Stran 1 od 1

carisma 1.6 letnik 03

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 10:50 am
Napisal/-a alfaromeo155
lp

imam omenjeni mitsibushi carismo 1.6 letnik 06 in mi sveti oranzna lucka za ulvaro motorja ki pa se obcasno ugasa in priziga vendar drugih tezav ni ne cukanja vecje porabe samo sveti ima kdo idejo kako resetirati računalnik ali podobo težao

lp in hvala

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 12:18 pm
Napisal/-a mr.ramo
lambdo sondo poglej oz. preglej,pri meni je biu to problem omenjene lučke ;)

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 2:04 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kakor vam je že predhodnik napisal, preverite kisikovo sondo - lahko ima težave in jo je potrebno ščistiti. Osebno menim, da priklop na tester ne bi škodoval.

Lep pozdrav

Objavljeno: To dec 15, 2009 6:56 pm
Napisal/-a alfaromeo155
najprej hvala za odgovor , me pa zanima kje se nahaja ta sonda in kako se sčisti

lp

Objavljeno: To dec 15, 2009 7:51 pm
Napisal/-a Templar
Glede lambde ti ne morem pomagat. Je pa ponavadi nekje na izpuhu. Mislim pa da je na carismi kr kmalu za kolektorjem nisem pa 100%.
Sta pa starša imela carismo(prva prenova letnik 2000) s tem motorjem in podobnim problemom oz simptomom. Ponavadi je na AC ali ob mrzlem vremenu in pospeševanju zagorela lučka. Po pregledu motornega prostora sem ugotovil, da je objemka na dovodu zraka popustila za senzorjem pretoka zaradi česar je vleklo zrak mimo filtra in senzorja. Ko smo objemko zatesnili se je lučka ugasnila.

Objavljeno: To dec 15, 2009 10:24 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni


- 1 Kisikova sonda ( lambda ) je med ispuhom glave motorja do katalizatorja
- 2 Kisikova sonda ( lambda ) je na katalizatorju ali takoj za njim
- novejša vozila imajo do 8 lambd - katera ne deluje pravilno se ugotavlja s testerjem

Kisikova sondo najlažje prepoznamo: na ispušni cevi je vgrajeno nekaj podobnega vžigalni svečki, iz nje gre od ene do pet žic ( različno od tipa ).

Čiščenje: ( običajno je ključ 22 ali 24 )
Odklopimo konektor, odvijemo lambdo, najprej sledi fizični pregled ( pregledamo njeno onesnaženost senzorskega dela, stanje električnih povezav in njeno telo ) v koliko ni nič poškodovano jo ščistimo s mehko ( medeninasta ali bakrena ) žično ščetko ter nalahko ( brez pritiska ) spihamo. Namažemo navoj s temperaturno odporno mastjo ( Alumunijasto ali Bakreno ) ter jo privijemo nazaj, priključimo konektor, prižgemo vozilo ter s testerjem preverimo njeno delovanje ( po potrebi preprogramiramo v ECUju da se mešanica približa stohimetričnemu razmerju gorivo/zrak )

Lep pozdrav