Stran 1 od 2

izpraznjen akumulator-reset

Objavljeno: Če dec 10, 2009 7:32 pm
Napisal/-a srchek
avto ni hotel vžgati, akumulator je bil čisto izpraznjen in smo ga zato zamenjali.. očitno se je resetiral računalnik, saj avto ni niti ˝kašljal˝..
zdaj me pa zanima koliko bi prišla kodna ponastavitev vžiga motorja?
Avto pa je Peugeot 307.

Najlepša hvala za pomoč! :)

Objavljeno: Če dec 10, 2009 7:35 pm
Napisal/-a abbe
akomulator se nkol ne sprazn tok da se resetira racunalnik.
napako ste nardil k ste menjal akomulator pa niste nardil prevezave,da avto nebi bil brez stroma...

Objavljeno: Če dec 10, 2009 8:00 pm
Napisal/-a srchek
Ko smo dali v kontakt, v avtu ni gorela nobena kontrolna lučka niti lučka za osvetlitev kabine. Ko sem obrnila ključ se ni nič slišalo. To je bilo vse pred menjavo akumulatorja. Med menjavo akumulatorja pa ni prišlo do nobenega kratkega stika. Kolega ki dela na Peugeot-u je rekel da je verjetno, da se je akumulator toliko izpraznil, da se je vse skupaj ponastavilo.
Tudi meni se vse skupaj zdi sumljivo, vendar drugega odgovora ne najdem.

Objavljeno: Če dec 10, 2009 8:11 pm
Napisal/-a phoebus
abbe, tisto minuto kolikor menjaš akumulator bi pa morala koda ostat v spominu. Če delajo tak avto da ob "resetu s klemami" pozabi kodo, ga je samo za zapeljat nazaj v salon- skozi okno ;)

Edina logična varjanta je da je prebilo akumulator (torej da je dal dejansko od sebe 0) in je avto tako stal in stal in stal...

Srček, kako veš da je koda? Se ti prižge na armaturi kaka lučka s ključkom oz. napiše "CODE"? Tega avta ne poznam, ampak v primeru napake s kodo bi moral to opozorit.

sicer za brisanje napak iz računala, nastavljanje kot ipd. računajo ca 10-15 eur....samo avto imaš doma, oni so pa tam...

Objavljeno: Če dec 10, 2009 8:37 pm
Napisal/-a srchek
hehe ares to pride od 10-15 € :) men kolega reku da če je treba resetirat računalnik da stane okol 150€ :)

Objavljeno: Če dec 10, 2009 8:57 pm
Napisal/-a ales66
Imam P307. Večkrat sem že odklopil akumulator, tudi za nekaj dni, pa nisem imel pri ponovnem priklopu nobenih problemov. Predlagam ponovni odklop za ca 10 min ali čez noč. Pred odklopom je dobro počakati nekaj minut, da se BSI (krmilna enota) postavi v mirovanje. Preverite tudi varovalke, tudi tiste v motornem prostoru zraven akumulatorja. Upam, da ti ni šel ECU ali BSI. Če imaš kolega na Peugeotu boste že nekako rešili.

LP

Objavljeno: Če dec 10, 2009 9:11 pm
Napisal/-a drigy
Moja sestra je imela iste ali pa vsaj podobne težave in seicer, ko je parkirala ni takoj ugasnila luči skupaj z avtom, ampak šele po 10ih minutah. Takoj je hotela prižgati avto ampak ta ni prižgal. Ko sm jaz kasnej prišel do avta, je bil akumulator totalka prazen, brez najmanjše iskre. Električar ji je rekel, da račinalnik ne zazna več kode v ključu ali nekaj podobnega. Za popravilo na črno je odštela 50eur =/

Objavljeno: Če dec 10, 2009 9:38 pm
Napisal/-a luke18
Tudi meni se je spraznil akumulator, smo vžgali na potisk. Kasneje sem vzel akmulator vn, dal polnit čez noč, pa avto dela brez problemov.

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 8:20 pm
Napisal/-a lisko
Sam ni mi jasn....kaj naj bi avto pozabil če mu zmanka štroma?

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 8:35 pm
Napisal/-a Volvo power
sicer ne vem kako je na Peugeotu, na Citroenu C5, je treba pri ponovnem priklopu akumulatorja vzpostavit kontakt s ključem (ne štartat) in počakat eno do dve minutki, da se ponovno vzpostavijo elektronski sistemi.

Branje navodil za uporabo zna bit kdaj tudi koristna stvar :lol:

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 8:42 pm
Napisal/-a Scorp84
307 ter tudi drugi modeli, celo citroen in renault imajo zaščito proti stiku. V 307 se nahaja v motornem delu pod črno plastiko na voznikovi strani, je tak en rele modre barve. Tam je treba preveriti vse varovalke v primeru da ni elektrike v avtu.
Zadeva je toliko občutljiva, da če kleme niso na mestu (zategnjene) rele zazna da je nekje stik, ker pride do nenadnega padca napetosti. Zna trajati tudi 5 minut ali več da preklopi nazaj. Še najlažje če še enkrat daste kleme gor, lahko je tudi akumulator defekten in lahko drugega probate.

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 8:47 pm
Napisal/-a valvoline
Kok vem pežo in citroeni imaji reset knof nekje če se ne motim.

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 9:24 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja. zelo znani po tem so Mercedes C tip, Opel Vectra........................., vendar ne smemo pozabiti, da imajo vsa takšna vozila fabriški priklop za dovajanje napetosti/energije ali pa se ga postavi s testerjem v mirojoče delovanje.

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 9:53 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja. zelo znani po tem so Mercedes C tip, Opel Vectra........................., vendar ne smemo pozabiti, da imajo vsa takšna vozila fabriški priklop za dovajanje napetosti/energije ali pa se ga postavi s testerjem v mirojoče delovanje.

Lep pozdrav


Tole mi je sicer znano.....ampak zanimalo me je iz tehnološkega vidika kaj hudiča bi lahko programiran računalnik pozabil.....oz. kaki podatki bi se lahko zgubili....Ker kao če rabi napetost za (tudi mirovanje) potem je to en k od računalnika.

Vse skupaj je po moje samo orodje za služenje servisov....

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 10:36 pm
Napisal/-a sebaveh
To je pač to, ko šparajo in namesto Flash in Eeprom čipov vgrajujejo Ram :jao: Podobno kot pri postajah na avtoradijih.

(@Fan - Vectra C nima težav s tem, vsaj letnik 2002 ne)

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 10:51 pm
Napisal/-a abbe
lisko je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja. zelo znani po tem so Mercedes C tip, Opel Vectra........................., vendar ne smemo pozabiti, da imajo vsa takšna vozila fabriški priklop za dovajanje napetosti/energije ali pa se ga postavi s testerjem v mirojoče delovanje.

Lep pozdrav


Tole mi je sicer znano.....ampak zanimalo me je iz tehnološkega vidika kaj hudiča bi lahko programiran računalnik pozabil.....oz. kaki podatki bi se lahko zgubili....Ker kao če rabi napetost za (tudi mirovanje) potem je to en k od računalnika.

Vse skupaj je po moje samo orodje za služenje servisov....

pr tuaregih se pobrka xenon in poj se ne nastavlja pravilno,pri mercedezih e klase mislm da tut...

Objavljeno: Pe dec 11, 2009 10:55 pm
Napisal/-a lisko
sebaveh je napisal/-a:To je pač to, ko šparajo in namesto Flash in Eeprom čipov vgrajujejo Ram :jao: Podobno kot pri postajah na avtoradijih.

(@Fan - Vectra C nima težav s tem, vsaj letnik 2002 ne)


Ne bi se strinjal.....mogoče uporablja RAM za kao delovni pomnilnik ( obdelovanje podatkov med vožnjo , razni načini vožnje...) med tem ko sam program za osnovno delovanje ne more in ne sme bit shranjen v RAM-u ampak v EEPROM-u ali FLASH-u. Zato mi ni jasno kaj bi avto lahko pozabil ko ga/če ga odklopiš iz napajanja....

Razumem da pozabi uro (quarz ne dela brez energije) ali pa radio postaje (ker je enostavneje spremenit nekaj kar je v RAMU kot pa EPROMu...) amapk da bi pa pozabu osnovne parametre ( podatke iz MAP senzorja, pozicije motorčkča prostega teka....kot predvžiga....) mi pa ne bo jasno nikoli....
Še vedno sem mišljenja , da je tole bolj kot ne servisna poteza....če hočeš imet pač plačaj.

Objavljeno: So dec 12, 2009 2:20 am
Napisal/-a im nobody
sej navadn rač tud ne zgubi podatke ko ga izklopiš iz štroma :)

Objavljeno: So dec 12, 2009 7:19 am
Napisal/-a Matejz90
im nobody je napisal/-a:sej navadn rač tud ne zgubi podatke ko ga izklopiš iz štroma :)


Stvari ki so v RAM-u so pozabljene, na disku ne. Vendar je RAM nevemkolikokrat hitrejši od diska. Na računalniku je možno narediti partricijo v RAM ter v RAM-e shranjevati dateke ki pa se izredno hitro odpirajo vendar ob resetu izpuhtijo. Računalnik BIOSA "ne pozabi" ker ima baterijo na matični plošči...