Stran 1 od 1

Berlingo 1.9 D ne vžge

Objavljeno: So dec 12, 2009 7:11 pm
Napisal/-a šumski
Pozdravljeni.
Naš berlingo 1.9 D je začel zafrkavat z vžiganjem. Zadeva se je pojavila tri dni nazaj.
Pred okvaro sem dal kontakt, počakal tistih nekaj sekund da je lučka za predgretje ugasnila in ga vžgal.
Zdaj dam kontakt, se lučka prižge in takoj ugasne (ne sveti niti pol sekunde).
To je naredil enkrat, potem je bil en dan mir in včeraj je spet zafrknil.
Žarilne svečke delujejo kot treba. En je bil v avtu, dal kontakt kot je običajen postopek (prej sem odklopil rele za predgretje), jaz pa sem povezal rdečo žico ki gre iz rele-ja na žarilne svečke, direktno na akumulator mogoče za dve sekundi, potem je avto vžgal brez problema.
Poskusili smo tudi z menjavo rele-ja, kar pa tudi ni odpravilo napake.

Zanima me kaj je narobe, oz kaj narediti.
Je možno ta model avta letnik je mislim da 98 ali 99, sploh priklopit na tester?

Zanima me pa še tudi ali na dveh črnih žicah, ki sta povezani z eno sponko in priviti z matico na rele more biti el. tok stalno ali samo takrat ko naj bi svečke grele.
Namreč sumim da do tja ne dobi elektrike, oz je dobi premalo?

Upam da kdo ve o čem pišem in da mi poda odgovor na mojih par vprašanj.
LP.

Objavljeno: So dec 12, 2009 7:17 pm
Napisal/-a lancia hf
Pa ko avtomobil "verglaš" ti slučajno belo kadi :?: Če ti je problem v grelnih svečkah, ali napeljavi.

Objavljeno: So dec 12, 2009 7:20 pm
Napisal/-a šumski
Žarilne svečke delujejo kot treba. Vezava direktno na akumulator pa avto vžge.
Problem zgleda da je v napeljavi nekje do releja. Vsaj mislim tako.

Objavljeno: So dec 12, 2009 10:09 pm
Napisal/-a drotkar
Če nisi še rešil, problem je v konektorju pod akumulatorjem ob strani, čez katerega je speljano napajanje za ogrevalni tokokrog.
V njem je čez dva pina speljano to napajanje in zadeva zaradi preobremenjenosti odpove. Na lučko mogoče dobiš napetost, vendar se ta ob vklopu svečk sesede.
Brikaj žici mimo konektorja ali iz akumulatorja napelji direktno napajanje na rele.
Čeprav fabriško ni varovalke bi jo jaz mogoče vseeno montiral.

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 4:58 pm
Napisal/-a šumski
Sem vzel konektor narazen in ga spet sestavil, pa zadeva trenutno deluje.
Če bo pa spet kaj zafrkaval bom pa vezal žice po prejšnjih navodilih, verjetno direkt na akumulator.
V primeru da bi dal varovalko vmes kolko amperska mora bit?

LP.

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 5:34 pm
Napisal/-a drotkar
tam okoli 60 do 100A, vzemi jo iz kakšnega golfa 2 ali pa kaj podobnega.
Saj v originalu jo nima, ampak francozi so nagnjeni k dimu......

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 6:09 pm
Napisal/-a šumski
Hvala.
LP