Stran 1 od 1

Poraba opel corsa D 1.4 tp

Objavljeno: So dec 12, 2009 7:37 pm
Napisal/-a maniaxxx
Če se prav spomnim, je bilo na forumu veliko kritik na račun porabe 1.4 twinport motorja v corsi D, ker jo imam zdaj za nadomestni avto, sem opazil, da te trditve nikakor ne drzijo, ker je bila poraba na tank 6,2 litra, pa avto ni bil ravno pazen, podobno porabo sem imel pri istem motorju na corsi C ( celo višjo :shock: ), tako, da ne vem kako vozijo tisti, ki jamrajo na porabo, ker za liter razlike v primerjavi z dizlom ne bom nikol kupil dizla, ki je kljub vsemu drazji za vzdrzevanje, vsaj potencialno je več moznosti okvar.

Objavljeno: So dec 12, 2009 7:43 pm
Napisal/-a čare
Naj mi enkrat nekdo dokončno pojasni ZAKAJ je dizel dražji za vzdrževat kot bencinar??Drugačen je samo motor,ki pa potrebuje ravno tako le filtre in olje kot bencinar.Torej kje je razlika,da vsi tok nabijate o tem in se izogibate dizla.

Objavljeno: So dec 12, 2009 7:46 pm
Napisal/-a maniaxxx
čare je napisal/-a:Naj mi enkrat nekdo dokončno pojasni ZAKAJ je dizel dražji za vzdrževat kot bencinar??Drugačen je samo motor,ki pa potrebuje ravno tako le filtre in olje kot bencinar.Torej kje je razlika,da vsi tok nabijate o tem in se izogibate dizla.


Js mam dizla zdaj drugače, da ne bo pomote.

Prej sem imel corso C 1.4 bencinar, kolega pa enako corso 1.3 jtd, in je bila razlika v ceni servisa ce se prav spomnim okoli 50 e v škodo dizla, če pa avta ne vzdrzujes na pooblaščenem servisu pa mislim da ni bistvena razlika med dizlom in benzom, je pa potencialnih stvari, ki se lahko pokvarijo, pri dizlu bistveno več ( turbina, šobe ipd... )

Objavljeno: So dec 12, 2009 8:03 pm
Napisal/-a čare
Ja vidiš sam je pa zdaj tud turbo bencinarjev čedalje več,šobe pa crkujejo zarad slabe nafte in zato ker proizvajalci predpisujejo menjavo filtra nafte na 60000 km in tile servisi na pooblaščencih zame sploh niso servisi,ker da ti n a 20000 km samo spihajo zračni filter in kabinskega menjajo ali pa tudi ne...To ni to!

Objavljeno: So dec 12, 2009 8:09 pm
Napisal/-a maniaxxx
čare je napisal/-a:Ja vidiš sam je pa zdaj tud turbo bencinarjev čedalje več,šobe pa crkujejo zarad slabe nafte in zato ker proizvajalci predpisujejo menjavo filtra nafte na 60000 km in tile servisi na pooblaščencih zame sploh niso servisi,ker da ti n a 20000 km samo spihajo zračni filter in kabinskega menjajo ali pa tudi ne...To ni to!


To maš pa popolnoma prav, js menjam naftni filter veliko pogosteje, tistih 15 e me ne bo pokopalo, samo je danes tezko najdit dobrega in poštenega serviserja.

Objavljeno: So dec 12, 2009 8:41 pm
Napisal/-a BeMyWagen
speedfreak je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Ja vidiš sam je pa zdaj tud turbo bencinarjev čedalje več,šobe pa crkujejo zarad slabe nafte in zato ker proizvajalci predpisujejo menjavo filtra nafte na 60000 km in tile servisi na pooblaščencih zame sploh niso servisi,ker da ti n a 20000 km samo spihajo zračni filter in kabinskega menjajo ali pa tudi ne...To ni to!


To maš pa popolnoma prav, js menjam naftni filter veliko pogosteje, tistih 15 e me ne bo pokopalo, samo je danes tezko najdit dobrega in poštenega serviserja.


Diesel je zakon!

Objavljeno: So dec 12, 2009 8:41 pm
Napisal/-a nevermind
Pa kaj spet poraba :roll: ...ahh moji slovenceljni.
No naj jaz napišem kje je razlika v vzrževanju oz. pri dizlu dražje.
Edino, kar je pri dizlu dražje je posebno olje, če ima avto DPF filter.
Pa tudi turbo bencinarji zahtevajo kvalitetnejše olje in seveda je malo dražje.
Dizli so pa skloni kvarljivosti, če ga ne vzdržuješ pravilno - se pravi potrebna je redna menjava prav vseh filtrov + naftnega (pri meni je interval na 40000 ampak jaz ga na 15000 - 20000 menjam).
Se pravi menjava olja pri obeh na 15000 km ali kaj prej, ne pa kot pri Renfaultu in Oplu - menjava olja na 30000 km... ali še boljše; na 50000 km!? Pa kaj so nori?
Noben me ne prepriča, da je olje isto pri 15000 in 30000? Kao long life - my ass!
Tistih 50€, ki bom dal več sta dve kosili.

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 8:29 pm
Napisal/-a trs
Točno tako ali
X2

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 9:15 pm
Napisal/-a .GT.
15.000 je zadnja meja menjava olja za motor drugeče se to naj bi delalo na 10.000samo do 15 še gre kaj je več pa je že slabo za motor ker olje postane skor tak keoče kot voda ..