos moral lukne vrtat v blatnikih(zadnje blatnike je treba porezat) in v bokih ;) ..kar se notranjosti tiče ti use paše ,glede pa motorja in nosilcev pa nism sigurn sam kokr se men zdi je treba tud tam kaksnen nosilc predelat ;) ..pa školka od navadnega saxo-ja je lazja od vts-ove ;) ..tud moj je biu zbit in use kar sem loh dau od navadnega je spredni blatnik in zadnja luč ;)

Objavljeno: So dec 12, 2009 10:04 pm
Napisal/-a monster_d
Če je tako navezan naj se pozanima če se da nova karoserija naročit.
Drugače pa homologirat pa bo